Nie chcą go to niech zniknie

Data: 2019-02-22 16:23:24
Autor: Pajdak
Nie chcą go to niech zniknie
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q4o83a$eho$1gioia.aioe.org...
Pomnik. ks. Henryka Jankowskiego. Jego obrońcy się poddają

Nie wiem czy gwałcił, molestował czy cos tam jeszcze. Facio strzelił w kalendarz. Trzeba było go wziąć za łeb kiedy żył.

--
Pajdak

Data: 2019-02-22 11:10:21
Autor: Bruno Brunowski
Nie chcą go to niech zniknie
W dniu piątek, 22 lutego 2019 16:28:21 UTC+1 użytkownik Pajdak napisał:
> [...]

Nie wiem czy gwałcił, molestował czy cos tam jeszcze. Facio strzelił w kalendarz. Trzeba było go wziąć za łeb kiedy żył.

Ależ wzięli, tyle że po kościelnemu. Odesłali na emeryturę z rozkazem by zniknął z oczu. Później na odcinek gdański został rzucony abp. Głódź (miał zrobić porządki po aferze Stella Maris) i ten wypuścił ks. Jankowskiego z internatu.

--
Bruno

Data: 2019-02-22 17:19:23
Autor: boukun
Nie chcą go to niech zniknie
Użytkownik "Pajdak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Pomnik. ks. Henryka Jankowskiego. Jego obrońcy się poddają

Nie wiem czy gwałcił, molestował czy cos tam jeszcze. Facio strzelił w
kalendarz. Trzeba było go wziąć za łeb kiedy żył.
Pajdak

Ale kto miałby to zrobić, Bolek, albo szef kartelu z tego samego miasta Tusek?

boukun

Nie chcą go to niech zniknie