Nie chce zapalic gsx r 750

Data: 2011-03-15 22:40:58
Autor: dawid750
Nie chce zapalic gsx r 750
Witam;) Kupiłem miesiac temu suze gsx-r 750w z 95r. przywiozłem ja go garazu (blaszak) tak z dwa razy ja odapliłem w ciagu tygodnia a w nastepnym juz nie chciała zapalic:( Poradziłem sie kolegi zwócił mi uwage ze w zime motoru sie nie odpala! Przyszły pozytywne warunki atmosferyczne :)a ja go nie moge odpalic :( Kolega jest zagranica i nie mam mozliwosci kontaktu:( Co radzicie zrobic ? --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-03-15 23:46:58
Autor: PawelK vel Pablo
Nie chce zapalic gsx r 750
Dnia 074 roku bież±cego, dawid750 zeznał(a) jak następuje:

Twój pierwszy pojazd mechaniczny?

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2011-03-15 23:23:19
Autor: dawid750
Nie chce zapalic gsx r 750
PawelK vel Pablonapisal

[...]

w zasadzie to drugi Przesiadłem sie z hondy nsr. Poradzisz mi cos ? ssanie właczyłem ustawiłem kranik na PRI i krece... lecz jednie co jakis czas był wystrzał z wydechu! Myslisz ze wymiana swiec pomoze ? Bo podejzewam ze zalałem go --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-03-16 00:27:48
Autor: kamil_pl
Nie chce zapalic gsx r 750

Użytkownik "dawid750" <dawidrogal@_NOSPAM_gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci

[...]

No gdy np moj ROMET PEGAZ nie chce zapalic to wlasnie zaczynam od swiecy i sprawdzeniu iskry, wiec to moze byc trop,
 pozdrawiam

Data: 2011-03-16 00:37:14
Autor: doktorski
Nie chce zapalic gsx r 750
On 16 Mar, 00:23, dawid750 <dawidrogal@_NOSPAM_gazeta.pl> wrote:
Bo podejzewam ze
zala em go
Jak zalany to na pych go, na pych!

BP.MSPANC.

pzdr, dr
14/525

Data: 2011-03-16 09:41:21
Autor: Norbi
Nie chce zapalic gsx r 750
W dniu 2011-03-16 08:37, doktorski pisze:
On 16 Mar, 00:23, dawid750<dawidrogal@_NOSPAM_gazeta.pl>  wrote:
Bo podejzewam ze
zala em go
Jak zalany to na pych go, na pych!

Ino z gazem ostroznie bo w krzaki pojdzie... :)

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2011-03-16 14:08:03
Autor: matrixm01
Nie chce zapalic gsx r 750
Norbinapisal

W dniu 2011-03-16 08:37, doktorski pisze:
On 16 Mar, 00:23, dawid750<dawidrogal@_NOSPAM_gazeta.pl>  wrote:
Bo podejzewam ze
zala em go
Jak zalany to na pych go, na pych!

haha Dobre 750-tke na popych :D
Życze udanej zabawy:D Pchać to możesz wsk albo komarka..

Na pocz±tek Zajrzyj do ¶wiec.. Zapewne je zalało..
 --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-03-16 14:17:30
Autor: masti
Nie chce zapalic gsx r 750
Dnia pięknego Wed, 16 Mar 2011 14:08:03 +0000 osobnik zwany matrixm01
wystukał:

Norbinapisal

[...]

dobrze, że moja krowa o tym nie wie i się odpaliła na pych :)

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-03-16 14:55:41
Autor: dawid750
Nie chce zapalic gsx r 750
matrixm01napisal

Norbinapisal

[...]

A jezli swiece nic pomoga ? Gdzie dalej szukac przyczyny !? Bo zalezy mi bardzo na czasie :) --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-03-16 16:10:32
Autor: KJ Siła Słów
Nie chce zapalic gsx r 750
W dniu 2011-03-16 15:55, dawid750 pisze:

A jezli swiece nic pomoga?

