Nie chcą Turków w Europie z powodu niemieckiego na zizmu...

Data: 2010-04-04 01:23:17
Autor: Woland
Nie chcą Turków w Europie z powodu niemieckiego na zizmu...
W poniedziałek, w pierwszym dniu oficjalnej wizyty w Turcji kanclerz
Niemiec Angela Merkel wyraziła opinię, że kraj ten nie powinien zostać
przyjęty do UE i zaoferowała Ankarze "uprzywilejowane partnerstwo";
Turcy potraktowali to jak straszną obrazę - informuje BBC na swych
stronach internetowych. "Odradza się niemiecki nazizm" - dało się
słyszeć głosy wśród tureckich komentatorów politycznych.

http://europa21.pl/wiadomosc/12146-Niemcy-oficjalnie-nie-chc-Turcji-w-UE

Data: 2010-04-04 06:24:54
Autor: Marek
On 4 Kwi, 10:23, Woland <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
[...]

Teraz Turcy beda mieli jeden powod wiecej, zeby spotkanemu na ulicy
Niemcowi wsadzic noz w brzuch - tak, jak to teraz robia...

Data: 2010-04-04 15:37:04
Autor: u2
W dniu 2010-04-04 15:24, Marek pisze:
Teraz Turcy beda mieli jeden powod wiecej, zeby spotkanemu na ulicy
Niemcowi wsadzic noz w brzuch - tak, jak to teraz robia...

Ale z ciebie prymityw zupełnie jak gestapowiec i cwa. Moim zdaniem
należy bezwzględnie przyjąć Turków do UE. To byłby dopiero raj wyjeżdżać
do Turcji bez wiz :)

Data: 2010-04-04 19:57:58
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-04 15:37, u2 pisze:

.
   Ale z ciebie prymityw zupełnie jak gestapowiec i cwa. Moim zdaniem
należy bezwzględnie przyjąć Turków do UE. To byłby dopiero raj wyjeżdżać
do Turcji bez wiz :)

Przyjęcie Turcji do UE nie oznacza automatycznie zniesienia wiz.

Data: 2010-04-03 22:18:53
Autor: Barnim

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hpajvj$rgu$1news.onet.pl...
> [...]
> do Turcji bez wiz :)

Przyjęcie Turcji do UE nie oznacza automatycznie zniesienia wiz.

Tylko według planów pewnych biurokratów/polityków bojących się
tureckiego zalewu.

Dla Turcji jest wciąż o wiele za wcześnie by dołączyć do UE.

Tam jest przede wszystkim opresja antyklerykalna (zakaz noszenia
chust), po drugie kult jednostki (masońskiego tyrana "Ataturka")
a po trzecie niedopuszczalny w UE wpływ wojska na politykę.

To byłby dla nas wszystkich regres przyjmować obecnie ten
w dalszym ciągu nieciekawy i opresyjny kraj.

Ale, w przyszłosci, jak już Turkom uda się zrzucić niechlubne
dziedzictwo Kemala Paszy, przynajmniej w stopniu w jakim
Francji udało się odrzucić Robespiera, to czemu nie.

Barnim

Data: 2010-04-06 15:15:03
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-03 22:18, Barnim pisze:
[...]

No i sprawa Cypru.. Ale przede wszystkim mi sie wydaje że Niemcy i Francja nie chcą mieć równorzędnego rywala do przywieli w Unii. To głównie oni blokują przystąpienia Turcji.

Data: 2010-04-05 03:15:59
Autor: konserwator

?
byles u lekarza? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-04-06 15:15:23
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-05 03:15, konserwator pisze:
[...]

Tak byłem, a ty widać nie..

Data: 2010-04-04 15:45:57
Autor: konserwator

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:c10ef478-1d6b-4d3f-a401-919639f5efd2r1g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

stanowisko kanclerycy niemiec jest zrozumiale: niemcy nie chca w europie nazizmu tureckiego bo wola wlasny nazizm UEuropejski z jego "pstepem" i eutanazja... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Nie chcą Turków w Europie z powodu niemieckiego na zizmu...