Nie bylo odwaznego

Data: 2011-07-24 09:31:55
Autor: Dipol
Nie bylo odwaznego
Strelal jak do kaczek. Stali blisko niego. Blady strach padl na wszystkich. Tam na wyspie bylo zgromadzonych 700 ludzi, ktorzy sie zeszli aby ogladac w telewizji co sie stalo w Oslo. I zadnemu z tych 700 osob nie przyszlo do glow, aby z narazeniem zycia rzucic sie na niego i go powstrzymac. Dla mnie to nie do pojecia. Zero wychowania patriotycznego, zero odwagi, zero ochoty do poswiecenia sie dla innych.

Dipol

Data: 2011-07-24 10:12:42
Autor: u2
Nie bylo odwaznego
W dniu 2011-07-24 09:31, Dipol pisze:
[...]

Rzucac sie na uzbrojonego szalenca - przebieranca ? Lepiej uciekac czym
predzej, ewentualnie udawac martwego. Tak przezylo kilka osob.

Data: 2011-07-24 11:06:18
Autor: stevep
Nie bylo odwaznego
Dnia 24-07-2011 o 09:31:55 Dipol <dipol@wp.pl> napisał(a):

[...]

Jak się znajdziesz w takiej sytuacji to pogadamy, bohaterow klawiatury  jest wielu.

--
stevep

Data: 2011-07-24 11:57:40
Autor: Michal Jankowski
Nie bylo odwaznego
stevep <stevep011@tkdami.net> writes:

[...]

To oczywiscie prawda, gdyby tam bylo 10 osob, to bym sie nie dziwil,
ale wsrod 700 osob nikogo odwaznego? To juz sie dziwne wydaje.

Ale najdziwniejsze jest to, ze on sobie strzelal przez 1.5-2 godziny
- przeciez tam po 10 minutach powinna byc policja.

  MJ

Data: 2011-07-24 13:03:41
Autor: Dipol
Nie bylo odwaznego
Jak się znajdziesz w takiej sytuacji to pogadamy, bohaterow klawiatury
jest wielu.

Nie wiem jakbym sie zachowal. Moze zesralbym sie ze strachu w porty jak oni wszyscy. Nie wiem.
Ale ze na 700 osob zabraklo bohatera - to dziwne. I to mieliby byc kumple z jednej partii. Dziekuje za takie kolezenstwo.
Prawdziwych przyjaciol poznaje sie w potrzebie.

Dipol

Data: 2011-07-24 14:38:29
Autor: stevep
Nie bylo odwaznego
Dnia 24-07-2011 o 13:03:41 Dipol <dipol@wp.pl> napisał(a):

[...]

Ja też nie wiem, nigdy nie byłem w takiej sytuacji, co prawda przeżyłem  wiele trudnych chwil w górach, ale to co innego.

--
stevep

Data: 2011-07-24 14:29:47
Autor: bolek
Nie bylo odwaznego

Użytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisał w wiadomości news:kjzbowkyp9n.fsfccfs1.fuw.edu.pl...
[...]

A może policja czekała aż skończy ?
Oglądałem wywiad z tymi którzy przeżyli.
Tam chyba nie było żadnego Norwega.

bolek

Wydaje mi się, że to dopiero początek.

Data: 2011-07-24 14:40:01
Autor: stevep
Nie bylo odwaznego
Dnia 24-07-2011 o 14:29:47 bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

UÂżytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
[...]

Jak siĂŞ znajdziesz w takiej sytuacji to pogadamy, bohaterow klawiatury
[...]

A moÂże policja czekaÂła aÂż skoĂączy ?
OglÂądaÂłem wywiad z tymi ktĂłrzy przeÂżyli.
Tam chyba nie byÂło Âżadnego Norwega.

bolek

Wydaje mi siĂŞ, Âże to dopiero poczÂątek.

Pewnie policja miała pełne ręce roboty po zamachach bombowych i chyba o to  temu bydlakowi chodziło.

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-07-24 21:06:12
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Nie bylo odwaznego
Michal Jankowski wrote:

[...]

Pewnie nie wiedzieli, że był sam.

Ale najdziwniejsze jest to, ze on sobie strzelal przez 1.5-2 godziny
- przeciez tam po 10 minutach powinna byc policja.

