"Nie byłem wtedy posłem". Trzaskowski znowu mija się z prawdą ws. obniżenia wieku emerytalnego

Data: 2020-07-01 03:40:42
Autor: Jacek Bialy
"Nie byłem wtedy posłem". Trzaskowski znowu mija się z prawdą ws. obniżenia wieku emerytalnego
Gdy zostanie prezydentem Polski, to powie, że nie był prezydentem Warszawy?
A może dlatego startuje, żeby za wawkę nie beknąć? (taka ucieczka do przodu).

--
jb

"Nie byłem wtedy posłem". Trzaskowski znowu mija się z prawdą ws. obniżenia wieku emerytalnego