Nie chce kto golfa 2 po taniości?

Data: 2010-06-21 09:08:30
Autor: Vlad The Ripper
Nie chce kto golfa 2 po taniości?

Użytkownik "Krzysiek Niemkiewicz" <[moje_inicjaly]@post.pl> napisał w wiadomości news:4c1cf807$1news.home.net.pl...
Do odebrania w DC, śwagierka sprzedaje. Żeby mnie nadgorliwi nie zjedli, dorzucę nalepkę PMS ;)
Stan wizualny dość opłakany, ale na chodzie. Sam łatałem pęknięty zderzak kawałkami starych pecetowych płyt głównych ;). Niestety w zeszłym tygodniu jakiś uj stłukł klosz od lampy przedniej :(
O ile mi dobrze wiadomo, to nigdy nie miał dzwona, przez 20 lat był w rękach jednego właścicela, w zeszłym roku przejęła go po znajomości śwagierka, ale teraz wyjeżdża na dłużej za granicę, więc staruszka odda za parę stówek w dobre ręce.
Zarejestrowany, opłacony. Jak kto chce, to proszę o kontakt na priv.

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13715459

forum.vwgolf.pl

Zarzuć tam ogłoszenie. Pewnie znajdzie sie jakiś chętny.

Nie chce kto golfa 2 po taniości?