Data: 2010-08-24 15:15:38 | |
Autor: u2 | |
Nie byĹo lotniska zapasowego | |
... czyli prawda zawsze wypĹywa, nie inaczej jest w przypadku zamachu
smoleĹskiego : http://www.bibula.com/?p=26152 "Z treĹci nieujawnionych dotÄ d zeznaĹ naocznego Ĺwiadka katastrofy w SmoleĹsku, do ktĂłrych dotarĹ âDziennik Gazeta Prawnaâ, wynika iĹź nie byĹo przygotowanego planu awaryjnego lÄ dowania prezydenckiego samolotu. Wszystko dlatego, Ĺźe oficer Federalnej SĹuĹźby Ochrony tuĹź przed katastrofÄ Tu-154 przekonywaĹ polskich dyplomatĂłw, Ĺźe samolot odleci na zapasowe lotnisko. Dariusz GĂłrczyĹski, byĹy naczelnik w departamencie spraw wschodnich polskiego MSZ, 5 kwietnia przyjechaĹ do SmoleĹska i Katynia, by dopilnowaÄ przygotowaĹ do oficjalnej wizyty premiera Donalda Tuska i wizyty delegacji Lecha KaczyĹskiego. Podczas przesĹuchania przyznaĹ prokuratorom, Ĺźe podczas rekonesansu nie sprawdzaĹ lotniska w SmoleĹsku przed wizytÄ prezydenta. GĂłrczyĹski opowiedziaĹ o wydarzeniach z lotniska tuĹź przed katastrofÄ , gdy w specjalnym namiocie czekaĹ na przylot prezydenta z przedstawicielami rosyjskiego rzÄ du oraz z PawĹem KozĹowem â oficerem Federalnej SĹuĹźby Ochrony odpowiedzialnym za bezpieczeĹstwo Lecha KaczyĹskiego. Rosyjski oficer, powoĹujÄ c siÄ na kontrolerĂłw lotu z lotniska, utrzymywaĹ do ostatniej chwili, Ĺźe Tu-154M zostanie wysĹany na jedno z zapasowych lotnisk. Ze stenogramĂłw rozmĂłw zaĹogi z kontrolerami wiadomo jednak, Ĺźe Rosjanie nie rozkazali odlecieÄ na inne lotniska. Jedynie ostrzegli, Ĺźe nie ma warunkĂłw do lÄ dowania. A polecenie odejĹcia padĹo sekundÄ przed katastrofÄ ." |
|
Data: 2010-08-24 06:29:49 | |
Autor: DJ MC Donald Musk | |
Nie było lotniska zapasowego | |
On Aug 24, 3:15 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:
.. czyli prawda zawsze wypływa, nie inaczej jest w przypadku zamachu Jesli "polecenie odejscia" padlo to znaczy, ze Paput klamie mowiac, ze na takim lotnisku nie wydaje sie takich polecen! Sprawa jasna - zamach przy udziale ruskich i polskich sluzb! Czego to WSI nie zrobi by utorowac droge na najwyzszy urzad dla swojego prezydenta! |
|
Data: 2010-08-24 15:40:46 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Nie było lotniska zapasowego | |
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:5ede87a5-906b-477d-bc03-875da33f4bb1s9g2000yqd.googlegroups.com... On Aug 24, 3:15 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote: .. czyli prawda zawsze wypływa, nie inaczej jest w przypadku zamachu Jesli "polecenie odejscia" padlo to znaczy, ze Paput klamie mowiac, ze na takim lotnisku nie wydaje sie takich polecen! Sprawa jasna - zamach przy udziale ruskich i polskich sluzb! Czego to WSI nie zrobi by utorowac droge na najwyzszy urzad dla swojego prezydenta! ======================================= Musk ci się lasuje. Czytasz bez zrozumienia. Oto te słowa: 08:40:59 Odgłos zderzenia z drzewami. 08:41:00 2P Kurwa mać! 08:41:00 TAWS PULL UP, PULL 08:41:02 KRL Odejście na drugi krąg! 08:41:02 A Krzyk Kurwaaaaaa..... 08:41:05 KONIEC ZAPISU 2P - drugi pilot TAWS - informacja głosowa TAWS KRL - kontroler ruchu lotniczego A - nieokreślony rozmówca |
|
