Data: 2011-09-07 15:14:10 | |
Autor: stevep | |
Nie chcą wyemitować obrzydliwego chłamu. | |
# Żadna z ogólnie dostępnych stacji nie chce zaprezentować reklamy nowego dziennika Tomasza Sakiewicza. Z racji tego że nie jestem stacją ogólnopolską pozwolę sobie owe dzieło pokazać.
Jakoś mnie nie dziwi że TVP , Polsat i TVN nie są jakoś zainteresowane gotówką za emisję powyższej reklamy. Nie wiem czy przepisy na które się powołuje stacja publiczna są adekwatne do sytuacji ale gdybym to ja miał decydować jako osoba odpowiedzialna za spoty w mojej stacji – również bym sobie ten obrzydliwy chłam odpuścił. Zbyt duże biznesowe ryzyko za zbyt mały zysk. Stacja publiczna to już w ogóle całka inna bajka ale nie o tym chciałem … spójrzmy na sprawę jako potencjalni biznesmeni. Wyobraźcie sobie firmę produkującą żywność wegetariańską pokazującą w swojej reklamie wypatroszone kurczaki , gnijące mięso z białymi robalami i lejącą się krew z resztkami zwierzęcej sierści by na końcu zaprezentować talerz z parującą zieloną fasolką szparagową w przepysznej bułce tartej na maśle. Mogą ? Mogą … tylko że nikt by na taki pomysł w wegetariańskiej firmie nie wpadł z racji … zdrowego rozsądku. Po pierwsze metoda ” na strach ” jest dobra w reklamie środka na karaluchy a nie w reklamie żywności. Po drugie mieli by prawie pewność że nikt im tej reklamy oprócz jakiś tabloidów w podobnym guście nie pokaże. Po trzecie zdawali by sobie sprawę że część wrażliwych wegetarian czy potencjalnych wegetarian już po wieki nazwę ich firmy kojarzyło by nie z „pyszną fasolką” a z gnijącą na ścianie świńską wątrobą. Każdy psycholog potwierdzi że w ludzkiej pamięci chętniej pozostanie obraz „straszny” niż „ładny”. Tak więc straszenie potencjalnego targetu jest biznesowym idiotyzmem. Z punktu widzenia stacji czy gazety prezentacja takiej reklamy też nie jest dobrym pomysłem bo nie jako z automatu zbyt kontrowersyjny spot może się w świadomości ludzkiej przylepić także do medium które ową reklamę zaprezentuje. Pan Sakiewicz nie jest w ciemię bity i wie o tym co wyżej dobrze. Cała akcja z „cenzurą” jest na bank przez niego skrzętnie zaplanowana. Każdy kto chłodnym okiem spojrzy na wszystkie wydarzenia w ostatnich tygodniach związane z nowym dziennikiem spokojnie zobaczy że to nie reklama jest reklamą a „cenzura” się reklamą stała # Ze strony: http://tiny.pl/h562h -- stevep Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/ |
|
Data: 2011-09-07 14:30:36 | |
Autor: [He®Sk] | |
Nie chc wyemitowa obrzydliwego chamu. | |
On Wed, 07 Sep 2011 15:14:10 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net>
wrote: # adna z oglnie dostpnych stacji nie chce zaprezentowa reklamy nowego dziennika Tomasza Sakiewicza. Z racji tego e nie jestem stacj oglnopolsk pozwol sobie owe dzieo pokaza. proponuje odgrzac smolensk. 10-tego wrzesnia tuz-tuz. mozna tez podciagnac 11 wrzesnia jako zmowe zydostwa pochodzenia rosyjskiego. -- Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drg poprawi sie sam ! http://www.drogizaufania.pl/ http://dadrl.pl/ |
|