Nie boję się ekskomuniki - Komorowski

Data: 2012-06-18 12:21:57
Autor: Klin
Nie boję się ekskomuniki - Komorowski
   Taką opinię wygłosił w Grudziądzu prezydent Bronisław Komorowski, wciąż uchodzący w pewnych środowiskach za przykładnego katolika. Problem w tym, że ktoś, kto się nie boi ekskomuniki, albo nie jest katolikiem,
albo kompletnie nie rozumie, na czym polega ta kara. Jakby tego było mało, prezydent zapewnił także, że ekskomunika
(„instytucja z innej epoki”, jak to określił) nałożona na niego byłaby „fatalna dla relacji Kościół – państwo,
demokracja – państwo i demokracja – Kościół”, co dla odmiany dowodzi, najdelikatniej rzecz ujmując, skrajnej
megalomanii. Por. J. Hołub, Komorowski: Nie boję się ekskomuniki, „Gazeta Wyborcza” 27.10.2010 (wydanie toruńskie).

Data: 2012-06-18 12:30:09
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości news:4fdf0147$0$26700$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja też nie boję się ekskomuniki! Jestem megalomanem?

Data: 2012-06-18 13:06:50
Autor: K.S.
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4fdf0336$0$1220$65785112news.neostrada.pl...

| Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości
|
| Ja też nie boję się ekskomuniki! Jestem megalomanem?
| -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Za mało danych podałeś.
Czy np uważasz że ekskomunikowanie Ciebie byłoby fatalne dla stosunków Rosja-Chiny?

Data: 2012-06-18 14:30:03
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jrn24b$4hp$1inews.gazeta.pl...
> [...]
Za mało danych podałeś.
Czy np uważasz że ekskomunikowanie Ciebie byłoby fatalne dla stosunków

Bezwzględnie. Nawet myśl to tym nie wchodzi w rachubę!

Data: 2012-06-18 12:56:23
Autor: Grzegorz Z.
in napisał:

[...]

Prawdę mówiąc ja również nie boję się ekskomuniki, powiem nawet więcej -
"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kościół.

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2012-06-18 13:13:10
Autor: K.S.
Oto CHAMIDŁO (niewarte epitetów)

Data: 2012-06-18 13:17:51
Autor: Grzegorz Z.
Nie boj si ekskomuniki - Komorowski
K.S. napisa:

Uytkownik "Grzegorz Z." <pyjamarama@speccy.org> napisa w wiadomoci news:1ab2oi86hd56$.19ur8iqku08d0.dlg40tude.net...
| Prawd mwic ja rwnie nie boj si ekskomuniki, powiem nawet wicej -
| "plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz koci.
| -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Prawda w oczy kole?

I nie zmieniaj tematw nie swoich wtkw.

--
"Na nich jest lekarstwo, ci ktrzy chc aby by spokj niech pisz do
abuse. Im wicej takich donosw tym szybciej bdzie spokj. Samo si nie

Data: 2012-06-18 15:20:58
Autor: jadryś
W dniu 2012-06-18 12:56, Grzegorz Z. pisze:

Prawdę mówiąc ja również nie boję się ekskomuniki, powiem nawet więcej -
"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kościół.

Ale dlaczego to robisz, bo się nie boisz i kultura ci nakazuje takie zachowanie?

Data: 2012-06-18 16:25:34
Autor: Grzegorz Z.
Nie boję się ekskomuniki - Komorowski
jadry napisa:

W dniu 2012-06-18 12:56, Grzegorz Z. pisze:

Prawd mwic ja rwnie nie boj si ekskomuniki, powiem nawet wicej -
"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz koci.

Ale dlaczego to robisz

Bo to rzeczowa ocena takiego a nie innego stanu rzeczy.

Data: 2012-06-18 20:07:53
Autor: jadry
Nie boj si ekskomuniki - Komorowski
W dniu 2012-06-18 16:25, Grzegorz Z. pisze:
jadry napisa:

[...]

Uzasadnij swoje zachowanie wzgldem Kocioa.

Data: 2012-06-19 01:35:29
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Niech Antenka najpierw uzasadni dlaczego nie lubi Niemcw i gejw.

Data: 2012-06-19 12:51:13
Autor: jadry
W dniu 2012-06-19 01:35, Grzegorz Z. pisze:

Uzasadnij swoje zachowanie wzgldem Kocioa.
Niech Antenka najpierw uzasadni dlaczego nie lubi Niemcw i gejw.

Wida ma swoje powody, ja cz powd Jej niechci do szwabw znam. Ale to nie Antenka i Jej sprawy s przedmiotem naszej wymiany zda, a twoje owiadczenie w temacie Kocioa.

Data: 2012-06-19 13:48:25
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Wida ma swoje powody