"..Nie chce głosować na Kaczyńskiego..."

Data: 2010-07-01 17:46:51
Autor: Eulalia Browarek
"..Nie chce głosować na Kaczyńskiego..."
"...bo kojarzy mi się ze wszystkim, tylko nie przedsiębiorczością" powiedział Mieczysław Wilczek, minister przemysłu w rządzie Rakowskiego ;)

Zennon

Data: 2010-07-01 21:07:53
Autor: Coco Chanel

"Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote in message news:i0ikab$hc5$1tioat.net...
"...bo kojarzy mi się ze wszystkim, tylko nie przedsiębiorczością"
powiedział Mieczysław Wilczek, minister przemysłu w rządzie Rakowskiego ;)

Zennon

Tylko zapomnieli sprawdzic czy sie dobrze regolki na pamiec nauczyl tekstu... bo jakal sie jak Kononowicz. A jak mial wymienic nazwisko na kogo bedzie glosowal to sie z 10 sekund zastanawial  :)))))))))))))))))))))

Data: 2010-07-01 21:18:01
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Coco Chanel" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i0ip29$5h1$1inews.gazeta.pl...

[...]

No popatrz! Takiego przygłupa ceni Twój prezes!

Data: 2010-07-01 22:24:39
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c2ce9f0$1news.home.net.pl...

[...]

ludzie na starosc sie degraduja - choby takze taki wajda
awe

Data: 2010-07-01 21:17:22
Autor: PaPi
"..Nie chce głosować na Kaczyńskiego..."
"...bo kojarzy mi się ze wszystkim, tylko nie przedsiębiorczością"
powiedział Mieczysław Wilczek, minister przemysłu w rządzie Rakowskiego ;)

Moze nie wie, ze Jarus jego program chce odsniezyc :-)

"..Nie chce głosować na Kaczyńskiego..."