Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Nie chcą wyemitować obrzydliwego chłamu.

Nie chcą wyemitować obrzydliwego chłamu.

Data: 2011-09-07 15:14:10
Autor: stevep
Nie chcą wyemitować obrzydliwego chłamu.
# Żadna z ogólnie dostępnych stacji nie chce zaprezentować reklamy nowego  dziennika Tomasza Sakiewicza. Z racji tego że nie jestem stacją  ogólnopolską pozwolę sobie owe dzieło pokazać.

Jakoś mnie nie dziwi że TVP , Polsat i TVN nie są jakoś zainteresowane  gotówką za emisję powyższej reklamy. Nie wiem czy przepisy na które się  powołuje stacja publiczna są adekwatne do sytuacji ale gdybym to ja miał  decydować jako osoba odpowiedzialna za spoty w mojej stacji – również bym  sobie ten obrzydliwy chłam odpuścił. Zbyt duże biznesowe ryzyko za zbyt  mały zysk. Stacja publiczna to już w ogóle całka inna bajka ale nie o tym  chciałem … spójrzmy na sprawę jako potencjalni biznesmeni.

Wyobraźcie sobie firmę produkującą żywność wegetariańską pokazującą w  swojej reklamie wypatroszone kurczaki , gnijące mięso z białymi robalami i  lejącą się krew z resztkami zwierzęcej sierści by na końcu zaprezentować  talerz z parującą zieloną fasolką szparagową w przepysznej bułce tartej na  maśle. Mogą ? Mogą … tylko że nikt by na taki pomysł w wegetariańskiej  firmie nie wpadł z racji … zdrowego rozsądku. Po pierwsze metoda ” na  strach ” jest dobra w reklamie środka na karaluchy a nie w reklamie  żywności. Po drugie mieli by prawie pewność że nikt im tej reklamy oprócz  jakiś tabloidów w podobnym guście nie pokaże. Po trzecie zdawali by sobie  sprawę że część wrażliwych wegetarian czy potencjalnych wegetarian już po  wieki nazwę ich firmy kojarzyło by nie z „pyszną fasolką” a z gnijącą na  ścianie świńską wątrobą. Każdy psycholog potwierdzi że w ludzkiej pamięci  chętniej pozostanie obraz „straszny” niż „ładny”. Tak więc straszenie  potencjalnego targetu jest biznesowym idiotyzmem. Z punktu widzenia stacji  czy gazety prezentacja takiej reklamy też nie jest dobrym pomysłem bo nie  jako z automatu zbyt kontrowersyjny spot może się w świadomości ludzkiej  przylepić także do medium które ową reklamę zaprezentuje.

Pan Sakiewicz nie jest w ciemię bity i wie o tym co wyżej dobrze. Cała  akcja z „cenzurą” jest na bank przez niego skrzętnie zaplanowana. Każdy  kto chłodnym okiem spojrzy na wszystkie wydarzenia w ostatnich tygodniach  związane z nowym dziennikiem spokojnie zobaczy że to nie reklama jest  reklamą a „cenzura” się reklamą stała #
Ze strony:
http://tiny.pl/h562h

--
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-09-07 14:30:36
Autor: [He®Sk]
Nie chc wyemitowa obrzydliwego chamu.
On Wed, 07 Sep 2011 15:14:10 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net>
wrote:

# adna z oglnie dostpnych stacji nie chce zaprezentowa reklamy nowego  dziennika Tomasza Sakiewicza. Z racji tego e nie jestem stacj  oglnopolsk pozwol sobie owe dzieo pokaza.

 proponuje odgrzac smolensk. 10-tego wrzesnia tuz-tuz.
 mozna tez podciagnac 11 wrzesnia jako zmowe zydostwa
 pochodzenia rosyjskiego. --

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drg poprawi sie sam !
http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Nie chcą wyemitować obrzydliwego chłamu.

Nowy film z video.banzaj.pl wicej »
Redmi 9A - recenzja budetowego smartfona