Nie broń się i tak cię dostanę.

Data: 2010-08-30 08:01:05
Autor: Jarek od kżyża
Nie broń się i tak cię dostanę.
Pamięta ksiądz ministranta z Bydgoszczy, którego ksiądz molestował? Nazywa się Maciej Cuske. - Cuske? Nie pamiętam takiego człowieka
Dziś już nie czuję wstydu, ale przez wiele lat był to dla mnie wielki problem. Nie zrobiłem tego, co powinienem. Po mnie byli następni. Najgorsze nie jest nawet to, co on ze mną robił - najgorsza jest świadomość, że nie uchroniłem innych.

On ma dziś 59-lat, jest księdzem, nazywa się Jerzy Uberman - chłopiec, wtedy 15-letni, spędził z nim dwie noce w łóżku.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,82709,8207708,Nie_bron_sie_i_tak_cie_dostane.html#ixzz0y49MygCT

" Po kilku miesiącach ksiądz zaprosił mnie do siebie na herbatę. Gdy piłem podszedł do mnie, rozpiął spodnie i włożył rękę w majtki. "Nie broń się, i tak cię dostanę" - powiedział. Kilka minut kręcił ręką po członku. Potem tak robił co jakiś czas, czasami kazał mi się rozebrać i patrzył, jak chodzę dookoła stołu. Dawał mi po parę złotych: 2, 5, 10. Ale ja tego nie robiłem dla pieniędzy. Ja się go bałem na 98 procent i jak mi robił te rzeczy, to robił na chama."

Przemysław Warzywny

--

"Obrońcy" krzyża, który jest tylko symbolem, popierani przez Kaczyńskiego, media Rydzyka i znaczną część kleru zrobili z drewnianego krzyża bożka, ważniejszego od Jezusa w Najświętszym Sakramencie czekającego w tabernakulum kościoła św. Anny. Po to żeby postawić pomnik jeszcze jednego bożka - Lecha Kaczyńskiego."

Data: 2010-08-30 07:54:37
Autor: Antenka
Nie broń się i tak cię dostanę.
On 30 Sie, 08:01, GóWnozjad Kawecki <Brońmy RP przed POlszewią@..pl>
wrote:

Kawecki - głupi, zboczony, kapuściany głąb.

Antenka

"Ponad 75% Polaków jest niezadowolonych z rządów POlszewickiej kliki -
powiedział w Radiu "Szpilka" jeden z radiosłuchaczy".

Data: 2010-08-30 17:54:35
Autor: cyc

wrote:

Kawecki - głupi, zboczony, kapuściany głąb.

Antenka

"Ponad 75% Polaków jest niezadowolonych z rządów POlszewickiej kliki -
powiedział w Radiu "Szpilka" jeden z radiosłuchaczy".

Eeee !! te 75 % to uwaza , ze ksieza to w wiekszosci zboczency seksualni . Niedoslyszalas co mowil sluchacz . Tam o rzadach PO nie bylo mowy .

cyc

Data: 2010-08-30 09:57:05
Autor: Antenka
wrote:

[...]

Myślisz, że mam 75 lat i chodzę z trąbką w uchu lub aparatem
słuchowym? Pudło!  Rozumiem, każdy sądzi po sobie.
Najwięcej zboczków było w zastępach SBcji, którą podobno ty
reprezentujesz. :D

Antenka

Data: 2010-08-30 19:16:41
Autor: cyc

wrote:

[...]

Boze , skad u was tyle chamstwa ?

cyc

Data: 2010-08-30 11:16:51
Autor: Antenka
On 30 Sie, 19:16, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:6298a484-c5eb-4990-88ce-d7b657365516i13g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

> Niedoslyszalas co mowil sluchacz . Tam o rzadach PO nie bylo mowy .<

Najwięcej zboczków było w zastępach SBcji, którą podobno ty

Ty możesz być chamski i napastliwy? Ale inni mają ciebie traktować jak
świętą krowę? :D

Antenka

Data: 2010-08-30 20:20:25
Autor: Jesienny
Nie broń się i tak cię dostanę.
Użytkownik... he he - Antenka raczył napisać:

wrote:

[...]

Nie, to ty jesteś tu jedną ze świętych krów co to się ciągle modlą i
rzucają mięchem.

Cyc jest lewicowy.

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-08-31 09:34:53
Autor: cyc

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:f8cd40a7-c366-4a24-81fe-389faeb8012ax42g2000yqx.googlegroups.com...
> [...]

