Nie chcą służyć opętanym przez diabła

Data: 2013-06-05 20:48:25
Autor: abc
Nie chcą służyć opętanym przez diabła
Kolejny już poseł Ruchu Palikota odchodzi z klubu parlamentarnego, ponieważ
nie może zaakceptować praktyk swoich kolegów. W maju rezygnację ogłosił
Bartlomiej Bodio, po tym jak był nakłaniany do spotkań z energoteraputą,
teraz w jego slady poszedł Artur Bramora. (...)

"Zbyt ciężko pracowałem na swoje nazwisko, by teraz utożsamiano mnie z
występami posła Ruchu Palikota przebranego za biskupa w towarzystwie dwóch
roznegliżowanych młodych dziewczyn przebranych za zakonnice, którzy w ten
sposób protestują w sprawie zakazu handlu w niedzielę"  - dodaje Bramora.

Więcej
http://www.fronda.pl/a/posel-ruchu-palikota-odchodzi-z-klubu-bo-ma-dosc-antyklerykalnych-wyglupow-kolegow,28633.html

Data: 2013-06-07 20:28:58
Autor: pluton_
Nie chcą służyć opętanym przez diabła
nie może zaakceptować praktyk swoich kolegów. W maju rezygnację ogłosił
Bartlomiej Bodio, po tym jak był nakłaniany do spotkań z energoteraputą,

Dobrze, ze nie namawiali go do spotkania z ksiedzem,
bo by wykitowal z szoku.

Nullification

Nie chcą służyć opętanym przez diabła