"Nie boję się Kaczyńskiego, chcę być prezydentem"

Data: 2010-10-02 18:42:16
Autor: u2
"Nie boję się Kaczyńskiego, chcę być prezydentem"
Odważny i to mi się podoba. W odróżnieniu od liderów PO i SLD nie boi
się lidera PiS :

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,8456342,Bielecki__Nie_boje_sie_Kaczynskiego.html

"Warszawo, żałuj, jeśli mnie nie wybierzesz - ostrzega kandydat na
prezydenta stolicy Czesław Bielecki. W wywiadzie dla tygodnika "Wprost"
popierany przez PiS architekt i polityk mówi m.in. że nie boi się
Jarosława Kaczyńskiego. I chce wygrać z Hanną Gronkiewicz-Waltz, żeby
udowodnić, że w Warszawie można robić "szybciej i więcej"."

Data: 2010-10-02 21:41:34
Autor: pluton
"Nie boję się Kaczyńskiego, chcę być prezydentem"
... żeby
udowodnić, że w Warszawie można robić "szybciej i więcej"."

nakrasc sie szybciej i wiecej...

Nullification

Data: 2010-10-02 23:03:14
Autor: awe

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i881v6$m0$1inews.gazeta.pl...
... żeby
udowodnić, że w Warszawie można robić "szybciej i więcej"."

nakrasc sie szybciej i wiecej...

wiecej od HGW? niemozliwe
awe

"Nie boję się Kaczyńskiego, chcę być prezydentem"