Nie chcą lekcji katechizmu w szkole

Data: 2009-10-27 00:54:45
Autor: Antenka
Nie chcą lekcji katechizmu w szkole
Szkoła mogłaby zorganizować dla nich zajęcia z etyki, bo ma nauczyciela z
odpowiednimi kwalifikacjami, ale zgłosił się zaledwie jeden chętny uczeń.

Po filozofii marksistowsko-leninowskiej? Pewnie niejaka Magdalena
Środa we własnej osobie zgłosiła się, żeby prać im mózgi hehe

Antenka

Data: 2009-10-27 09:15:00
Autor: Konstanty Wycirowski

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:d077b6b0-ff9d-496b-a9f0-bcc542d0d5f1d21g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Stul pysk, bezmózgu!

Data: 2009-10-27 09:17:44
Autor: jerzyn

Użytkownik "Konstanty Wycirowski" <kucio@pucio.de> napisał w wiadomości news:hc6a69$c96$1news01.versatel.de...
Po filozofii marksistowsko-leninowskiej? Pewnie niejaka Magdalena
Środa we własnej osobie zgłosiła się, żeby prać im mózgi hehe

Antenka

Stul pysk, bezmózgu!
To jest filozofia i odpowiedz godna prawdziwego komunisty, "...religia opium dla mas ..."

Data: 2009-10-27 09:22:17
Autor: jadrys
jerzyn pisze:
[...]

Odezwał sie "mędrzec" który o komunistach tylko słyszał.

Data: 2009-10-27 09:48:48
Autor: jerzyn

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hc6ajl$9o7$1news.onet.pl...

Odezwał sie "mędrzec" który o komunistach tylko słyszał.

Oj synku, przyznam ze znasz temat jeśli powiesz kiedy skończyłeś wyższe studia na WUML-u lub lepiej na Wyższej Szkole  Nauk Społecznych przy KC PZPR ,może nawet doktorat masz tych uczelni gdzie uczył się "kwiat" inteligencji partyjnej.

Data: 2009-10-27 10:18:52
Autor: jadrys
jerzyn pisze:
[...]

Mnie jerzyn życie nauczyło prawdy o komunizmie... A więc uważam że kwalifikacje mam większe niż absolwenci ww uczelni.

Data: 2009-10-27 10:29:43
Autor: jerzyn

Mnie jerzyn życie nauczyło prawdy o komunizmie... A więc uważam że
kwalifikacje mam większe niż absolwenci ww uczelni.

 Życie mnie nauczyło ze w komunizmie należało stać godzinami za śmierdzącym ochłapem i to jeszcze na kartki, życie nauczyło ze dostawało się papierosy
na kartki i wszystko trzeba było "załatwiać",cytryny i pomarańcze dostawało się w nagrodę na święta. W komunie takie rzeczy jak tutaj piszemy, to mogłeś sobie jedynie  w kiblu wyskrobać na ścianie i to po cichu, aby nikt nie usłyszał skrobania po ścianie.  Jak masz ciągoty do komuny to się spiesz, na Białorusi jeszcze cos się tam tli i może zdążysz.

Data: 2009-10-27 12:22:39
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 27 Oct 2009 10:29:43 +0100, jerzyn napisał(a):

[...]

Jasne, po cichu, na ścianie. Przypomnij sobie może to zagłuszanie komórek pielęgniarek. --

Data: 2009-10-27 19:06:37
Autor: jadrys
jerzyn pisze:
[...]

Przede wszystkim mam na myśli prawdziwy komunizm a nie to co panowało w Polsce.. Prawdziwi komuniści nie strzelają do robotników, nie mordują skrytobójczo księży i opozycjonistów.
Ale mimo to, i tak z wieloma rzeczami przesadzasz, choćby z tym śmierdzącym kiedyś  mięsem!  Chyba nie jadasz obecnego mięsa..
Podobnie jak cały  "chór " krytykantów  widzisz tylko lata kryzysu w PRL..
Od kiedy w PRL-u była zakazana wolność słowa? Rzadko wtedy bywałem w Polsce, ale to co widziałem i słyszałem wystarczy - ludzie w kolejkach, w tramwajach, na stadionach itd. wyrażali swoją opinię głośno i bez skrępowania - "pluli" na "czerwonych" dygnitarzy i cały ten panujący wtedy ustrój.. Czy był ktoś za to skazany? Znasz kogoś takiego?
Tak, mam ciągoty do komunizmu, albowiem jest to jedyny w miarę sprawiedliwy system. Na Białorusi jednak tego nie znajdziemy...

Data: 2009-10-27 14:08:28
Autor: J-23
On 27 Paź, 19:06, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
jerzyn pisze:

> [...]

Tak, mam ciągoty do komunizmu, albowiem jest to jedyny w miarę
sprawiedliwy system. Na Białorusi jednak tego nie znajdziemy...

Kto to "prawdziwy komunista w Polsce"?
Marceli Nowotko, Janek Krasicki, Boleslaw Bierut...
Bo tym rece splywaly ludzka krwia.

J-23 itede

Data: 2009-10-28 20:47:33
Autor: jadrys

jerzyn pisze:

[...]

Trochę nie na temat, mało wiem na temat prawdziwych komunistów w Polsce.. Z pewnością znaczna ich część została zgładzona przez ta pseudokomunistyczną hołotę która przyszła z "Armią Czerwoną" ze wschodu.. Bierutowskich metod akurat nie potępiam do końca - trwało wtedy w Polsce coś na kształt wojny domowej - reakcyjne podziemie też nie było bezbronne. I myślę również że  jest Twoim dużym nadużyciem  zarzut "splamienia rąk krwią"  skierowany pod adresem ww osób, wtedy były takie czasy - trwała walka, nie można było z niej  wyjść z czystymi rękami.

Data: 2009-10-27 09:43:56
Autor: Konstanty Wycirowski

"jerzyn" <dobieszczyn@poczta.fm> schrieb im Newsbeitrag news:hc691j$sn4$1news.interia.pl...

[...]

Won do bazin, jerzyn!
A a propo mas, druciara do mas się nie zalicza, tylko do moherów! Wam się tylko tak marzy, że katole to masy, bo zaliczacie do siebie wszystkich przymusowo ochrzczonych. Wprowadźcie chrzest w 21 roku życia, to zobaczymy ilu będzie katoli.

Data: 2009-10-27 10:19:50
Autor: jerzyn

Użytkownik "Konstanty Wycirowski" <kucio@pucio.de> napisał w wiadomości news:hc6bsh$csl$1news01.versatel.de...

[...]
Won to mamusi zapodaj !

Data: 2009-10-27 12:20:50
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 27 Oct 2009 00:54:45 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Szkoła mogłaby zorganizować dla nich zajęcia z etyki, bo ma nauczyciela z
odpowiednimi kwalifikacjami

Po filozofii marksistowsko-leninowskiej?

Wg twoich wymagań wystarczyłoby przecież zatrudnić kogoś po fryzjerstwie. By pokazał jak prawdziwi patrioci powinni fachowo operować maszynką,
higienicznie strzygąc pałę na zero przed "akcją".

Nie chcą lekcji katechizmu w szkole