Data: 2010-08-24 15:48:40 | |
Autor: u2 | |
Nie było lotniska zapasowego | |
W dniu 2010-08-24 15:40, Bogdan Idzikowski pisze:
Musk ci się lasuje. Czytasz bez zrozumienia. Sądzisz innych po sobie. |
|
Data: 2010-08-24 19:50:21 | |
Autor: jadrys | |
Nie było lotniska zapasowego | |
W dniu 2010-08-24 15:40, Bogdan Idzikowski pisze:
To raczej z twoim mózgiem jest coś nie w porządku.. Nikt przy zdrowych zmysłach nie daje wiary temu co kacap wygenerował w swoim laboratorium i podsunął nam pod nos jako autentyk. -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2010-08-24 19:55:34 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Nie było lotniska zapasowego | |
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i510p8$15a$1news.onet.pl... W dniu 2010-08-24 15:40, Bogdan Idzikowski pisze: Twój fanatyzm i rusofobia wyłącza zdolność logicznego myślenia. -- J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź" "Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)" |
|
Data: 2010-08-24 20:31:02 | |
Autor: jadrys | |
Nie było lotniska zapasowego | |
W dniu 2010-08-24 19:55, Bogdan Idzikowski pisze:
Daj spokój, lubię ruskich, wypiłem z nimi beczkę albo i więcej gorzały.. mam ich za braci Słowian. Jednak nie cierpię jak ktoś próbuje mnie zrobić w przysłowiowego balona... i starego wróbla nabrać na plewy. -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2010-08-24 21:46:52 | |
Autor: CeSaR | |
Nie było lotniska zapasowego | |
To raczej z twoim mózgiem jest coś nie w porządku.. Nikt przy zdrowych zmysłach nie daje wiary temu co kacap wygenerował w swoim laboratorium i podsunął nam pod nos jako autentyk. A piloci tego drugiego cudu techniki, który lądował wcześniej z dziennikarzami? Oni zeznają a oprócz tego są nagrani na czarnej skrzynce. Ich ruscy tez zmanipulowali? Oni mówili o mgle C |
|
Data: 2010-08-24 22:22:44 | |
Autor: jadrys | |
Nie było lotniska zapasowego | |
W dniu 2010-08-24 21:46, CeSaR pisze:
To raczej z twoim mózgiem jest coś nie w porządku.. Nikt przy zdrowychA piloci tego drugiego cudu techniki, który lądował wcześniej z Ci piloci lądowali podczas dobrej widoczności. Mgła zaczęła gęstnieć na krótko przed przylotem TU-154 z Prezydentem. I rzecz carakterystyczna - zaraz po katastrofie zaczęła zanikać. Z tego co się orientuję, to zapis w czarnych skrzynkach jest prowadzony tylko podczas lotu. -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2010-08-24 22:39:55 | |
Autor: Anatol | |
Nie było lotniska zapasowego | |
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i519n2$ss8$1news.onet.pl... A piloci tego drugiego cudu techniki, który lądował wcześniej z Mgła była już wtedy, a lądowanie odbyło sie z naruszeniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w lotnictwie cywilnym : http://www.wprost.pl/ar/197910/Pilot-Jaka-40-zlamal-przepisy-ladujac-w-Smolensku/ Anatol |
|
Data: 2010-08-24 22:47:41 | |
Autor: CeSaR | |
Nie było lotniska zapasowego | |
