Nie chcę spłacać długów Boniego!

Data: 2010-06-03 23:57:18
Autor: DJ MC Donald Musk
Nie chcę spłacać długów Boniego!
Dwie trzecie ministrów ma zaciągnięte kredyty. Najbardziej zadłużony
jest minister finansów Jacek Rostowski. Jego zobowiązania sięgają 2,14
mln zł.
[...]

Zdecydowanie gorzej wygląda sytuacja majątkowa ministra Michała
Boniego. Pod względem długów (blisko 900 tys. zł) zajmuje on w rządzie
drugą pozycję, ale równocześnie ma odłożonych niewiele pieniędzy oraz
dom i działki warte w sumie minimum 1,2 mln zł.

http://www.rp.pl/artykul/2,489165_Ministrowie_lubia_kredyty.html
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

No, ten to sie musi naudzielac koncesji i zezwolen by splacic swoje
dlugi moimi pieniedzmi!

Data: 2010-06-04 00:39:43
Autor: u2
On 4 Cze, 08:57, DJ MC Donald Musk <irat...@gmail.com> wrote:
Dwie trzecie ministrów ma zaciągnięte kredyty. Najbardziej zadłużony
jest minister finansów Jacek Rostowski. Jego zobowiązania sięgają 2,14
mln zł.

To prawdziwi krezusi :

http://www.parkiet.com/artykul/7,935844.html

"Sikorski najbogatszy :

Stan posiadania szefa resortu spraw zagranicznych Radosława
Sikorskiego z żoną oszacowaliśmy na około 7,5 mln zł, z czego 5,3 mln
zł przypada na 800-metrowy dom, leśniczówkę, staw i park oraz grunty.
Minister dysponuje też sporymi zasobami ulokowanymi głównie w
funduszach inwestycyjnych. W ciągu ostatniego roku udało mu się
pomnożyć oszczędności, dzięki którym zainwestował w kolejne fundusze
około 70 tys. USD.

Sprzedał za to jeden z samochodów - sześcioletniego Volkswagena -
limuzynę Phaeton, a jeep lLiberty z 2001 r. się spalił. Mimo to w
sumie jego majątek zwiększył się o ponad 1 mln zł. Tak więc Sikorski -
mimo iż sam długów nie posiada - byłby w stanie spłacić zobowiązania
wszystkich swoich koleżanek i kolegów sięgające - jak wyliczyliśmy -
5,3 mln zł.

Rostowski lubi nieruchomości

Minister finansów Jacek Rostowski Razem z żoną posiadają w Anglii,
Francji i Polsce w sumie trzy domy i pięć mieszkań. I choć w 2009 r..
nowych domów ani mieszkań nie dokupił, to i tak nie ma on sobie pod
tym względem równych w rządzie. Biorąc pod uwagę, że w 2000 r.
Rostowski zaciągnął na zakup jednego z domów 100 tys. funtów kredytu,
a na kupno mieszkania 80 tys. funtów i zakładając, że te ceny są dziś
porównywalne, wartość nieruchomości oszacowaliśmy na 3,5 mln zł..

Szef resortu finansów pisze też w oświadczeniu, że ma liczne cenne
pamiątki rodzinne, które oczywiście trudno wyceniać, ale dysponuje też
sporą gotówką. Na koniec 2008 r. miał odłożone 39,4 tys. zł, na koniec
2009 r. kwota ta urosła do 52,5 tys. zł. Do 64,1 z 41,6 tys.
powiększył też lokaty w funtach brytyjskich. Skurczyły się za to
zasoby w euro - o prawie 6 tys., i w forintach - o ponad 580 tys. W
ciągu ostatniego roku Rostowski dokupił za to jednostki w funduszach
za 5,5 tys. zł.W odróżnieniu od Sikorskiego szef resortu finansów ma
też długi, ale wartość jego majątku z powodzeniem pokrywa zobowiązania
sięgające 2,14 mln zł.