Tak, to jest dość dziwne.
--
Pit

Data: 2011-07-24 12:37:59
Autor: Grzegorz Z.
Nie bylo odwaznego
Dipol napisał:

[...]

Wystarczy że on był wychowany patriotycznie i miał kręgosłup moralny.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-07-24 12:55:05
Autor: Brujo
Nie bylo odwaznego

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:1fi07p5tv4r5f$.2bhuge6v2x9s$.dlg40tude.net...
Dipol napisał:

[...]

Podobno bym masonem 3-stopnia.

http://tnij.org/mq0c

Data: 2011-07-24 13:44:47
Autor: Grzegorz Z.
Nie bylo odwaznego

Dipol napisał:

[...]

Ale bycie chrześcijaninem dało mu kręgosłup moralny. Coś czego tak brakuje
tym przebrzydłym ateiztom.
 --
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-07-24 14:08:25
Autor: Dipol
Nie bylo odwaznego
Ale bycie chrześcijaninem dało mu kręgosłup moralny. Coś czego tak brakuje
tym przebrzydłym ateiztom.

Byl takim samym chrzescijaninem jak teraz mniej wiecej ty. Nawet do swojego protestanckiego kosciola mu sie nie chcialo chodzic. Ale podobaly mu sie hasla skrajnie prawicowe, wiec sie przylaczyl.

Dipol

Data: 2011-07-24 14:26:40
Autor: Grzegorz Z.
Nie bylo odwaznego
Dipol napisał:

Ale bycie chrześcijaninem dało mu kręgosłup moralny. Coś czego tak brakuje
tym przebrzydłym ateiztom.

Byl takim samym chrzescijaninem jak teraz mniej wiecej ty.

Lepiej już zajmij się poziomem swojej wiary.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-07-24 16:11:44
Autor: Dipol
Nie bylo odwaznego
Tu masz i czyta jak nie wierzysz.

http://wiadomosci.onet.pl/raporty/zamachy-w-norwegii/breivik-grozil-papiezowi-chcial-wielkiego-antyisla,1,4801815,wiadomosc.html

Lepiej już zajmij się poziomem swojej wiary.

Niski jest.

Dipol

Data: 2011-07-24 15:25:47
Autor: u2
Nie bylo odwaznego
W dniu 2011-07-24 14:08, Dipol pisze:
[...]

W dodatku syjonista, mason i antyislamista. To tak jak zgrzesiu z ktorym
dyskutujesz :)

Data: 2011-07-24 16:13:12
Autor: Dipol
Nie bylo odwaznego
W dodatku syjonista, mason i antyislamista. To tak jak zgrzesiu z ktorym
dyskutujesz :)

Ale on mi sie kaze zajac poziomem mojej wiary. Jest bardzo tym zatroskany. To Chwałą Bogu za to.

Dipol

Data: 2011-07-24 14:27:01
Autor: obserwator
Nie bylo odwaznego
Dipol <dipol@wp.pl> napisał(a):
>W dodatku syjonista, mason i antyislamista. To tak jak zgrzesiu z ktorym
>dyskutujesz :)

Ale on mi sie kaze zajac poziomem mojej wiary. Jest bardzo tym zatroskany. To Chwałą Bogu za to.

tak wlasnie wami steruja spece od dezinformacji pracujacy pelna para w
postkomunistycznych masmediach.

Wy myslicie mediami, a nie wlasna glowa.

Data: 2011-07-24 17:24:17
Autor: Dipol
Nie bylo odwaznego
Wy myslicie mediami, a nie wlasna glowa.

Jestes kompletnie zepsuty mediami. Ja TV nie wlczam od 15 lat a radia od 10. A ty?

Dipol

Data: 2011-07-24 13:38:25
Autor: Kaczysta
Nie bylo odwaznego

Użytkownik "Dipol" <dipol@wp.pl> napisał w wiadomości news:j0ghp9$f4j$1news.task.gda.pl...
[...]

Potomkowie Wikingów?
AZ

Data: 2011-07-24 14:13:47
Autor: Psot
Nie bylo odwaznego

[...]