No to skoro rozrusznik sie kręci i nie zapali po zmianie ¶wiec choc niedawno go odpalales to... moze byc wszystko albo nawet cokolwiek.

Gdzie dalej szukac przyczyny !?

Widze pewne ryzyko ze motocykl ma problem z wlascicielem, ale nie przesadzalbym najgorszego na tym etapie.

Bo zalezy mi
bardzo na czasie :)

To zrob jak Ci wszyscy pisza  a nie trac czasu pytajac o 100 roznych teoretycznie mozliwych problemow, ktore mozemy Ci wymyslec, bo tylko sie w nich zgubisz.

KJ

Data: 2011-03-16 15:41:35
Autor: KJ Siła Słów
Nie chce zapalic gsx r 750
W dniu 2011-03-16 15:08, matrixm01 pisze:

haha Dobre 750-tke na popych :D

Kiedys tak litra odpalałem i to ćwierctonowego, sam.
O ile jest to problem wył±cznie awarii rozrusznika to da radę, tylko trzeba uważać na sprzęgle.

Co do problemu to jak juz Ci ludzie pisz± - odpalałe¶ kontrolnie, zapewne zbyt krotko się grzał i poszły ¶wiece. W takim przypadku pchaniem się tylko zmęczysz.

KJ

Data: 2011-03-17 18:11:40
Autor: Grzybol
Nie chce zapalic gsx r 750
Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał w wiadomo¶ci

zapewne zbyt krotko się grzał i poszły ¶wiece.

Możesz to rozwin±ć? To ciekawe co piszesz...

--
Grzybol

Data: 2011-03-17 19:24:17
Autor: Kuczu
Nie chce zapalic gsx r 750
W dniu 2011-03-17 18:11, Grzybol pisze:
UĹĽytkownik "KJ SiĹ‚a SĹ‚Ăłw"<KJ@noway.com>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci

zapewne zbyt krotko się grzał i poszły świece.

Możesz to rozwinąć? To ciekawe co piszesz...

No niestety. Swiece, zwlaszcza standardowe marki NGK, lubia osiagnac po odpaleniu swoja normalna temperature samooczyszczania. Odpalenie i zgaszenie zimnego moto, gdy swiece jeszcze tej temperatury nie osiagna, prowadzi dosyc czesto do ich smierci grupowo lub pojedynczo. Sprawdzone wiele wiele razy. O dziwo swiece innych marek sa duzo odporniejsze na takie zabawy.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2011-03-17 19:32:53
Autor: Grzybol
Nie chce zapalic gsx r 750
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci
news:iltjkn$cp6$1news.onet.pl... W dniu 2011-03-17 18:11, Grzybol pisze:
[...]

To zdecydowanie wolałbym iskry. W życiu mi się nie zdarzyło, żeby ¶wiece padły po zbyt krótkim odpaleniu. A odpalałem tego w życiu troche:-) Tak wogóle to problemy ze ¶wiecami to z tego co pamiętam miałem raczej z 2-taktami, tylko i wył±cznie.

--
Grzybol

Data: 2011-03-17 19:37:16
Autor: Monster
Nie chce zapalic gsx r 750
W dniu 2011-03-17 19:32, Grzybol pisze:

To zdecydowanie wola³bym iskry. W ¿yciu mi siê nie zdarzy³o, ¿eby ¶wiece
padÂły po zbyt krĂłtkim odpaleniu. A odpalaÂłem tego w Âżyciu troche:-) Tak
wogóle to problemy ze ¶wiecami to z tego co pamiêtam mia³em raczej z
2-taktami, tylko i wy³±cznie.

W Dukacie zdarzało mi się notorycznie,ale tylko na przednim cylindrze,czasem wystarczyło trochę mocniej przycisnąć na nie do końca rozgrzanym silniku

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-03-17 19:51:13
Autor: Kuczu
Nie chce zapalic gsx r 750
W dniu 2011-03-17 19:37, Monster pisze:
[...]

