Nie chcę wasz straszyć POlszewiki, ale miałam sen o waszym idolu

Data: 2010-08-09 00:33:28
Autor: fanatyk PIS!
Nie chcę wasz straszyć POlszewiki, ale miałam sen o waszym idolu
Ciebie to już całkiem poje...o. Tu już nawet wibrator nie pomoże. Poszukaj w okolicy jakiegoś dobrego psychiatry, w nim cała twoja nadzieja. Chociaż nie obiecywałbym sobie na twoim miejscu jakichś pozytywnych efektów. Choroba zbyt daleko posunięta :(

Nie chcę wasz straszyć POlszewiki, ale miałam sen o waszym idolu