Nie chce pomnika ofiar katastrofy smole?sk iej, ani obchodow jej rocznicy

Data: 2011-02-19 18:33:55
Autor: Pomian
Nie chce pomnika ofiar katastrofy smole?sk iej, ani obchodow jej rocznicy

Jestem przeciw budowaniu pomnika ofiar katastrofy rządowego samolotu w  Smoleńsku.
Żadna z osób, które były na pokładzie nie zrobiła nic takiego co  zasługiwałoby na
wystawienie pomnika. Każdej z ofiar rodziny wystawiły okazałe pomniki na  cmentarzach
na koszt podatnika, to w zupełności wystarczy. Czy powodem stawiania  pomnika ma być
po prostu duża liczba ofiar ?
Jeśli tak, to należy wystawić pomnik wszystkim ofiarom wypadków  komunikacyjnych.
Wszyscy jesteśmy obywatelami tego państwa i zasługujemy na równe  traktowanie.
Nie chce również żadnych rocznic. Kwiaty na groby niech noszą rodziny.
Każdy z nas ma swoje zmartwienia, swoich pochowanych, ale nikt nie wymaga,
żeby jego tragedią żyła bez ustanku cała Polska. Chce wreszcie ciszy nad  tą mogiłą.

Zapraszam do aktywnego uczestnictwa w stosownej grupie na FB

http://www.facebook.com/home.php#!/home.php?sk=group_154570491262708

--
tp

Data: 2011-02-19 12:41:22
Autor: Hans Kloss
Nie chce pomnika ofiar katastrofy smole?skiej, ani obchodow jej rocznicy
On 19 Lut, 18:33, Pomian <tadeusz_pomianow...@hotmail.com> wrote:
Jestem przeciw

A co się zakomuszałego bydła w tym wątku zebrało to szok. Ech, jakby
tak zebrać was w realu w jednym pokoju i wkroczyć do niego z kijem
golfowym w dłoni to od razu ilość głupoty i skurwysyństwa we
Wszechświecie zmniejszyła by sie znacząco.
J-23

Data: 2011-02-19 15:27:34
Autor: Bruner
Nie chce pomnika ofiar katastrofy smole?skiej, ani obchodow jej rocznicy
na pamnik i Wawel zasluguje juz predzej Jaruzelski bo ocalil Polske przed inwazja sowiecka

Data: 2011-02-19 22:48:42
Autor: boukun

Użytkownik "Bruner" <bruner@bruner.bruner> napisał w wiadomości news:ijp93q$a4s$1news.onet.pl...
na pamnik i Wawel zasluguje juz predzej Jaruzelski bo ocalil Polske przed inwazja sowiecka

??????
Bandyta oddał Polskę Żydom w pacht...

boukun

Data: 2011-02-19 22:52:32
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-19 21:27, Bruner pisze:
na pamnik i Wawel zasluguje juz predzej Jaruzelski bo ocalil Polske przed
inwazja sowiecka

Niestety, rozkaz do strzelania do tych których interesów miał bronić nie pozwala na to.

Data: 2011-02-19 18:45:27
Autor: pluton
Nie chce pomnika ofiar katastrofy smole?skiej, ani obchodow jej rocznicy
Jestem przeciw budowaniu pomnika ofiar katastrofy rządowego samolotu w
Smoleńsku.

W Smolensku niech sobie stawiają. Byle nie w Polsce.

Nullification

Data: 2011-02-19 20:05:44
Autor: .[ heÂŽsk ].
Nie chce pomnika ofiar katastrofy smole?skiej, ani obchodow jej rocznicy
On Sat, 19 Feb 2011 18:33:55 +0100, Pomian
<tadeusz_pomianowski@hotmail.com> wrote:

Jestem przeciw budowaniu pomnika ofiar katastrofy rządowego samolotu w  Smoleńsku.

witaj Tadeusz, kope lat!

ja tez jestem przeciw. z szacunku dla tych ktorzy zgineli jedynym
godnym rozwiazaniem bylyby wspolny grob w miejscu uznanym przez
wszystkich.mogyly to byc np. powazki. po oswiadczeniu prezesa PiS,
ze w ten w trumnie to nie jest jego brat jest to jedyne mozliwe
miejsce (moim zdaniem) gdzie rodziny wspolnie moglyby rozpamietywac
tych co odeszli. jestem ciekaw czy PiS 10 kwietnia urzadzi cyrk
z pochodniami i skladaniem wiencow na krakowskim przedmiesciu.
szkoda mi tych ludzi zmanipulowanych przez glownego winowajce
katastrofy smolenskiej. mam nadzieje, ze przejrza na oczy.

Data: 2011-02-20 21:44:50
Autor: Tadeusz
UĹźytkownik "".[ heÂŽsk ].""  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6j30m6l3kc6ra04nf22fpm26lu0ohekubq@4ax.com...

[...]

Spierdalaj! łachudro.   :-P

Data: 2011-02-20 13:58:07
Autor: Hans Kloss
Nie chce pomnika ofiar katastrofy smole?skiej, ani obchodow jej rocznicy
On 20 Lut, 21:44, "Tadeusz" <pzpr.bigbred...@interia.pl> wrote:

Spierdalaj! łachudro.   :-P

Nie irytuj się Tadeuszu, to tylko taki grupowy palant i kapuś.
Kreatura dość odrażająca ale w gruncie rzeczy nadająca grupie
kolorytu.. ot coś jak psia kupa leżąca na parkowym skwerku. Niby
śmierdzi i prezentuje się niewyjściowo ale to dzięki niej hołota,
chcąc uniknąć wdepnięcia w guano, chodzi raczej po ścieżkach a nie na
przełaj.
J-23

Data: 2011-03-04 20:39:29
Autor: pluton
[...]

Hansio-elyta sie odezwal, co to na przelaj po gownach lazi...

Nullification

Data: 2011-03-04 19:49:11
Autor: obserwator
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
przełaj.
J-23

Hansio-elyta sie odezwal, co to na przelaj po gownach lazi...

 jaka z ciebie *elyta*, to tyz widac. Srasz po grupie, az dym leci.

Data: 2011-03-04 21:18:54
Autor: pluton
> [...]

> Hansio-elyta sie odezwal, co to na przelaj po gownach lazi...

jaka z ciebie *elyta*, to tyz widac. Srasz po grupie, az dym leci.

podziekuj, dostarczam ci pozywienia.

Nullification

Data: 2011-03-04 20:28:46
Autor: obserwator
Nie chce pomnika ofiar katastrofy smole?skiej, ani obchodow jej rocznicy
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
podziekuj, dostarczam ci pozywienia.

skoro sam zresz gowno, to nie mysl, ze inni robia to samo co ty.

To ty teraz podziekuj za pelna informacje.

Data: 2011-02-20 15:59:12
Autor: cyc

Użytkownik "Pomian" <tadeusz_pomianowski@hotmail.com> napisał w wiadomości news:op.vq5u2tym73qt4ypackard...

[...]

Pisalem o tym nieco wczesniej .
Uwazam , ze jedyne co mozna zrobic i co byloby uzasadnione zwyczajem , to pamiatkowy obelisk np. na Powazkach ,  upamietniajacy  katastrofe w zadnym razie pomnik . Te stawia sie wybitnie zasluzonym , takich na dobra sprawe w samolocie nie bylo !.

cyc

Nie chce pomnika ofiar katastrofy smole?sk iej, ani obchodow jej rocznicy