W japoncach pomaga czasami uniesienie fajki tak aby pomiedzy nia a swieca walila iskra. Po chwili swieczki najczesciej juz dzialaja.

Data: 2011-03-17 19:54:21
Autor: Kuczu
Nie chce zapalic gsx r 750
W dniu 2011-03-17 19:32, Grzybol pisze:
UĹĽytkownik "Kuczu"<qczu666@gmail.com>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
[...]

To zdecydowanie wolałbym iskry. W życiu mi się nie zdarzyło, żeby świece
padły po zbyt krótkim odpaleniu. A odpalałem tego w życiu troche:-) Tak
wogóle to problemy ze świecami to z tego co pamiętam miałem raczej z
2-taktami, tylko i wyłącznie.

No dlatego ja omijam zwykle NGK. W moim sprobowalem raz NGK bo akurat nic innego nie mialem a poprzednie swiece zabilem ssaniem. Padly mi tego samego dnia. Bosch, Accel, HD, Beru, Champion smigaja zawsze jak ta lala.

W GSX NGK padaly mi jak muchy, Denso znosily dzielnie wszystkie wymysly kranikowo-gaznikowe.

Data: 2011-03-17 20:07:02
Autor: Monster
Nie chce zapalic gsx r 750
W dniu 2011-03-17 19:54, Kuczu pisze:

[...]

W trakcie użytkowania nie wpadłem na to że to taka marka,średnio świeczka padała po 3tys km,a wszyscy oferowali do mojego tylko NGK.
--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-03-17 20:37:27
Autor: Grzybol
Nie chce zapalic gsx r 750
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci
news:iltld4$jkt$1news.onet.pl...> No dlatego ja omijam zwykle NGK. W moim sprobowalem raz NGK bo akurat
[...]

Jako¶ nigdy nie wierzylem w czary-mary ze swiczkami - mialem kumpli, ktorzy wydawali kupe kasy na markowe swieczki. Ten takie, inny jeszcze jakies cuda. Opowiadali jak po zmianie czuj±, że teraz to dopiero motur jedzie. Jezdzilem tymi ich moturami i przed i po zmianach - nie bylo nigdy zadnej roznicy. Chyba ze ewidentnie swieca padla i wymieniona byla na nowa, to tak. A ja moze za mlodu z biedy, teraz z oszczednosci kupuje z reguly najtansze lub te w sredniej cenie:-) Wiec jak z dosi± - nie widac roznicy to po co przeplacac. NGK mialem w paru samochodach - nigdy nic im sie nie stalo. Moturowe jakies czulsze? :-) Szczerze to NIGDY w zyciu nie slyszalem, zeby poprzez zbyt krotkie odpalenie zepsuć now± swiece. Dlatego to dla mnie takie novum:-)

--
Grzybol

Data: 2011-03-17 20:55:02
Autor: Ivam
Nie chce zapalic gsx r 750
Użytkownik "Grzybol"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:iltobv$sba$1@mx1.internetia.pl...
Jako¶ nigdy nie wierzylem w czary-mary ze swiczkami

Mialem w MZ'cie (TS 250) taki przypadek, ze nie moglem nigdzie dostac dysz do gaznika, wiec pozakladalem od ETZ'ty i jakbym nie regulowal to bylo zbyt bogato. Jedyna swieca ktora to przepalala to cztero-elektrodowy bosch. Z kompletnie mi nie znanych przyczyn, bo teoretycznie wiecej elektrod=wieksza trwalosc, a tu taki numer.

Poza tym jednym przypadkiem nigdy tez nie odnotowalem roznic. Jedynie w trwalosci irydowek w puszce - oryginaly wytrzymaly ~40kkm, a irydowki kolejne 240kkm ;)

 NGK mialem w paru samochodach - nigdy nic im sie nie stalo.

Ja tez, ale w puszkach nigdy nie mialem gaznika, tak wiec gdyby nie moto to nie wiedzialbym jak wyglada dzwignia ssania.

