Nie chc± lekcji katechizmu w szkole

Data: 2009-10-27 13:04:53
Autor: he®sk
Nie chc± lekcji katechizmu w szkole
On Tue, 27 Oct 2009 03:37:12 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Uczniowie rezygnuj± z lekcji religii. W Ma³opolsce trudno jednak znale¼æ
szko³ê, która w zamian oferuje zajêcia z etyki, pisze "Dziennik Polski".
  [...]

 martwi cie to grzesiuz? ty chcialbyc by eteyke prowadzili jacyc
 "kochajacy inaczej" ?

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-10-27 14:12:38
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 27 Oct 2009 13:04:53 +0100, he®sk napisał(a):

On Tue, 27 Oct 2009 03:37:12 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Uczniowie rezygnują z lekcji religii. W Małopolsce trudno jednak znaleźć
szkołę, która w zamian oferuje zajęcia z etyki, pisze "Dziennik Polski".
  [...]

 martwi cie to grzesiuz? ty chcialbyc by eteyke prowadzili jacyc
 "kochajacy inaczej" ?

To dziwne, TW. Nie mam was wpisanego w KF-ie (w ogóle od dłuższego czasu
tego nie używam) a jednak wasze posty muszę specjalnie wyszukiwać, bo
pojawiajÄ… siÄ™ w czytniku od razu jako "przeczytane". Pewnie przez to wasze
"®" 40tude Dialog was nie lubi.

Data: 2009-10-27 14:22:32
Autor: #he®sk#
Nie chc± lekcji katechizmu w szkole
On Tue, 27 Oct 2009 14:12:38 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

>  martwi cie to grzesiuz? ty chcialbyc by eteyke prowadzili jacyc
>  "kochajacy inaczej" ?

To dziwne, TW.

  czy to nie dziwne grzesiuz,   jako komuszy synus masz dziwne sklonnosci ;o))

Nie mam was wpisanego w KF-ie (w ogóle od dłuższego czasu
tego nie używam) a jednak wasze posty muszę specjalnie wyszukiwać,

 jakze ci wspolczuje, tyle zadajesz sobie trudu...

bo pojawiajÄ… siÄ™ w czytniku od razu jako "przeczytane".

 nie ustawaj grzesiuz w wyszukiwaniu, politbiuro wynagrodzi!

Pewnie przez to wasze

 dlaczego uzywasz liczby mnogiej ?

"®" 40tude Dialog was nie lubi.

 jajkze mi przykro. to co z odpowiedzia na moje pytania ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Nie chc± lekcji katechizmu w szkole