Mieszkania dla córek

Trójkę najbogatszych członków rządu Donalda Tuska zamyka szefowa
resortu nauki i szkolnictwa wyższego Barbara Kudrycka. Podobnie jak
Rostowski jest posiadaczką kilku nieruchomości, z których część
zapisała już małoletnim córkom. W sumie jej majątek sięga 2,63 mln zł,
a oprócz tego jest jeszcze posiadaczką 50 proc. udziałów w Wyższej
Szkole Administracji Państwowej.

W ubiegłym roku jej dochód z tego tytułu sięgnął prawie 49 tys. zł i
był o 4,5 tys. zł wyższy niż w 2008 r. Minister Kudrycka przez ostatni
rok prawie niczego w swym stanie posiadania nie zmieniła, nadal
posiada 180-metrowy dom i trzy mieszkania, jeździ dziś już
czteroletnim BMW 750, udało jej się za to odłożyć na koncie dodatkowe
12 tys. zł, dzięki czemu na koniec 2009 r. dysponowała już 684 tys. zł
w gotówce."

Data: 2010-06-04 09:41:54
Autor: Rafał Lepudruk

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:df27702c-8c9b-416b-a4d1-e5a8f805dfe8s9g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

A co ma wasz Jarek? Czego dorobił się oprócz kota ? ;-)

R.L.

Data: 2010-06-04 09:06:16
Autor: Rafał Lepudruk

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:69172eae-9154-4622-9896-7081ba197723c33g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Czyżbys zapomniał o apelu posłów PiS o anulowanie długów tym, którzy zginęli pod Smoleńskiem?

R.L.

Data: 2010-06-04 00:31:52
Autor: DJ MC Donald Musk
On 4 Cze, 09:06, "Rafał Lepudruk" <rafal.lepud...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:69172eae-9154-4622-9896-7081ba197723c33g2000yqm.googlegroups.com....
[...]

chodzilo o anulowanie np Boniemu? ale przeciez on nadal zyje - nie da
sie!

Data: 2010-06-04 09:38:14
Autor: Rafał Lepudruk

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:a7f48905-8d38-4931-b55a-5b5afd147355u7g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

"Długi sie umorzy!", zapomniałeś juz? W TVPiS płakaliście, że wasi posłowie ktorzy zgineli pod Smoleńskiem mieli niespłacone kredyty, apelowaliście do Tuska by umorzył te długi. Cożm to, skleroza? Nie masz nic do powiedzenia, a od samego rana plujesz na swój monitor.

R.L.

Data: 2010-06-04 09:45:24
Autor: MrWebsky
Nie chcę spłacać długów Boniego!
Czyżbys zapomniał o apelu posłów PiS o anulowanie długów tym, którzy zginęli
pod Smoleńskiem?

R.L.

Czemu nie, ale najpierw PiS musi zapłacić za rozbity samolot i koszty obsługi
funeralnej swoich funkcjonariuszy. Potem można pogadać.

Data: 2010-06-04 13:14:33
Autor: bartez

Użytkownik "MrWebsky" <mrwebsky@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4C08AF14.BDDF7AD7poczta.onet.pl...
[...]

Co to to nie! Moja kieszeń jest już pusta! :)

Data: 2010-06-04 09:08:44
Autor: WW
W dniu 2010-06-04 08:57, DJ MC Donald Musk pisze:
[...]

To ile Radek się nadzielał ?.
A sprawa z nabyciem przez niego za bezcen latyfundiów oczywiście została zapomniana?

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-06-04 07:18:16
Autor: apr...
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
> [...]
> drugą pozycję, ale równocześnie ma odłożonych niewiele pieniędzy oraz
> dom i działki warte w sumie minimum 1,2 mln zł.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

> [...]

"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "
rząd i sejm się wyżywią tym bardziej, że POsłowie przydzielili sobie ostatnio sejmowe emerytury PO 3200 zł/m., taki kuc wziął z kasy ok. 52 tys. zł wyrwnania.

Data: 2010-06-04 09:51:32
Autor: MrWebsky
[...]

To że w Polsce kradnie się na potęgę nie powinno nikogo dziwić.

Data: 2010-06-04 18:41:04
Autor: Krzysztof
Nie chcę spłacać długów Boniego!
Akurat on splaca za swoje, a pc splacilo za nasze.

K.

Nie chcę spłacać długów Boniego!