Nie chcę wasz straszyć POlszewiki, ale miałam sen o waszym idolu

Data: 2010-08-09 07:45:48
Autor: Zahir
Nie chcę wasz straszyć POlszewiki, ale miałam sen o waszym idolu

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:d1bef881-8231-41d1-b63d-ca2541fcec36y11g2000yqm.googlegroups.com...
We śnie widziałam leżącego na marach Komoruskiego - miał roztrzaskany
łeb, a obok leżały rozbite okulary.
Z rozchylonej i zbroczonej krwią marynarki wystawał sztylet wbity
prosto w serce. Leżał w kalesonach, bez butów, ale miał czarne
skarpety. Dziwny sen, bardzo dziwny..
Wszystko wskazuje na to, że ktoś dokona na nim mordu rytualnego. Tak
się kończy udział w sekcie.

Antenka

P.s. Nie będę po nim płakać.

Nie ćpaj więcej tego chłamu!

--

Zahir

Nie chcę wasz straszyć POlszewiki, ale miałam sen o waszym idolu