Nie było:

Data: 2012-01-26 12:06:46
Autor: megrims
Nie było:
Data: 2012-01-25 17:47:17
Autor: news-gazeta
Nie było:
W dniu 2012-01-26 12:06, megrims pisze:
Ile pali c63amg.

http://img259.imageshack.us/img259/6559/20100408024.jpg

Troche nie blysnales. KAZDE zwykle 3.0 moze dojsc do 29,9 litra na komputerze. Poza tym widac ze przed chwila kasowany komp.
Na mnie wrazenia nie robi.

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2012-01-26 18:51:32
Autor: Cezary Daniluk
Nie było:
W dniu 2012-01-25 17:47, news-gazeta pisze:
[...]

Eeee tam przebijam.
MĂłj 2,5 po skasowaniu i odpaleniu pokazuje zwykle 99,9l/100km :D

Pozdrawiam !

Data: 2012-01-26 23:08:40
Autor: to
Nie było:
begin megrims
na odcinku 89 km?

Na odcinku 0 km. :>

Data: 2012-01-26 10:04:07
Autor: kkk
Nie było:
On 26 Sty, 12:06, megrims <megrimsNOS...@interia.pl> wrote:
Ile pali c63amg.

http://img259.imageshack.us/img259/6559/20100408024.jpg

Przy w miarÄ™ "normalnej" jeĹşdzie?

Data: 2012-01-26 20:29:43
Autor: megrims
Nie było:
W dniu 2012-01-26 19:04, kkk pisze:
On 26 Sty, 12:06, megrims<megrimsNOS...@interia.pl>  wrote:
Ile pali c63amg.

http://img259.imageshack.us/img259/6559/20100408024.jpg

Przy w miarÄ™ "normalnej" jeĹşdzie?

Naturalnie. Jak emeryt. Widzisz przecież prędkość średnią. ;)

Wieczorem nie ma korkĂłw.

Data: 2012-01-26 15:49:11
Autor: kkk
Nie było:
On 26 Sty, 20:29, megrims <megrimsNOS...@interia.pl> wrote:

Naturalnie. Jak emeryt. Widzisz przecież prędko¶ć ¶redni±. ;)

Wieczorem nie ma korków.

Widzę ¶redni± i wiem, że sam potrafię zachowuj±c zbliżon± po mie¶cie
spalić dużo... lub "przyzwoicie" ;)

Data: 2012-01-27 00:25:04
Autor: to
Nie było:
begin kkk
Widzę średnią i wiem, że sam potrafię zachowując zbliżoną po mieście
spalić dużo... lub "przyzwoicie" ;)

40 km/h wiele razy wychodziło mi na pełnym baku po Warszawie i zawsze kończyło się to spalaniem ok. 15 l/100 km. :>

Data: 2012-01-26 23:09:52
Autor: to
Nie było:
begin megrims
Naturalnie. Jak emeryt. Widzisz przecież prędkość średnią. ;)

Wieczorem nie ma korkĂłw.

2,5 V6 przy średniej 60 km/h po mieście spalał 22l/100 km. :> Coś mała ta średnia i duże spalanie. ;)

Data: 2012-01-26 12:22:24
Autor: Kamil 'Model'
Nie było:
W dniu 2012-01-26 12:06, megrims pisze:
Ile pali c63amg.

http://img259.imageshack.us/img259/6559/20100408024.jpg

Symboliczne spalanie :)

Data: 2012-01-26 12:47:54
Autor: ACTA
Nie było:
Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:jfrc46$rk8$1usenet.news.interia.pl...
Ile pali c63amg.

http://img259.imageshack.us/img259/6559/20100408024.jpg

Włącz kurwa dwójkę, włącz kurwa dwójkę...

Data: 2012-01-26 12:59:00
Autor: J_K_K
Nie było:
W dniu 2012-01-26 12:06, megrims pisze:
Ile pali c63amg.

http://img259.imageshack.us/img259/6559/20100408024.jpg

To dlatego, że tak wolno jechał ;-)
Automat się zaci±ł ;-) ?