Antenka

Boze , skad u was tyle chamstwa ?<

Ty możesz być chamski i napastliwy? Ale inni mają ciebie traktować jak

Moja napastliwosc zazwyczaj dotyczy omawianego problemu i ludzi polityki  z ktorymi wy sie utozsamiacie , jesli nie identyfikujecie . Fakt tego utozsamiania sie z nimi powoduje to , ze moje uwagi , krytyke a czasem mocne slowa pod ich adresem bierzecie jako atak na siebie osobicie .
Chamstwem raczej rzadziej sie popisuje a jesli juz , to wylacznie jako forma odwetu w mysl zasady " oko za oko " .
Nie trzeba byc uwaznym czytelnikiem grupy ab to zauwazyc .
Nie naleze do ludzi , ktorzy chamstwo jak pisowcy , maja we krwi ale nie naleze tez do tych , ktorzy nastawiaja drugi policzek .

cyc

Data: 2010-08-31 03:14:25
Autor: Antenka
On 31 Sie, 09:34, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:f8cd40a7-c366-4a24-81fe-389faeb8012ax42g2000yqx.googlegroups.com...
> [...]

Nie naleze do ludzi , ktorzy chamstwo jak pisowcy , maja we krwi ale nie
naleze tez do tych , ktorzy nastawiaja drugi policzek .

cyc- Ukryj cytowany tekst -

- PokaĹź cytowany tekst -

Ha ha ha :D rozczuliłam się. Niewiniątko hihi
A teraz do rzeczy. Skąd ty możesz wiedzieć z kim ja się utożsamiam hm?
Masz za mało danych.
I nie myśl sobie, że ja nadstawię drugi policzek - co to to nie. Za
każdy bluzg pod moim adresem lub publiczne szerzenie kłamstw o zacnych
osobach będzie plask w papę :D. Zrozumiano?! No!

Antenka

Data: 2010-08-31 12:55:20
Autor: cyc

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:c6d04ca9-3126-42b1-bfbb-45de49851097a36g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

Nie naleze do ludzi , ktorzy chamstwo jak pisowcy , maja we krwi ale nie
naleze tez do tych , ktorzy nastawiaja drugi policzek .

- Pokaż cytowany tekst -

Ha ha ha :D rozczuliłam się. Niewiniątko hihi
A teraz do rzeczy. Skąd ty możesz wiedzieć z kim ja się utożsamiam hm?
Masz za mało danych.
?????
Za malo danych ? .
Cala Twoja " tworczosc " jednoznacznie wskazuje na Twoje preferencje . Tylko komplenty duren , na dodatek analfabeta , nie wyczytalby tego z Twoich postow .No chyba , ze klamiesz ale o to Cie nie posadzam .
 Za
każdy bluzg pod moim adresem lub publiczne szerzenie kłamstw o zacnych
osobach będzie plask w papę :D. Zrozumiano?! No!

Moje bluzgi , ktore raczej nie zawieraja slow uznawanych z obsceniczne , zawsze sa wymuszane przez adwersaza , o czym wczesniej juz napisalem .Jesli zachowasz umiar w wyrazaniu opinii o mnie , nie bedziesz napewno narazona na odwet z mojej strony .
Moje posty , tematy watkow nigdy nie dotycza osob piszacych na grupie . Rzadko rowniez pisze o nich w czyichs watkach , chyba , ze sprowokowany .
Uwazam , ze grupa dyskusyjna nie jest miejscem do obelwania sie pomyjami . Te mozna a nawet trzeba lac na politykow .
Osoby publiczne  , ktore wdlg Ciebie sa osobami zacnymi , nie koniecznie w mojej ocenie sa takie i mam pelne prawo mowic o nich zle , tymbardziej jesli owo zlo poparte jest niepodwazalnymi faktami .
Prawo do krytyki ich  to podstawowy element demokracji w przeciwienstwie do tego co Ty proponujesz a co nazywa sie nie znoszacym wytykania bledow totalitaryzmem .

.....zrozumiano ?!. No !

cyc

Data: 2010-08-30 21:15:46
Autor: Jarek od kżyża
Nie broń się i tak cię dostanę.

Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Kawecki - głupi, zboczony, kapuściany głąb.

Chcesz w ryj transwestyto?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-08-30 22:50:37
Autor: Antenka
Nie broń się i tak cię dostanę.
On 30 Sie, 21:15, Kupa_Gnoju <Brońmy RP przed
POlszewickim_GóWnem@..pl> wrote:
Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał

Kawecki - głupi, zboczony, kapuściany głąb.<

Zamknij mordę kałowy zboku. Ale smród! Bleee

Antenka

Data: 2010-08-31 11:54:38
Autor: Kostek Wycirowski

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:98bfe0af-2dd9-46e8-a321-6b5c42104489i31g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Wymyj od czasu do czasu twoją zasyfioną piździorę, to nie będzie śmierdzieć. Chociaż u ciebie to już smród zlasowanych resztek mózgu przebija sie przez czaszkę podziurawioną drutem, więc zbyt dużo nie pomoże.

