"Nie chcę iść pod Pałac..." czyli kto za to płaci?

Data: 2017-07-03 19:24:19
Autor: Wróg Ludu
"Nie chcę iść pod Pałac..." czyli kto za to płaci?
Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:1cpklclotvbqrsff16vuirtmqnuikqsak44ax.com...
"Nie chcę iść pod Pałac ochraniać miesięcznicę, ale rozkaz to rozkaz".
Policjanci coraz mocniej rozdarci wewnętrznie.

Ekwilibrystykę na drabińce ochrania (?) każdego miesiąca ok. 1600
policjantów! Dlaczego mamy płacić za ten cyrk?

CL

"Nie chcę iść pod Pałac..." czyli kto za to płaci?