Nie chcę kupić, co mi mogą zrobić?

Data: 2011-07-13 23:25:47
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Nie chcę kupić, co mi mogą zrobić?
Witam,

zalicytowałem w aukcji:

http://allegro.pl/out-there-namiot-sklep-cafe-i1706220291.html

niestety nie doczytałem jednego małego (dosłownie) zdania, że produkt
jest niekompletny. Oczywiście niekompletnego nie chcę kupić i
postanowiłem olać zapłatę, co mu zresztą napisałem. Czy ma jakieś szanse
zmusić mnie do zapłaty?

Gdyby to było Kup to bym mógł skorzystać z 10 dni na rezygnację, ale co
z aukcjÄ…?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2011-07-14 00:01:38
Autor: Swierszcz
Nie chcę kupić, co mi mogą zrobić?
Gdyby to było Kup to bym mógł skorzystać z 10 dni na rezygnację, ale co
z aukcjÄ…?

nie mozesz sie po ludzku dogadac i przelac gosciowi za prowizje i wystawienie?
No chyba, ze wolisz pkt karny od allegro

Data: 2011-07-14 04:06:53
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 14.07.2011 00:01, Swierszcz pisze:
Gdyby to było Kup to bym mógł skorzystać z 10 dni na rezygnację, ale co
z aukcjÄ…?

nie mozesz sie po ludzku dogadac i przelac gosciowi za prowizje i
wystawienie?

Gdyby gość się chciał dogadać, to by odwołał ofertę.
A on pisze, że nie odwołuje ofert, bo dobrze wie, że łapie takich, co
nie doczytali tego zdania o niekompletności.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2011-07-14 00:29:53
Autor: witek
On 7/13/2011 9:06 PM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
[...]

rurki w pierwszej castoramie dokupisz.
co najwyzej nie beda sie tak ladnie składały, ale pewnie i tak nie bedziesz składał.

Data: 2011-07-14 00:33:11
Autor: witek
Nie chcę kupić, co mi mogą zrobić?
On 7/13/2011 9:06 PM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
Gdyby gość się chciał dogadać, to by odwołał ofertę.

no i ci sie upiekło. odwołał.

Data: 2011-07-14 08:20:34
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 14.07.2011 07:33, witek pisze:
On 7/13/2011 9:06 PM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
Gdyby gość się chciał dogadać, to by odwołał ofertę.

no i ci sie upiekło. odwołał.

Widać uznał, że i tak nie zapłacę i będzie tylko przeboje miał.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2011-07-14 07:22:18
Autor: januszek
Nie chcę kupić, co mi mogą zrobić?
Przemysław Adam Śmiejek napisa?(a):

Gdyby gość się chciał dogadać, to by odwołał ofertę.
no i ci sie upiekło. odwołał.
Widać uznał, że i tak nie zapłacę i będzie tylko przeboje miał.

Może też korzysta z usenetu i wpadł na to, że trafił na jednego z największych tu pechowców ;P

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Data: 2011-07-14 01:48:51
Autor: Maurycy Piec-Bocheñski
Nie chcê kupiæ, co mi mog± zrobiæ?
Opis aukcji jest tak skonstruowany, ¿e mo¿na go uznaæ za usi³owanie
wprowadzenia w b³±d, a nawet nak³anianie do niekorzystnego
rozporz±dzenia swoim maj±tkiem, czy jako¶ tak ;)

MP-B

Data: 2011-07-15 21:24:58
Autor: Marek Dyjor
Maurycy Piec-Bocheñski wrote:
Opis aukcji jest tak skonstruowany, ¿e mo¿na go uznaæ za usi³owanie
wprowadzenia w b³±d, a nawet nak³anianie do niekorzystnego
rozporz±dzenia swoim maj±tkiem, czy jako¶ tak ;)

dok³adnie chamska formatotechnika...

ja kiedy¶ kupi³em lepiej, okaza³o sie ¿e sprzêt jest u¿ywany, facet mi pisze ¿e przecie¿ na stronie o mnie pisze ¿e sprzedajê sprzêt u¿ywany.

Data: 2011-07-14 00:05:49
Autor: Przemek
Nie chcę kupić, co mi mogą zrobić?
Przemysław Adam Śmiejek nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:
Gdyby to było Kup to bym mógł skorzystać z 10 dni na rezygnację, ale co
z aukcjÄ…?

Ale ta aukcja nie jest jeszcze zakończona, więc wcale jeszcze nie kupiłeś.
Poza tym ryzykujesz negatywa, a informacja na końcu mówi i tym, że towar jest z końcówek serii, pełnosprawny, ale nie, że niekompletny.
Przem

Data: 2011-07-14 00:07:50
Autor: Przemek
Nie chcę kupić, co mi mogą zrobić?
Przemek nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:
Poza tym ryzykujesz negatywa, a informacja na końcu mówi i tym, że towar jest z końcówek serii, pełnosprawny, ale nie, że niekompletny.

Sory, rzeczywiście to małe jest :)
Reszta jw.
Przem

Data: 2011-07-14 04:05:05
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 14.07.2011 00:05, Przemek pisze:
[...]

Wiem, ale pewnie wygram.

Poza tym ryzykujesz negatywa, a informacja na końcu mówi i tym, że towar
jest z końcówek serii, pełnosprawny, ale nie, że niekompletny.

No właśnie. Dlatego mnie zmylił, bo wstawił informację o niekompletności
w środek i przegapiłem.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2011-07-14 01:55:39
Autor: to
Nie chcê kupiæ, co mi mog± zrobiæ?
begin Przemysław Adam Śmiejek
[...]

Tak.

Gdyby to było Kup to bym mógł skorzystać z 10 dni na rezygnację, ale co
z aukcjÄ…?

Jajco.

Nie chcę kupić, co mi mogą zrobić?