Ci piloci lądowali podczas dobrej widoczności. Załóżmy że nie przy dobrej a przy lepszej niż później TU. Ale generalnie racja. Mgła zaczęła gęstnieć na krótko przed przylotem TU-154 z Prezydentem. I rzecz carakterystyczna - zaraz po katastrofie zaczęła zanikać. Oni rozmawiali z TU będąc juz na ziemi. I meldowali coś o jakiejś "piźdz...e" :-) mówiąc o warunkach atmosferycznych. I później te zeznania powtórzyli. No i jest to nagrane na skrzynce TU. Nie chcemi się już szukać o której dokładnie to było. Czyli pilot z TU wiedział w co leci, jak dolecił na miejscei zobaczył, że to prawda to powinien dupę w troki zbierać i lecieć gdziekolwiek indziej. Z tego co się orientuję, to zapis w czarnych skrzynkach jest prowadzony tylko podczas lotu. No tak. A gdzieś napisałem jakoś inaczej? Chyba nie albo coś pokonfabulowałem. Ale raczej nie. C |
|
Data: 2010-08-25 08:47:11 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Nie było lotniska zapasowego | |
Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:i51b3a$13a$1news.onet.pl... Ci piloci lądowali podczas dobrej widoczności. Tu ten zapis: 08:24:49 044 No witamy Ciebie serdecznie. Wiesz co, ogólnie rzecz biorąc, to pizda tutaj jest. Widać jakieś 400 metrów około i na nasz gust podstawy są poniżej 50 metrów, grubo. 08:24:51 KRL Temperatura plus 2, ciśnienie 7-45, 7-4-5, warunków do lądowania nie ma. 08:25:01 KBC Dziękuję, no jeśli można to spróbujemy podejścia, ale jeśli nie, nie będzie pogody, to odejdziemy na drugi krąg. 08:25:04 2P A wyście wylądowali już? 08:25:05 044 No, nam się udało tak w ostatniej chwili wylądować. No, natomiast powiem szczerze, że możecie spróbować, jak najbardziej. Dwa APM-y są, bramkę zrobili, tak, że możecie spróbować, ale... Jeżeli wam się nie uda za drugim razem, to proponuję wam lecieć na przykład do Moskwy, albo gdzieś. 08:25:12 KRL 1-0-1, po próbnym podejściu wystarczy wam paliwa na zapasowe? 08:25:18 KBC Wystarczy. Mając blisko setkę pasażerów na pokładzie powinni sp...ać na zapasowe lotnisko bez żadnej dyskusji . -- J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź" "Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)" |
|
Data: 2010-08-25 04:19:20 | |
Autor: DJ MC Donald Musk | |
Nie było lotniska zapasowego | |
On Aug 25, 8:47 am, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "CeSaR" <ad...@mail.com> napisał w wiadomościnews:i51b3a$13a$1news.onet.pl... Przeciez pilot powiedzial wyraznie 08:25:05 044 No, nam się udało tak w ostatniej chwili wylądować. No, |
|
Data: 2010-08-25 14:36:49 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Nie było lotniska zapasowego | |
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:5a78fbad-7137-422a-b609-1dc29172a113t20g2000yqa.googlegroups.com... Przeciez pilot powiedzial wyraznie 08:25:05 044 No, nam się udało tak w ostatniej chwili wylądować. No, Normalnie, za takie słowa pilot powinien być pozbawiony licencji na zawsze. Tutaj nie ma coś się udać lub nie. Są procedury, które zostaly złamane przez obu pilotów. Tu jest życie pasażerów i ono jest najważniejsze, a nie pokazanie jak debeściaki lądują. -- J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź" "Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)" |
|
Data: 2010-08-25 14:51:26 | |
Autor: konserwator | |
Nie było lotniska zapasowego | |
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c750e64$1news.home.net.pl...
