Nie boję się PiSu

Data: 2011-10-05 08:24:41
Autor: boukun
Nie boję się PiSu
Dla mnie, może nawet PiS rządzić, nie boję się PiSu...
Myślę, że drugi raz już nie odważą się oskarżyć mnie o antysemityzm i będą bardziej powściągliwi w prześladowaniu narodu polskiego. Zresztą, sami się trochę Żydów pozbyli, izolując ich w PJN...

boukun

Data: 2011-10-05 11:07:18
Autor: Andy Niwiński
Nie boję się PiSu

"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:j6gt8j$rms$1mx1.internetia.pl...
[...]

A po co mieli by głupka z żółtymi papierami oskarżać? Jaki normalny człowiek chwali się na necie, że dawał innemu "obciągać", wypisuje takie koszałki-opałki, że aż mleko kwaśnieje? Chwali się jak to się fajnie żyło, okradając najpierw jakąś rzeżnię, a potem "jumając" w Niemczech? Bez powodu cię z Niemiec wypierdolili na zbity pysk? Czy za to jak nakradłeś się tyle, że nawet dom zbudowałeś? Chwalisz się, jak to fajnie się żyje, żerując na innych, kradnąc i oszukując? I może jesteś normalny?

Data: 2011-10-05 11:42:28
Autor: boukun
Nie boję się PiSu

Użytkownik "Andy Niwiński" <andyniwinski@interia.pl> napisał w wiadomości news:j6h6o7$9o2$1dont-email.me...

[...]

Łżesz SBucu jak zwykle. Gdzie ja piosałem, że się fajnie żyło okradajac jakąś rzeźnię albo "jumając" w Niemczech?

A wypierdolili mnie z Niemiec, bo dyskryminowali Polaków, za którymi ja się wstawiłem i bali się, że im zmienię ustawę o zasiłku wychowawczym na Bawarii, co i tak wkrótce nastąpi...

Ja w Niemczech z żoną legalnie zarobiłem ponad 800 tysięcy DM (laut Steuererklärungen), a kradnie i oszukuje, żerując na innych władza, nigdy zniewolony przez nią naród...

boukun

Data: 2011-10-05 14:12:58
Autor: Przemysław W
Nie boję się PiSu

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

A wypierdolili mnie z Niemiec, bo dyskryminowali Polaków, za którymi ja się wstawiłem i bali się, że im zmienię ustawę o zasiłku wychowawczym na Bawarii...

No to jesteś bokun trzeci. Najpierw Rokita oświadczył, że wszedł w konflikt z państwem niemieckim, po tym jak narozrabiał w samolocie.  Potem kurdupel coś insynuuje o Merkel, tylko nie chce powiedzieć o co chodzi bo "ona będzie wiedziała o co mu chodzi". Teraz ty chciałeś Niemcom zmieniać ustawę. Jak się dobrze wam przyglądnąć to jesteście analogiczni. Może trafniej będzie - analogicznie pierdolnięci.

  Przemek

--

"- Gdybym miał prostować kłamstwa, nieścisłości, nadużycia w wypowiadane przez oponentów politycznych,
w tym przez prezesa Kaczyńskiego, to od rana do wieczora musiałbym robić wyłącznie to - powiedział Tusk."

Data: 2011-10-05 21:08:38
Autor: boukun
Nie boję się PiSu

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j6hhkb$7qa$1news.onet.pl...

[...]

Nie najpierw, nie najpierw, bo najpierw byłem ja!. Rokita, to był drobny incydent w samolocie...

A co takiego kurdupel insynuuje, że jest warte takiej międzynarodowej hetzkampanii przeciwko niemu?

Co do mnie, to zapamiętam ten tekst i za jakiś rok ci przypomnę, jak już Niemcom, a raczej Bawarczykom ustawę zmienię... O federalnym zasiłku wychowawczym pośrednio zmieniłem w Federalnym Trybunale Konstytucyjnym w Karlsruhe, o federalnym zasiłku rodzinnym natomiast zmieniłem pośrednio, w Trybunale Praw Człowieka w Strasburgu..., a potem ustawowo Niemcy sie dopasowali...

boukun

Nie boję się PiSu