Data: 2010-08-31 03:24:07
Autor: Antenka
On 31 Sie, 11:54, "Kostek Wycirowski" <kozidupc...@uni.de> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> schrieb im Newsbeitragnews:98bfe0af-2dd9-46e8-a321-6b5c42104489i31g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

Chociaż u ciebie to już smród zlasowanych resztek mózgu przebija sie przez
czaszkę podziurawioną drutem, więc zbyt dużo nie pomoże.

Ale capi od ciebie Kawecki,ty kupo GóWna, kloszardzie z konteneru na
śmiecie fuuuuuuuj. Niezłe lokum se znalazłeś śmierdzący nierobie, ty
zakało taplająca się we własnych fekaliach.Gazeciana żulia bleeee

Antenka

Data: 2010-08-31 14:15:57
Autor: Kostek Wycirowski
Nie broń się i tak cię dostanę.

"Antenka" > Antenka

[...]

To już mnie do Bacy nie dopasowywujesz, wymóżdżona wywłoko? A jeśli myślisz, że wszyscy mają takie warunki mieszkaniowe jak ty, to się mylisz. Ale po opisie twojego lokalu nie dziwię się, że tak cuchniesz.

Data: 2010-08-31 14:56:26
Autor: u2
W dniu 2010-08-31 14:15, Kostek Wycirowski pisze:
To już mnie do Bacy nie dopasowywujesz, wymóżdżona wywłoko? A jeśli
myślisz, że wszyscy mają takie warunki mieszkaniowe jak ty, to się
mylisz. Ale po opisie twojego lokalu nie dziwię się, że tak cuchniesz.

Kostek, nie zmyślaj. Śmierdzisz GWnem na kilometr.

Data: 2010-08-31 06:30:32
Autor: Antenka
On 31 Sie, 14:56, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> mylisz. Ale po opisie twojego lokalu nie dziwię się, że tak cuchniesz.

Kostek, nie zmyślaj. Śmierdzisz GWnem na kilometr.<

Samiuśka prawda - on capi GWnem feeee :-((

Antenka

Data: 2010-08-31 16:20:53
Autor: u2
W dniu 2010-08-31 15:30, Antenka pisze:
Kostek, nie zmyślaj. Śmierdzisz GWnem na kilometr.<
Samiuśka prawda - on capi GWnem feeee :-((

Dlatego należy go spuszczać tam gdzie jego miejsce : do muszli
klozetowej. :)

Data: 2010-08-31 16:14:47
Autor: Kostek Wycirowski

"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:4c7cfbff$0$21004$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A ty sie po chuj wtrącasz?

Aha, zapomniałem, tyś taki sam przygłup jak druciara. Nadajecie na jednej fali....

Data: 2010-08-31 16:19:46
Autor: u2
W dniu 2010-08-31 16:14, Kostek Wycirowski pisze:
Kostek, nie zmyślaj. Śmierdzisz GWnem na kilometr.

A ty sie po chuj wtrącasz?

Aha, zapomniałem, tyś taki sam przygłup jak druciara. Nadajecie na
jednej fali....

Kostek, ty GWniana mendo, nigdy nie będę nadawać z tobą na jednej fali,
ale z Antenką z przyjemnością :)

Data: 2010-08-31 09:57:12
Autor: Antenka
On 31 Sie, 16:19, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

> jednej fali....

Kostek, ty GWniana mendo, nigdy nie będę nadawać z tobą na jednej fali,

Po to mam antenkę w moherowym bereciku, żeby odbierać i nadawać na
jednej fali razem z opozycjonistami  przeciw POlszewickiej bandzie, a
już w szczególności przeciwko czosnkowym  ( na jedno wychodzi) :D.

Antenka

P.s.A tak a propos dlaczego na psp tak śmierdzi czosnkiem? Czuję w
pobliżu Szechtera...:D

Data: 2010-08-31 19:02:28
Autor: u2
W dniu 2010-08-31 18:57, Antenka pisze:
Po to mam antenkę w moherowym bereciku, żeby odbierać i nadawać na
jednej fali razem z opozycjonistami  przeciw POlszewickiej bandzie, a
już w szczególności przeciwko czosnkowym  ( na jedno wychodzi) :D.

