Nie było debaty Nitras - Gróbarczyk.

Data: 2009-05-17 17:52:54
Autor: Przemek W
Nie było debaty Nitras - Gróbarczyk.
Sławomir Nitras, a obok niego pusty fotel i tabliczka z napisem "Marek Gróbarczyk - Prawo i Sprawiedliwość". Taki widok zastali dziennikarze, którzy przyszli na niedoszłą debatę szczecińskich "jedynek" do europarlamentu.
Zamiast debaty odbyła się konferencja prasowa jedynki PO w eurowyborach, posła Nitrasa. - Ja też się nie paliłem do tej debaty, ale dałem słowo, że będę i jestem - wyjaśniał prasie. - Mam świadomość, że po tej rozmowie szczecińscy wyborcy nie dowiedzieliby się więcej o mnie, bo mnie znają. Dowiedzieliby się natomiast czegoś o poglądach pana Marka Gróbarczyka, które i ja chciałbym poznać. Nitras cały czas podkreślał, że on jest kandydatem szczecińskim, a jego rywal pochodzi spoza okręgu, w którym startuje (Szczecin i Gorzów):

- Nie przypadkiem debatę zorganizowaliśmy w sali Anny Jagiellonki [na szczecińskim zamku - przyp. red.]. Anna Jagiellonka urodziła się w Krakowie, może pan Gróbarczyk czułby się choć trochę bardziej swojo w tym miejscu - mówił Nitras. - Jeśli to mało, jestem w stanie postawić tu oscypki, założę kierpce i zabiorę ze sobą ciupagę. Wszystko po to, żeby pan Gróbarczyk czuł się dobrze w moim towarzystwie.

Gróbarczyk już w piątek zapowiedział, że od rozmowy z Nitrasem woli spędzić czas w niedzielne południe na sumie.

Poseł Nitras, zapytany, czy zamierza odbyć debatę z innym rywalem senatorem Krzysztofem Zarembą (Libertas, a jeszcze niecały miesiąc temu PO) odparł: - Z tym panem w czasie kampanii trzykrotnie spotkają się w sądzie moi prawnicy [Nitras zapowiedział, że wytoczy Zarembie trzy sprawy o pomówienia, za bezpardonowe ataki w mediach - red].

http://wyborcza.pl/1,75248,6616382,Nie_bylo_debaty_Nitras___Grobarczyk.html

Przemek

--
"Komitet Wyborczy Prawa i Sprawiedliwości informuje, że w swoim materiale wyborczym w postaci spotu telewizyjnego pt. +Kolesie+ podał nieprawdziwe informacje, że rząd PO załatwił firmie senatora Tomasza Misiaka kontrakt na 48 mln zł, a firmie ministra Aleksandra Grada na kwotę 50 mln zł i przeprasza Platformę Obywatelską za wprowadzenie wyborców w błąd".

http://szymon.plejada.pl/25,7679,1,odc8_-_seria_viii,1,wideo.html

http://pepepe.pl