Nie chce być kojarzony z niedoszłym "Dzier żyńskim".

Data: 2011-12-03 15:05:19
Autor: stevep
Nie chce być kojarzony z niedoszłym "Dzier żyńskim".
# Imię i nazwisko po sławnej osobistości może uprzykrzyć życie. Przekonał  się o tym Mariusz Kamiński z PiS. Dlatego polityk wystąpił do Urzędu Stanu  Cywilnego o zmianę imienia.
Młody Mariusz Kamiński z PiS był często mylony z byłym szefem CBA. " Jak  kierował biurem antykorupcyjnym, to ludzie pisali do mnie prośby o  interwencje. Kiedy wspólnie zostaliśmy posłami, stało się to jeszcze  bardziej uciążliwe. Dostaję setki e-maili kierowanych do niego. Na  przykład po tym, jak objął funkcję wiceszefa PiS, dostałem kilkadziesiąt  listów elektronicznych z gratulacjami" - mówi "Super Expressowi" poseł.
Dlatego wystąpił do USC o zmianę. Urzędnicy przychylili się do prośby  polityka. Od dziś nazywa się on Mariusz Antoni Kamiński. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h13gg

--
stevep

Data: 2011-12-03 15:26:17
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v5w2q5y550oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]
====================================

Szkoda, że nie Maria.

Data: 2011-12-03 17:12:11
Autor: pluton
Nie chce być kojarzony z niedoszłym "Dzierżyńskim".
polityka. Od dziś nazywa się on Mariusz Antoni Kamiński. #

Powinien oczywiscie Mariusz Antoni Macierewicz Kamiński.

Nullification

Data: 2011-12-04 06:15:47
Autor: stevep
Nie chce być kojarzony z niedoszłym "Dzier żyńskim".
Dnia 03-12-2011 o 17:12:11 pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

polityka. Od dziÂś nazywa siĂŞ on Mariusz Antoni KamiĂąski. #

Powinien oczywiscie Mariusz Antoni Macierewicz KamiĂąski.

Eeee, to bardziej by pasował ten Mariusz naśladowca Dzierżyńskiego.

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Nie chce być kojarzony z niedoszłym "Dzier żyńskim".