Ja osobiście lubię czosnek i cybulę, ale nienawidzę
bolszewicko-polszewickiej zarazy :)

Data: 2010-08-31 17:18:44
Autor: Kostek Wycirowski

"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:4c7d0f87$0$22807$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Taaa.... Lubujesz się w spleśniałej spermie. Wy PiSiaki i faszyści macie to wspólne

Data: 2010-08-31 17:23:14
Autor: u2
W dniu 2010-08-31 17:18, Kostek Wycirowski pisze:
Taaa.... Lubujesz się w spleśniałej spermie. Wy PiSiaki i faszyści macie
to wspólne

Sądzisz innych po sobie, a nie każdy jest tobie podobny :)

Data: 2010-08-30 09:09:27
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-30 08:01, Jarek od kżyża pisze:
[...]

Kiedyś się sprzedawał d**ę księdzu a teraz sprzedaje "Gazecie"..

Data: 2010-08-30 09:16:33
Autor: Hans Kloss
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
Kiedyś się sprzedawał d**ę księdzu a teraz sprzedaje "Gazecie"..

Nie ksciędzu sprzedawał tylko pedrylowi. I o tym warto pamiętać przy okazji
wszelkich pedrylskich "parad równości".
J-23

Data: 2010-08-30 16:00:06
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-30 11:16, Hans Kloss pisze:
[...]

No fakt, homoseksualiście-pedofilowi sprzedawał. Zawód wykonywany przez owego można śmiało pominąć.

Data: 2010-08-30 08:00:12
Autor: Antenka
On 30 Sie, 16:00, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

No fakt, homoseksualiście-pedofilowi sprzedawał. Zawód wykonywany przez owego można śmiało pominąć.<

Bardzo mądrze to ująłeś Jadrysiu ;-). Pozdrawiam :-*

Antenka

P.s. Wiesz podobno na Łazarzu kominiarz - pedryl nagabywał małych
chlopców. Czy ktoś w związku z tym piętnuje Donka- kominiarza, czy
kominiarza Zenka za to tylko,że byli czy są kominiarzami?  Nie!

Data: 2010-08-30 18:17:05
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-30 17:00, Antenka pisze:
[...]

Tak, albo piłkarza-zboczeńca.. Nasz premier podobno też z zamiłowaniem kopie piłkę. ;-)

Pozdrawiam :-*

Data: 2010-08-30 11:59:34
Autor: Jarek od kżyża
Nie broń się i tak cię dostanę.

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał

Kiedyś się sprzedawał d**ę księdzu a teraz sprzedaje "Gazecie"..

Abstrahując od tego, że brzmi nie po polsku,to dlaczego zakładasz, że mówi nieprawdę?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-08-30 15:59:59
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-30 11:59, Jarek od kżyża pisze:

[...]

Ależ ja mu nie zarzucam kłamstwa. Ja mu zarzucam prostytuowanie  się , - kiedyś, i teraz..

Data: 2010-08-30 21:13:18
Autor: Jarek od kżyża
Nie broń się i tak cię dostanę.

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał

Ależ ja mu nie zarzucam kłamstwa. Ja mu zarzucam prostytuowanie  się , - kiedyś, i teraz..

Myślisz, że mu katabas płacił? Nie sądzę.
Na czym miałoby polegac teraźniejsze prostutytuowanie?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-09-01 10:17:17
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-30 21:13, Jarek od kżyża pisze:

[...]

No jasne, przecież sam pisałeś o 2-ch i 5-ciu złotych.

Sprzedawanie się dziennikarzom. Ciekawe czy teraz robi to za większe pieniądze?

Data: 2010-09-01 12:07:47
Autor: Jarek od kżyża

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i5l2m3$4nu$1news.onet.pl...
[...]

Pomyliłeś mnie z kimś. Nie pisałem o 2 i 5 zł.

Przemysław Warzywny

--

"Także Bogdan Lis zarzuca Jarosławowi Kaczyńskiemu manipulowanie prawdą. - Lech Kaczyński nigdy nie był doradca MKS-u. A na terenie stoczni w 1980 r. był może godzinę, godzinę i 15 minut, nie więcej. I twierdzenie, że on występował w naszym imieniu jako negocjator w stosunku do ekspertów, którzy z nami współpracowali, jest świadomą chyba manipulacją".

Data: 2010-09-01 20:42:11
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-01 12:07, Jarek od kżyża pisze:

[...]

Ale cytowałeś tego "pokrzywdzonego".

Nie broń się i tak cię dostanę.