? a za co? Po to ma radio by sie wlasnie komunikowac i pytac o warunki pogodowe. Tutaj nie ma coś się udać lub nie. ? oni mieli wykonac podejscie - jesli nie bedzie widocznosci mieli odejsc na 2 krag, jesli za 2 razem by nie bylo widocznosci (bo byc moze by sie mgla rozwiala) mieli odleciec na zapasowe. Gdzie tu sa jakies bledy? Są procedury, które zostaly złamane przez obu pilotów. Wymien te procedury zamiast klapac szczeka... Tu jest życie pasażerów i ono jest najważniejsze, a nie pokazanie jak debeściaki lądują. Piloci niemal zawsze woza pasazerow i co z tego? Tak, jak kierowca autobusu wozi pasazerow. Jak zacznie padac deszcz to autobus ma sie zatrzymac "bo zrobilo sie slisko"? - nie -decyzje podejmuje kierowca/pilot wymien JEDNA procedure, ktora zlamal pilot. Nie krec! -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2010-08-25 14:54:51 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Nie było lotniska zapasowego | |
Użytkownik "konserwator" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:i533nu$2k1v$1adenine.netfront.net...
Widoczność |
|
Data: 2010-08-25 06:03:40 | |
Autor: D.J.MC Donald Musk | |
Nie było lotniska zapasowego | |
On Aug 25, 2:54 pm, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "konserwator" <irat...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:i533nu$2k1v$1adenine.netfront.net... wymien JEDNA procedure, ktora zlamal pilot. Nie krec! |
|
Data: 2010-08-25 14:56:57 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Nie było lotniska zapasowego | |
Użytkownik "konserwator" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:i533nu$2k1v$1adenine.netfront.net... Piloci niemal zawsze woza pasazerow i co z tego? Samolot to nie autobus. Autobus może jechać wolno dostosowując prędkość do warunków. Samolot nie może lecieć wolno i nisko. |
|
Data: 2010-08-25 06:04:56 | |
Autor: D.J.MC Donald Musk | |
Nie było lotniska zapasowego | |
On Aug 25, 2:56 pm, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "konserwator" <irat...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:i533nu$2k1v$1adenine.netfront.net... a ptak to nie krowa... szczesliwy kto kocha rymowane slowa... Autobus może jechać wolno dostosowując prędkość do warunków.. a co to ma do rzeczy? mieli wykonac kolo i zorientowac sie co do widocznosci - zwykla procedura w tym wypadku... |
|
Data: 2010-08-25 08:49:53 | |
Autor: u2 | |
Nie było lotniska zapasowego | |
W dniu 2010-08-25 08:47, Bogdan Idzikowski pisze:
08:25:12 KRL 1-0-1, po próbnym podejściu wystarczy wam paliwa na Czytanie ze zrozumieniem nie jest twoją mocną stroną. Kontroler z wieży wyraźnie mówi o próbnym podejściu, więc wpuszcza pilotów w kanał. |
|
Data: 2010-08-25 08:51:52 | |
Autor: u2 | |
Nie było lotniska zapasowego | |
W dniu 2010-08-25 08:49, u2 pisze:
W dniu 2010-08-25 08:47, Bogdan Idzikowski pisze: No i nadal nie wiadomo jakie to zapasowe lotnisko miało być. |
|
Data: 2010-08-25 08:58:25 | |
Autor: CeSaR | |
Nie było lotniska zapasowego | |
