Nie bylo odwaznego

Data: 2011-07-24 12:37:59
Autor: Grzegorz Z.
Nie bylo odwaznego
Dipol napisał:

Strelal jak do kaczek. Stali blisko niego. Blady strach padl na wszystkich. Tam na wyspie bylo zgromadzonych 700 ludzi, ktorzy sie zeszli aby ogladac w telewizji co sie stalo w Oslo. I zadnemu z tych 700 osob nie przyszlo do glow, aby z narazeniem zycia rzucic sie na niego i go powstrzymac. Dla mnie to nie do pojecia. Zero wychowania patriotycznego, zero odwagi, zero ochoty do poswiecenia sie dla innych.

Wystarczy że on był wychowany patriotycznie i miał kręgosłup moralny.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-07-24 12:55:05
Autor: Brujo
Nie bylo odwaznego

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:1fi07p5tv4r5f$.2bhuge6v2x9s$.dlg40tude.net...
Dipol napisał:

[...]

Podobno bym masonem 3-stopnia.

http://tnij.org/mq0c

Data: 2011-07-24 13:44:47
Autor: Grzegorz Z.
Nie bylo odwaznego

Dipol napisał:

[...]

Ale bycie chrześcijaninem dało mu kręgosłup moralny. Coś czego tak brakuje
tym przebrzydłym ateiztom.
 --
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-07-24 14:08:25
Autor: Dipol
Nie bylo odwaznego
Ale bycie chrześcijaninem dało mu kręgosłup moralny. Coś czego tak brakuje
tym przebrzydłym ateiztom.

Byl takim samym chrzescijaninem jak teraz mniej wiecej ty. Nawet do swojego protestanckiego kosciola mu sie nie chcialo chodzic. Ale podobaly mu sie hasla skrajnie prawicowe, wiec sie przylaczyl.

Dipol

Data: 2011-07-24 14:26:40
Autor: Grzegorz Z.
Nie bylo odwaznego
Dipol napisał:

Ale bycie chrześcijaninem dało mu kręgosłup moralny. Coś czego tak brakuje
tym przebrzydłym ateiztom.

Byl takim samym chrzescijaninem jak teraz mniej wiecej ty.

Lepiej już zajmij się poziomem swojej wiary.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-07-24 16:11:44
Autor: Dipol
Nie bylo odwaznego
Tu masz i czyta jak nie wierzysz.

http://wiadomosci.onet.pl/raporty/zamachy-w-norwegii/breivik-grozil-papiezowi-chcial-wielkiego-antyisla,1,4801815,wiadomosc.html

Lepiej już zajmij się poziomem swojej wiary.

Niski jest.

Dipol

Data: 2011-07-24 15:25:47
Autor: u2
Nie bylo odwaznego
W dniu 2011-07-24 14:08, Dipol pisze:
[...]

W dodatku syjonista, mason i antyislamista. To tak jak zgrzesiu z ktorym
dyskutujesz :)

Data: 2011-07-24 16:13:12
Autor: Dipol
Nie bylo odwaznego
W dodatku syjonista, mason i antyislamista. To tak jak zgrzesiu z ktorym
dyskutujesz :)

Ale on mi sie kaze zajac poziomem mojej wiary. Jest bardzo tym zatroskany. To Chwałą Bogu za to.

Dipol

Data: 2011-07-24 14:27:01
Autor: obserwator
Nie bylo odwaznego
Dipol <dipol@wp.pl> napisał(a):
>W dodatku syjonista, mason i antyislamista. To tak jak zgrzesiu z ktorym
>dyskutujesz :)

Ale on mi sie kaze zajac poziomem mojej wiary. Jest bardzo tym zatroskany. To Chwałą Bogu za to.

tak wlasnie wami steruja spece od dezinformacji pracujacy pelna para w
postkomunistycznych masmediach.

Wy myslicie mediami, a nie wlasna glowa.

Data: 2011-07-24 17:24:17
Autor: Dipol
Nie bylo odwaznego
Wy myslicie mediami, a nie wlasna glowa.

Jestes kompletnie zepsuty mediami. Ja TV nie wlczam od 15 lat a radia od 10. A ty?

Dipol

Nie bylo odwaznego