Moturowe jakies czulsze? :-) Szczerze to NIGDY w zyciu nie slyszalem, zeby poprzez zbyt krotkie odpalenie zepsuć now± swiece. Dlatego to dla mnie takie novum:-)

Tak calkiem popsuc to nie, ale wystarczajaco, zeby nie chcial odpalic;)

Mialem tak w bandziorze, ze padly. Nie majac nic lepszego do roboty z tymi swieczkami wygrzalem je nad palnikiem kuchenki gazowej - pomoglo.

Nie wiem czy ta metoda jest zawsze pomocna, ale u mnie zadzialala.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2011-03-17 21:48:54
Autor: Kuczu
Nie chce zapalic gsx r 750
W dniu 2011-03-17 20:37, Grzybol pisze:
[...]

JakoĹ› nigdy nie wierzylem w czary-mary ze swiczkami - mialem kumpli, ktorzy
wydawali kupe kasy na markowe swieczki. Ten takie, inny jeszcze jakies cuda.
Opowiadali jak po zmianie czujÄ…, ĹĽe teraz to dopiero motur jedzie. Jezdzilem
tymi ich moturami i przed i po zmianach - nie bylo nigdy zadnej roznicy.

A ja nie twierdze ze jest roznica. Roznica jest w kulturze pracy i paleniu na zimnym. Moj gaznik jest killer na swiece na zimno. Ja roznice widze wyraznie. Teraz mam platynowe HD (nie wiem kto dla nich produkuje swiece) i pala zawsze i wszedzie. Nawet zbyt dlugie trzymanie na ssaniu ich nie kiluje. Inne umieraly od tego jak muchy. Jeszcze poprzednie Accel U-Groove byly zywotne, ciagle je mam na polce w rezerwie.

Chyba ze ewidentnie swieca padla i wymieniona byla na nowa, to tak. A ja
moze za mlodu z biedy, teraz z oszczednosci kupuje z reguly najtansze lub te
w sredniej cenie:-) Wiec jak z dosiÄ… - nie widac roznicy to po co
przeplacac. NGK mialem w paru samochodach - nigdy nic im sie nie stalo.

Autowe zyja i zyja. Moturowe nie.

Moturowe jakies czulsze? :-) Szczerze to NIGDY w zyciu nie slyszalem, zeby
poprzez zbyt krotkie odpalenie zepsuć nową swiece. Dlatego to dla mnie takie
novum:-)

To juz wiesz. Ja to mialem nieraz i staram sie zawsze wygrzac swiece, zwlaszcza nowe. Kiedys mi padly nowiutkie, wszystkie 4 naraz, bo motocykl odpalilem, pochodzil 2 minuty i zgasl. Wiecej na tych swiecach nie odpalil.

Data: 2011-03-18 02:17:44
Autor: James
Nie chce zapalic gsx r 750
"Kuczu" <qczu666@gmail.com> wrote...
[...]

No patrz... czlowiek sie uczy cale zycie. Ilez to ja razy w ciagu ostatnich 20 (+kilka) lat uruchomilem silnik, wyjechalem z garazu i zgasilem go zeby zamnac garaz i ubrac sie. I nigdy nie padly mi swiece... chyba cos zle robie, bo nie popsulem ani jednej. A pojazdy rozne byly, motorynka, MZ150, Jawa 350, LS650, CBR600 i kilka innych. Swiece wymieniam jak przychodzi na to czas z racji przebiegu, nigdy z powodu awarii. Co ja robie zle?

A tak na marginesie, co sie w swiecy moze popsuc? Elektroda nasiÄ…ka benzyna, izolator mieknie? Czy moze juz taki postep, ze swieca przewiduje, ze dalej nie jedziesz i przestaje palic? Wbrew pozorom serio nie wiem co moze sie popsuc w swiecy. Rozumiem, ze mechanicznie mozna ja rozwalic albo moga wypalic sie elektrody, ale popsuc nowa swieca??