Czytanie ze zrozumieniem nie jest twoją mocną stroną. :-)) Kontroler z wieży wyraźnie mówi o próbnym podejściu, więc wpuszcza Próbne podejście z odliczaniem do 20m? :-)) Nieźle :-)) Daj już spokój, pls. C |
|
Data: 2010-08-25 09:00:20 | |
Autor: u2 | |
Nie byĹo lotniska zapasowego | |
W dniu 2010-08-25 08:58, CeSaR pisze:
Kontroler z wieÂży wyraÂźnie mĂłwi o prĂłbnym podejÂściu, wiĂŞc wpuszcza Rozumiem, Ĺźe cenisz sobie faĹszywy spokĂłj, ja wolÄ prawdÄ. |
|
Data: 2010-08-25 13:07:45 | |
Autor: CeSaR | |
Nie było lotniska zapasowego | |
Rozumiem, że cenisz sobie fałszywy spokój, ja wolę prawdę. Cenię sobie spokój na pewno bardziej niż sensację wykopywaną na siłę. Do tego w obliczu tragedii. C |
|
Data: 2010-08-24 16:43:36 | |
Autor: CeSaR | |
Nie było lotniska zapasowego | |
Ze stenogramów rozmów załogi z kontrolerami wiadomo jednak, że Rosjanie Jedynie!!!!!!!!!!!!! Nie ma warunków do lądowania!!!!!!!!!!! Ale poza tym wszystko OK :-) ROTFL!!!!!!!! A zapasowego lotniska nie było bo co? Asfalt z pasów pozwijali? Ten samolot mógł wrócić choćby do Mińska co mu zresztą proponowano o ile dobrze pamiętam. I na dowolne inne lotnisko w okolicy, na którym były warunki pogodowe lepsze niż w Smoleńsku. C |
|
Data: 2010-08-24 16:45:27 | |
Autor: u2 | |
Nie byĹo lotniska zapasowego | |
W dniu 2010-08-24 16:43, CeSaR pisze:
Ze stenogramĂłw rozmĂłw zaÂłogi z kontrolerami wiadomo jednak, Âże RosjanieJedynie!!!!!!!!!!!!! Jedynie na sekundy przed katastrofÄ , tumanie. PeĹobanda czyli zĹodzieje nie grzeszÄ inteligencjÄ :) |
|
Data: 2010-08-24 21:40:03 | |
Autor: CeSaR | |
Nie było lotniska zapasowego | |
Jedynie na sekundy przed katastrofą, tumanie. Poczytaj stenogramy z kokpitu. I jeśli nie masz argumentów to nie używaj inwektyw. Okazujesz słabość. Miotasz się :-) C |
|
Data: 2010-08-24 17:00:11 | |
Autor: cyc | |
Nie było lotniska zapasowego | |
Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:i50lok$2d6$1news.onet.pl... Ze stenogramów rozmów załogi z kontrolerami wiadomo jednak, że Rosjanie "Ten samolot moglby " ....niejedno , gdyby czlowiek nim dysponujacy byl normalny i nie wyzywal pilotow od tchorzy wtedy , kiedy staraja sie unikac niepotrzebnego ryzyka . cyc |
|
Data: 2010-08-24 18:29:42 | |
Autor: Anatol | |
Nie byĹo lotniska zapasowego | |
UĹźytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisaĹ w wiadomoĹci news:4c73c604$0$22815$65785112news.neostrada.pl... Ze stenogramĂłw rozmĂłw zaĹogi z kontrolerami wiadomo jednak, Ĺźe Rosjanie Kontroler lotu kazaĹ byÄ gotowym do odejĹcia na poziomie 100m, system TAWS zaczÄ Ĺ wydawaÄ polecenie odejĹcia ("pull up") na poziomie 100 m 21 sekund przed katastrofÄ , a zarĂłwno gen. BĹasik jak i nawigator oczytali na gĹos wysokoĹÄ 100m (a potem coraz niĹźsze poziomy aĹź do 20m) , ktĂłra wczeĹniej byĹa potwierdzona przez kapitana jako poziom odejĹcia, II pilot - najprawdopodbniej zniecierpliwiony brakiem reakcji kapitana - daĹ polecenie odejĹcia na poziomie 80m - 13 sekund przed katastrofÄ . Do rozpoczÄcia automatycznego manewru odejĹcia wystarczyĹo