Nie chce zapalić

Data: 2018-06-23 19:59:46
Autor: Budzik
Nie chce zapalić
Użytkownik Trybun cheilmx@jachu.ru ...

Pytanie do tych co mają jakieś pojęcie o współczesnych autach.
Sytuacja wygląda następująco, - zaistniała konieczność wymiany
pękniętego wężyka płynu chłodzącego. A że to w miarę "nowoczesne"
auto to do takiej operacji trzeba było rozebrać nieomal pół
samochodu, łącznie z wymontowaniem rozrusznika. Naprawiłem co
trzeba, złożyłem i klops, auto nie chce zapalić - nie ma iskry. Co
mogłem schrzanić, bo wcześniej palił na dotyk? Aha, auto to benzyna
z gazem.
A le prąd jest?
Moze pusc mase bezposrednio z aku na silnik i zobacz czy wtedy odpali?

--
Pozdrawia... Budzik
"Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

Data: 2018-06-25 16:03:03
Autor: Trybun
Nie chce zapalić
W dniu 2018-06-23 o 21:59, Budzik pisze:
[...]

Auto już naprawione, w warsztacie. Masę bezpośrednio na silnik próbowałem i nic to nie dawało.

Nie chce zapalić