Jak ja kocham bohaterów gawędziarzy..
Przed laty mogłem jednemu z takich zlać mordę.
To była niedziela, sadzawka może ze 200 metrów średnicy i dwie topiące się dziewczyny przy samym brzegu sadzawki.Na brzegu śmietanka okolicznych bohaterów, ledwo wyszli z mszy świetej, wszyscy wychowani nad sadzawką świetni pływacy, wypasieni i zadowoleni z życia...Może z 20 osób , większość mężczyzn.Nikt się nie ruszył na pomoc. Jedna z tych kobiet krzyczała i to ona po kilku minutach "złapała " nogami grunt i wyszła na brzeg. Druga straciła przytomność i woda bezwładną to wypychała na wierzch, to pogrążała w dół...Ruszyłem do topielicy [usłyszałem wołanie "ratunku"]płynąc cała długość sadzawki.Kiedy dotarłem ona już 8 razy zaliczyła "spławik"-woda 8 razy wyrzucała ją na wierzch. Nie miałem sił aby wyciągnąć ją na brzeg i nikt nie podał mi ręki z brzegu.Mimo to jakoś udało się. I o dziwo, ona odzyskała świadomość i stanęła o własnych siłach na nogach. Wtedy z grupy bohaterów wystąpił goguś i mnie zaczął opierd**lać !? Że żle się opiekuję dziewczyną  [?] Skoczyłem mu do gardła, że jak za minutę go zobaczę w zasięgu wzroku to zabiję .Chyba to widział w moich oczach bo puścił się biegiem przez krzaki oby dalej ode mnie

A jako ciekawostka.Ta sama kobieta w swoim zakładzie jako jedyna udzieliła pomocy koledze. Urwało mu palce i pracownicy uciekli z hali.włącznie z kierownikiem zmiany odpowiedzialnym za całość. Ona jedyna udzieliła mu pomocy medycznej i niezwłocznie powiadomiła odpowiednie służby.

Psot

Data: 2011-07-24 14:49:09
Autor: stevep
Nie bylo odwaznego
Dnia 24-07-2011 o 14:13:47 Psot <psot@tnijno.pl> napisał(a):

[...]

Bo to są bohaterzy typu Kaczyńskiego, jak można oberwać to ręce pod dupą,  jak kogoś obszczekać to bohater. Kiedyś tych co chwalili się swoimi  sukcesami u kobiet nazywaliśmy łajdacy-teoretycy.

--
stevep

Data: 2011-07-24 16:18:45
Autor: Dipol
Nie bylo odwaznego
Jak ja kocham bohaterów gawędziarzy..

Ja rowniez. Tak sobie gawedze i gawedze a pewnie sam bym w porty sral ze strachu, gdybymj byl na tej wyspie. Ty pewnie tez?

Przed laty mogłem jednemu z takich zlać mordę.

Ale sie bales, co?

Ale przechwalac to sie umiesz, oj umiesz. Beletrystyka to twoja specjalnosc.

Ja nie powiedzialem wcale, ze bylbym bohaterem. Pewnie bylbym takicm samym tchorzem jak oni wszyscy na tej wyspie.
Mowie tylko, ze dziwne, ze na 700 osob nie znalazl sie ANI JEDEN, aby skoczyc na tego wariata. Nawet gdyby mial przyplacic zyciem.

Dipol

Data: 2011-07-24 19:35:23
Autor: Stokrotka
Nie bylo odwaznego

 I zadnemu z tych 700 osob nie przyszlo do glow, aby ...rzucic sie na niego i go powstrzymac.

A skąd wiesz?

Po prostu taki nie pszeżył.

Data: 2011-07-24 19:57:00
Autor: A. Filip
Nie bylo odwaznego (zapewne)
"Stokrotka" <ortografia1@autograf.pl> pisze:
 I zadnemu z tych 700 osob nie przyszlo do glow, aby ...rzucic sie
na niego i go powstrzymac.

A skąd wiesz?

Po prostu taki nie pszeżył.

Gdyby tacy byli i działali jako tako skutecznie to IMHO na 70% byliby już
otrąbieni norweskimi bohaterami narodowym, choćby i pośmiertnie.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Dobremu mówcy potrzebny jest dobry słuchacz.

Data: 2011-07-24 20:18:42
Autor: jadrys
Nie bylo odwaznego (zapewne)
W dniu 2011-07-24 19:57, A. Filip pisze:
[...]

Jednak mogli tacy być. Tylko nie było kronikarza ktĂłry przyglądając sie,  z notesem w ręku by odnotowywał takie przypadki.

Nie bylo odwaznego