"Nie boję się Gilowskiej. Była złym ministrem finansów".

Data: 2011-09-06 21:21:31
Autor: Przemysław W
"Nie boję się Gilowskiej. Była złym ministrem finansów".
Minister Jacek Rostowski powiedział w TVN24, że nie boi się ewentualnej debaty z Zytą Gilowską. "Skoro nie bałem się debaty z Balcerowiczem, nie będę bał się Zyty Gilowskie" - stwierdził minister.

"Ja bardzo chętnie będę z Gilowską debatował, zwłaszcza że uważam, iż była ona złym ministrem finansów i chciałbym usłyszeć, jakie plany PiS miałby na przyszłość, jeśli chodzi o politykę gospodarczą, gdyby wygrał wybory" - powiedziałRostowski.

Minister finansów przypomniał jednocześnie, że taka debata byłaby złamaniem prawa, jeśli Gilowska przystąpiłaby do niej jako członek Rady Polityki Pieniężnej.

"Ustawa jasno i dobitnie mówi, że członkowie RPP nie mogą podejmować działalności publicznej poza dydaktyczną, naukową i akademicką" - wyjaśnił Jacek Rostowski.

"Członek RPP nie może występować w roli polityka. To, co PiSrobi, zachęcając ją do debaty, jest kolejnym psuciem państwa" - dodał minister finansów.

http://wiadomosci.dziennik.pl/wybory/po/artykuly/354718,rostowski-nie-boje-sie-gilowskiej.html

Warto przypomnieć, że była "siostra" Donalda Tuska jest wykładowcą na KUL-u i doktoryzowała się z ekonomiki rolnictwa, co IMHO dyskwalifikuje ją nawet jako partnerkę do debaty z ministrem Rostowskim.

Przemek

--

"Oświadczam, że w dniu 16.08.2011 podczas konferencji prasowej (...) rozpowszechniłem nieprawdziwe informacje..." - tak zaczynają się sprostowania opublikowane przez Adama Hofmana i Tomasza Porębę. Politycy PiS przyznają w nich, że mówili nieprawdę twierdząc, iżPlatforma Obywatelska ma bądź to 'zerowy udział' w niektórych inwestycjach bądź "nie brała w nich udziału" bądź 'ograniczała na nie fundusze".

Data: 2011-09-06 14:00:58
Autor: Marek
On Sep 6, 9:21 pm, PrzemysĹ aw W <brońmy RP przed pi...@op.pl> wrote:

[...]

....no chyba, ze debate prowadzila by "gwiazda" zurnalistyki, mgr
zootechniki , specjalistka od zywienia swin, Olejnik.

Data: 2011-09-07 00:07:39
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:716e6aa3-4a9c-4d97-b182-81aa05a01363b20g2000vbz.googlegroups.com...
[...]

Coś ci umknęło.
Ukończyła podyplomowe studia dziennikarskie na Uniwersytecie Warszawskim.
Chyba jesteś pisiaczkiem?

Data: 2011-09-07 02:13:17
Autor: stevep

=======================================>
Coś ci umknęło.
Ukończyła podyplomowe studia dziennikarskie na Uniwersytecie Warszawskim.
Chyba jesteś pisiaczkiem?

Przede wszystkim jest idiotą.
--
stevep

Data: 2011-09-14 10:27:32
Autor: Marek
On 7 Wrz, 00:07, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisał w wiadomościnews:716e6aa3-4a9c-4d97-b182-81aa05a01363b20g2000vbz.googlegroups.com....
> [...]

Coś ci umknęło.
Ukończyła podyplomowe studia dziennikarskie na Uniwersytecie Warszawskim.

No ale najpierw zajmowala sie swiniami...

Ty jestes anty-pisiaczkiem ? Czyli pizda.

Data: 2011-09-14 19:52:07
Autor: Bogdan Idzikowski

Data: 2011-09-07 02:12:43
Autor: stevep
Dnia 06-09-2011 o 23:00:58 Marek <mwisniewski2008@googlemail.com>  napisał(a):

[...]

A kogo proponujesz, może Pośpieszalski z Wildsteinem?

--
stevep

Data: 2011-09-07 07:46:11
Autor: Przemysław W
[...]

Jest również dziennikarką uniezależnioną od pedofilskiego kościoła.

Przemek