wciĹniÄcie jednego przycisku "uchod" , jednakĹźe taki manewr rozpoczÄto dopiero poniĹźej poziomu 20 m gdy maszyna ĹcinaĹa juĹź pierwsze drzewka. Na lotnisku byĹ stary radar wojskowy RSP-6 o bardzo maĹej dokĹadnoĹci (w najlepszym przypadku bĹÄ d wynosiĹ to ok. 30 m wysokoĹci a do tego dochodzi opóźnienie w odĹwieĹźaniu pomiaru oraz wzglÄdne róşnice w poziomie gruntu w danej lokalizacji samolotu) dlatego na tak wyposaĹźonych lotniskach wysokoĹÄ odczytuje i podaje kontroli pilot. Kontroler lotu skarĹźyĹ siÄ Ĺźe od pewnego momentu pilot przestaĹ podawaÄ te pomiary. Najprawdopodobniej zaĹoga Ĺwiadoma ograniczeĹ technicznych kontroli przestaĹa podawaÄ te pomiary Ĺźeby kontrola nie miaĹa pretekstu do wydania polecenia odejĹcia na II krÄ g. Takie polecenie zostaĹo zapewne wydane dopiero jak maszyna znikĹa z ekranu radaru po obniĹźeniu poziomu lotu w dolince poniĹźej poziomu pasa lotniska. Podobny ale nowoczeĹniejszy model RSP-7 : http://museum.radioscanner.ru/avionika/aviomuzejs/rsp_7/rsp_7.html 7 minut przed katastrofÄ inzynier pokĹadowy podaĹ, Ĺźe w zbiornikach jest 12 t paliwa - przy caĹkowitej pojemnoĹci 40t i zasiÄgu Tu-154M = 6600 km ( http://www.samoloty.pl/index.php/rosja-zsrr-hobby-574/tupolev-tu-154-hobby-709 ) powinno to wystarczyÄ na 1980 km podczas gdy odlegĹoĹÄ ze SmoleĹska do Warszawy w lini prostej to ok. 800 km a do Moskwy ok. 360km. WystarczyĹa tylko decyzja o wybraniu jakiegolwiek lotniska cywilnego w promieniu 1500 km. Anatol |
|
Data: 2010-08-24 18:40:53 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Nie byĹo lotniska zapasowego | |
UĹźytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisaĹ w wiadomoĹci news:i50s1p$lq2$1inews.gazeta.pl...
PoniewaĹź Presydent nie zdÄ ĹźyĹby z Ĺźadnym wypadku zdÄ ĹźyÄ na imprezÄ wydaĹ polecenie lÄ dowania. Kapitan samolotu TU-154M nie miaĹ prawa nawet czyniÄ prĂłb oceny i podchodzenia do lÄ dowania z uwagi na warunki widocznoĹci i stan techniczny lotniska, zaliczany do prymitywnych dla samolotĂłw wojskowych, a nie dla potÄĹźnych samolotĂłw pasaĹźerskich. Kontrola lotĂłw ostrzegaĹa pilota o warunkach wykluczajÄ cych lÄ dowanie i rekomendowaĹa lotniska zapasowe. CaĹa reszta przyczyn poĹrednich po wystÄ pieniu tej gĹĂłwnej zasadniczej przyczyny jest nieistotna, gdyĹź Ĺźadna z nich by nie nastÄ piĹa gdyby pilot zachowaĹ siÄ zgodnie z polskim prawem, albowiem wszystkie przyczyny poboczne byĹy niesamodzielne i zaleĹźne od przyczyny gĹĂłwnej. I nie ma co tu dalej filozofowaÄ ino wyciÄ gnÄ Ä wnioski na przyszĹoĹÄ coby wkrĂłtce nie rozbiĹ siÄ kolejny polski samolot z identycznych przyczyn jakimi sÄ ordynarne, bezczelne Ĺamanie polskiego prawa lotniczego. -- J. KaczyĹski - "musimy uzyskaÄ wĹaĹciwÄ odpowiedĹş" "Jak nie wylÄ dujÄ(my), to mnie zabije(jÄ )" |
|
Data: 2010-08-24 20:01:42 | |
Autor: u2 | |
Nie było lotniska zapasowego | |
W dniu 2010-08-24 18:29, Anatol pisze:
Kontroler lotu skarżył się że od pewnego momentu pilot przestał podawać Kiedy się skarżył i komu ? Czy przesłuchano w końcu tego kontrolera ? |