--
Pzdr

JKK

Data: 2012-01-26 13:13:20
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
Nie było:
W dniu 2012-01-26 12:06, megrims pisze:
Ile pali c63amg.

http://img259.imageshack.us/img259/6559/20100408024.jpg

Przerób to na gaz - taniej będzie ... Jak jeszcze ¶rubk± skręcisz u szwagra w garażu to w 10 się zmie¶cisz ;)

--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2012-01-26 13:04:04
Autor: pablo eldiablo
Nie było:
Wojciech Smagowicz [ZIWK] <wsmag@o2.pl> napisał(a):
> [...]
Przerób to na gaz - taniej będzie ... Jak jeszcze ¶rubk± skręcisz u szwagra w garażu to w 10 się zmie¶cisz ;)

...na  Holzgas... ;-)

Data: 2012-01-26 14:20:35
Autor: DoQ
Nie było:
W dniu 26-01-2012 12:06, megrims pisze:
Ile pali c63amg.
http://img259.imageshack.us/img259/6559/20100408024.jpg

Mówiłem.

--
Paweł

Data: 2012-01-26 14:34:15
Autor: M1SLQ
Nie było:
Ile pali c63amg.

http://img259.imageshack.us/img259/6559/20100408024.jpg

Przejechany dystans 83 km w ponad 2h, czyli pewnie pokazuje spalanie w korku. Takie spalanie pewnie jest nawet w stanie uzyskać nasz grupowy kolega TO, jadąc ostro tikaczem, na Dębicach Frigo owiniętych dla niepoznaki wężem ogrodowym.

Pozdrawiam

Data: 2012-01-26 14:54:28
[...]

Cooo? Takim autem ze średnią prędkoscią 39 km/h?
Musisz być wyjątkowym kapelusznikiem, oc to nigdy nikomu w drzwi nie przypierdolił...

--
MW

Data: 2012-01-26 15:56:42
Autor: RoMan Mandziejewicz
Nie było:
Hello megrims,

Ile pali c63amg.
http://img259.imageshack.us/img259/6559/20100408024.jpg

Noooo, czym¶ takim to się opłaca nawet z Warszawy na Białoru¶ po tanie
paliwo jechać.

--
Best regards,

Data: 2012-01-26 22:26:41
Autor: Michał
Nie było:
megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał(a):
Ile pali c63amg.

http://img259.imageshack.us/img259/6559/20100408024.jpg

O ja więcej niż moje safrane, ja na ~250km zamykam się w 21.7

chce to auto !!! (tz. bardziej silnik) bo auto za małe i złe ;)

Data: 2012-01-26 22:30:12
Autor: Grejon
Nie było:
W dniu 2012-01-26 12:06, megrims pisze:
Ile pali c63amg.

http://img259.imageshack.us/img259/6559/20100408024.jpg

Phi. Ja Mazd± 2.0 diesel nieraz dochodziłem do 47...

.... przy ruszaniu pod górkę :)

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-01-27 22:00:13
Autor: KrisPolska
Nie było:

Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:jfrc46$rk8$1usenet.news.interia.pl...
Ile pali c63amg.

http://img259.imageshack.us/img259/6559/20100408024.jpg

i fotka cyknieta Nokia E52 zenada
bieda w takim aucie to wstyd

rownie dobrze mozna tam wsiasc z spodniami zakupionymi w Lidlu :)

Data: 2012-01-28 00:36:13
Autor: to
Nie było:
begin KrisPolska
i fotka cyknieta Nokia E52 zenada
bieda w takim aucie to wstyd

Straszne.

rownie dobrze mozna tam wsiasc z spodniami zakupionymi w Lidlu :)

A nie moĹĽna?

Data: 2012-01-28 13:11:38
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
Nie było:
W dniu 2012-01-28 01:36, to pisze:
begin KrisPolska

i fotka cyknieta Nokia E52 zenada
bieda w takim aucie to wstyd

Straszne.

rownie dobrze mozna tam wsiasc z spodniami zakupionymi w Lidlu :)

A nie można?

Ziomu¶  - nie zachodzi...
Tylko orygynalne sztany Adidaska z placu

;)

--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2012-01-28 12:56:38
Autor: to
Nie było:
begin Wojciech Smagowicz [ZIWK]
ZiomuĹ›  - nie zachodzi...
Tylko orygynalne sztany Adidaska z placu

Z czema paskami!!!

Data: 2012-01-28 01:45:35
Autor: Tomasz Pyra
Nie było:
On Thu, 26 Jan 2012 12:06:46 +0100, megrims wrote:

Ile pali c63amg.

http://img259.imageshack.us/img259/6559/20100408024.jpg

Mniej niż mój Civic :)

Nie było: