Nie bylo blota?

Data: 2010-07-15 02:04:53
Autor: DJ MC Donald Musk
Nie bylo blota?
Data: 2010-07-15 02:08:41
Autor: DJ MC Donald Musk
Nie bylo blota?

a tu but kaczynskiego - za nim facet w gumiakach:
http://www.fakt.pl/Szef-PiS-nie-chcial-rozmawiac-z-Tuskiem-i-Putinem-,galeria-artykulu,69074,5.html

miejsce "godne" zlozenia ciala prezydenta:
http://www.fakt.pl/Szef-PiS-nie-chcial-rozmawiac-z-Tuskiem-i-Putinem-,galeria-artykulu,69074,3.html

szkoda, ze jeszcze ktos tam nie nasral....

Data: 2010-07-15 11:32:47
Autor: Zahir
Nie bylo blota?

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:508d50fc-0106-4234-9a3b-f8a2ddb31162d8g2000yqf.googlegroups.com...

[...]

Gdzie tam widzisz prezydenta?

szkoda, ze jeszcze ktos tam nie nasral....

Szkoda, że zmusił pilotów do lądowania...

Zahir

Data: 2010-07-15 02:42:00
Autor: DJ MC Donald Musk
Nie bylo blota?
On 15 Lip, 11:32, "Zahir" <za...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:508d50fc-0106-4234-9a3b-f8a2ddb31162d8g2000yqf.googlegroups.com....

> [...]
>http://www.fakt.pl/Szef-PiS-nie-chcial-rozmawiac-z-Tuskiem-i-Putinem-...

> miejsce "godne" zlozenia ciala prezydenta:

lezy w  spodniej pomaranczowej czesci ruskiej trumny, przykryty jakas
szmata na niej kwiaty, przed swieczki, na trumne spoglada prezes
jaroslaw i ksiadz czyta pewnie modlitwe.

> szkoda, ze jeszcze ktos tam nie nasral....

Szkoda, że zmusił pilotów do lądowania...

skad ta pewnosc?
tak jaz z tym blotem, ktorego mialo nie byc?

Data: 2010-07-15 11:49:19
Autor: Zahir
Nie bylo blota?

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:de2bc614-aa1e-405c-b002-abd24df985b4e5g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

szmata na niej kwiaty, przed swieczki, na trumne spoglada prezes
jaroslaw i ksiadz czyta pewnie modlitwe.

Właśnie. Prezes spogląda i CO? DKACZEGO nie zareagował? DLACZEGO MILCZAŁ?! Czekał, ąz Tusk przyniesie mu klęcznik i zamiecie pod nóżkami? Jaśnie pan!

> szkoda, ze jeszcze ktos tam nie nasral....

Szkoda, że zmusił pilotów do lądowania...

skad ta pewnosc?
tak jaz z tym blotem, ktorego mialo nie byc?

CZYTAJ

 W 2008 r. był drugim pilotem, gdy prezydent Kaczyński w trakcie wojny gruzińsko-rosyjskiej nakazał jego koledze lecieć wprost do Tbilisi, a nie - jak planowano - do Gandży w Azerbejdżanie. Dowódca załogi kpt. Grzegorz Pietruczuk odmówił. "Wychodząc z samolotu, [prezydent] powiedział do mnie krótkie zdanie: >Jeszcze się policzymy <" - opowiadał "Gazecie" Pietruczuk. Napiętnowali go potem posłowie PiS. Karol Karski doniósł prokuraturze, że nie wykonał rozkazu prezydenta. Przemysław Gosiewski w interpelacji sejmowej zarzucił pilotowi tchórzostwo.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75478,8139808,Czy_pilot_musial.html#ixzz0tk76UEmM

Data: 2010-07-15 11:08:05
Autor: PaPi
Nie bylo blota?
but Tuska....
klamliwe bydlaki....

http://www.youtube.com/watch?v=Ge03-6kYCqw
0:31 - padal deszcz.
Gdzie widzisz deszcz
http://www.youtube.com/watch?v=B4C0q2FBURY
?

Data: 2010-07-15 02:15:06
Autor: DJ MC Donald Musk
Nie bylo blota?
On 15 Lip, 11:08, PaPi <r...@dwa.trzy> wrote:
> but Tuska....
> [...]

deszczu w kamerze nie zobaczysz - szczegolnie noca i jak tylko siapi.
Mozna by poznac po parasolach i mokrych twarzach. Ale ja nie wiem jak
te slowa B. wyjasnic moze mu chodzilo o wczesniejszy deszcz a moze w
namiocie siedzial i na zewnatrz szumialo i myslal ze pada?
w kazdym razie na zdjeciach buty sa ublocone i to nie ulega
watpliwosci.
Zapytajcie o ten deszcz Brudzinskiego.

Data: 2010-07-15 11:32:04
Autor: Zahir
Nie bylo blota?

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:7ae01d61-2f6d-4113-ab67-107cfb0530fbk39g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

namiocie siedzial i na zewnatrz szumialo i myslal ze pada?
w kazdym razie na zdjeciach buty sa ublocone i to nie ulega

Może jeszcze o "ruską trumnę"?

Zahir

Data: 2010-07-15 11:10:57
Autor: mkarwan
Nie bylo blota?

Uzytkownik "PaPi" <raz@dwa.trzy> napisal w wiadomosci news:4c3ecffb$1news.home.net.pl...
[...]

gdzie widzisz Kaczynskiego?

Data: 2010-07-15 11:29:55
Autor: Zahir
Nie bylo blota?

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:f9f8a66f-6fc5-4f9a-a512-a92013d5927cs9g2000yqd.googlegroups.com...
http://www.fakt.pl/m/Repozytorium.Obiekt.aspx/-580/-500/faktonline/634066711316363058.jpg

but Tuska....
klamliwe bydlaki....

I gdzie tu widzisz śp. Lecha leżącego w błocie?

Zahir

Nie bylo blota?