Nie broń się i tak cię dostanę.

Data: 2010-08-30 09:09:27
Autor: jadrys
Nie broń się i tak cię dostanę.
  W dniu 2010-08-30 08:01, Jarek od kżyża pisze:
Pamięta ksiądz ministranta z Bydgoszczy, którego ksiądz molestował? Nazywa się Maciej Cuske. - Cuske? Nie pamiętam takiego człowieka
Dziś już nie czuję wstydu, ale przez wiele lat był to dla mnie wielki problem. Nie zrobiłem tego, co powinienem. Po mnie byli następni. Najgorsze nie jest nawet to, co on ze mną robił - najgorsza jest świadomość, że nie uchroniłem innych.

On ma dziś 59-lat, jest księdzem, nazywa się Jerzy Uberman - chłopiec, wtedy 15-letni, spędził z nim dwie noce w łóżku.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,82709,8207708,Nie_bron_sie_i_tak_cie_dostane.html#ixzz0y49MygCT

" Po kilku miesiącach ksiądz zaprosił mnie do siebie na herbatę. Gdy piłem podszedł do mnie, rozpiął spodnie i włożył rękę w majtki. "Nie broń się, i tak cię dostanę" - powiedział. Kilka minut kręcił ręką po członku. Potem tak robił co jakiś czas, czasami kazał mi się rozebrać i patrzył, jak chodzę dookoła stołu. Dawał mi po parę złotych: 2, 5, 10. Ale ja tego nie robiłem dla pieniędzy. Ja się go bałem na 98 procent i jak mi robił te rzeczy, to robił na chama."

Przemysław Warzywny

--

Kiedyś się sprzedawał d**ę księdzu a teraz sprzedaje "Gazecie"..

Data: 2010-08-30 09:16:33
Autor: Hans Kloss
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
Kiedyś się sprzedawał d**ę księdzu a teraz sprzedaje "Gazecie"..

Nie ksciędzu sprzedawał tylko pedrylowi. I o tym warto pamiętać przy okazji
wszelkich pedrylskich "parad równości".
J-23

Data: 2010-08-30 16:00:06
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-30 11:16, Hans Kloss pisze:
[...]

No fakt, homoseksualiście-pedofilowi sprzedawał. Zawód wykonywany przez owego można śmiało pominąć.

Data: 2010-08-30 08:00:12
Autor: Antenka
On 30 Sie, 16:00, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

No fakt, homoseksualiście-pedofilowi sprzedawał. Zawód wykonywany przez owego można śmiało pominąć.<

Bardzo mądrze to ująłeś Jadrysiu ;-). Pozdrawiam :-*

Antenka

P.s. Wiesz podobno na Łazarzu kominiarz - pedryl nagabywał małych
chlopców. Czy ktoś w związku z tym piętnuje Donka- kominiarza, czy
kominiarza Zenka za to tylko,że byli czy są kominiarzami?  Nie!

Data: 2010-08-30 18:17:05
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-30 17:00, Antenka pisze:
[...]

Tak, albo piłkarza-zboczeńca.. Nasz premier podobno też z zamiłowaniem kopie piłkę. ;-)

Pozdrawiam :-*

Data: 2010-08-30 11:59:34
Autor: Jarek od kżyża
Nie broń się i tak cię dostanę.

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał

Kiedyś się sprzedawał d**ę księdzu a teraz sprzedaje "Gazecie"..

Abstrahując od tego, że brzmi nie po polsku,to dlaczego zakładasz, że mówi nieprawdę?

Przemysław Warzywny

--

"Obrońcy" krzyża, który jest tylko symbolem, popierani przez Kaczyńskiego, media Rydzyka i znaczną część kleru zrobili z drewnianego krzyża bożka, ważniejszego od Jezusa w Najświętszym Sakramencie czekającego w tabernakulum kościoła św. Anny. Po to żeby postawić pomnik jeszcze jednego bożka - Lecha Kaczyńskiego."

Data: 2010-08-30 15:59:59
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-30 11:59, Jarek od kżyża pisze:

[...]

Ależ ja mu nie zarzucam kłamstwa. Ja mu zarzucam prostytuowanie  się , - kiedyś, i teraz..

Data: 2010-08-30 21:13:18
Autor: Jarek od kżyża
Nie broń się i tak cię dostanę.

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał

Ależ ja mu nie zarzucam kłamstwa. Ja mu zarzucam prostytuowanie  się , - kiedyś, i teraz..

Myślisz, że mu katabas płacił? Nie sądzę.
Na czym miałoby polegac teraźniejsze prostutytuowanie?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-09-01 10:17:17
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-30 21:13, Jarek od kżyża pisze:

[...]

No jasne, przecież sam pisałeś o 2-ch i 5-ciu złotych.

Sprzedawanie się dziennikarzom. Ciekawe czy teraz robi to za większe pieniądze?

Data: 2010-09-01 12:07:47
Autor: Jarek od kżyża

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i5l2m3$4nu$1news.onet.pl...
[...]

Pomyliłeś mnie z kimś. Nie pisałem o 2 i 5 zł.

Przemysław Warzywny

--

"Także Bogdan Lis zarzuca Jarosławowi Kaczyńskiemu manipulowanie prawdą. - Lech Kaczyński nigdy nie był doradca MKS-u. A na terenie stoczni w 1980 r. był może godzinę, godzinę i 15 minut, nie więcej. I twierdzenie, że on występował w naszym imieniu jako negocjator w stosunku do ekspertów, którzy z nami współpracowali, jest świadomą chyba manipulacją".

Data: 2010-09-01 20:42:11
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-01 12:07, Jarek od kżyża pisze:

[...]

Ale cytowałeś tego "pokrzywdzonego".

Nie broń się i tak cię dostanę.