Nie by³o fa³szerstw wyborczych

Data: 2011-10-18 11:55:14
Autor: Bambary³a
Nie by³o fa³szerstw wyborczych

U¿ytkownik "Przemys³aw W" <broñmy RP przed pisem@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j7j8t9$bgo$1news.onet.pl...
MʯOWIE ZAUFANIA PILNOWALI W KOMISJACH
Biura Ochrony Wyborów PiS nie wykry³o wiêkszych nieprawid³owo¶ci wyborczych. - Nie mamy sygna³ów o próbach drastycznego naruszenia ordynacji - powiedzia³ szef Komitetu wykonawczego PiS Joachim Brudziñski.
Prezes PiS Jaros³aw Kaczyñski podpisa³ w po³owie wrze¶nia porozumienie o wspó³pracy na rzecz uczciwo¶ci przeprowadzenia wyborów parlamentarnych.Porozumienie, poza prezesem PiS, podpisali: Ewa Stankiewicz ze stowarzyszenia "Solidarni 2010", Maciej £opiñski z Ruchu Spo³ecznego im. Lecha Kaczyñskiego i Ryszard Kapu¶ciñski z Klubu "Gazety Polskiej".

Cieawe. Sami ze sob± podpisali porozumienie. Przypomina mi siê tzw. deklaracja ³ódzka. ¦mieszni albo chorzy ludzie.

BBR

Data: 2011-10-18 12:58:54
Autor: Przemys³aw W
Nie by³o fa³szerstw wyborczych

U¿ytkownik "Bambary³a" <bambaryla@zascianek.eu> napisa³

Cieawe. Sami ze sob± podpisali porozumienie. Przypomina mi siê tzw. deklaracja ³ódzka. ¦mieszni albo chorzy ludzie.

Jedno i drugie z ewidentn± przewag± tego drugiego.

Przemek

--

"Fundusz Ko¶cielny zosta³ ustanowiony w z³ych czasach PRL jako rekompensata
za odebrane mienie. My¶la³em, ¿e skoro Ko¶ció³ odzyskuje mienie, to ten Fundusz

Nie by³o fa³szerstw wyborczych