James

Data: 2011-03-18 08:27:23
Autor: Tytus
Nie chce zapalic gsx r 750
Siemka

***"James"
A pojazdy rozne byly, motorynka, MZ150,
 Jawa 350, LS650, CBR600 i kilka innych. Swiece wymieniam jak przychodzi na
 to czas z racji przebiegu, nigdy z powodu awarii. Co ja robie zle?

Jesli rzeczywiscie nigdy Ci nie padly swiece w dwusuwie to wielki szacun.
Ale niestety nie ma takiej opcji - chyba ze moto stalo .

***A tak na marginesie, co sie w swiecy moze popsuc? Elektroda nasiÄ…ka benzyna,
izolator mieknie?

Przy ekstremalnie bogatej mieszance - w duzych pojemnosciach skokowych, swiece nie osiagajac temperatury pracy pozwalajacej na zmiane stanu cieklego na parowy paliwa, zalewaja sie benzyna tak, ze nie wystepuje na nich iskra - bena sluzy za srodek gasniczy.
Bo jak to mowia do tanga trzeba dwojga a w przypadku spalania nie dosc ze dwojga to na dodatek w odpowiedniej proporcji ktora jest poteznie zachwiana w momencie pracy silnika na ssaniu. Hint : spalanie niezupelne i niecalkowite!
Jest to szczegolnie niebezpieczne w silnikach gaznikowych gdzie system ssania praktycznie leje paliwo do gardzieli a sama mieszanka przelatujac przez zwezki w gazniku ochladza sie do ok -15 C.
Lekarstwem na takie podlane swiece jest czasami to o czym pisal Kuczu - czyli zwiekszenie energii ladunku elektrycznego podawanego na elektrody poprzez zwiekszenie odstepu miedzy fajka a swieca.
Dlaczego tak sie dzieje to mam nadzieje wiesz???

Nic mnie tak nie cieszy jak podanie zyczliwej dloni z rana :)

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-03-18 09:10:33
Autor: Jasio
Nie chce zapalic gsx r 750
Użytkownik "Tytus" napisał w wiadomo¶ci news:ilv1go$8dd$1inews.gazeta.pl...
Siemka

***"James"

***A tak na marginesie, co sie w swiecy moze popsuc? Elektroda nasi±ka benzyna,
izolator mieknie?
[ciach]

[...]

To, że tak załatwione ¶wiece można wygrzać nad palnikiem gazowym i przywrócić je do życia to też wiadomo.
Ale co powoduje, że ¶wieca po wyschnięciu nie działa prawidłowo?

PBNW

--
Jasio
etz vfr

Data: 2011-03-18 06:53:26
Autor: Tytus
Nie chce zapalic gsx r 750
Siemka

***, "Jasio"
Ale co powoduje, e wieca po wyschni ciu nie dzia a prawid owo?

Czesto po zalaniu izolator ktory jest porcelanowy nasiaka paliwem
ktore dostaje sie pod cisnieniem w wyzsze czesci swiecy i po to sie ja
"wypala" nad gazem.
Choc teraz to juz nikt sie w to nie bawi - montujac nowa.
A prund elektryczny to takie cos co plynie zwykle po najmnieszym
oporze i o ile w sprawnej swiecy jest to szczelina miedzy elektrodami
to w uszkodzonej mikropekniecia porcelanki.
Pieknie to widac w zuzytych swiecach pod lupa - takie czarne punkty
nawet w gornej czesci swiecy po ktorych w ciemnosciach zapsztalaja
mini piorunki :).
I z palenia dupa...

T.

Data: 2011-03-18 19:09:02
Autor: Ivam
Nie chce zapalic gsx r 750
UĹĽytkownik "Tytus"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:319d1c5a-01e6-426f-958f-577503c1294e@a26g2000vbo.googlegroups.com...
ktore dostaje sie pod cisnieniem w wyzsze czesci swiecy i po to sie ja
"wypala" nad gazem.
Choc teraz to juz nikt sie w to nie bawi - montujac nowa.

Ja do najblizszego sklepu motoryzacyjnego mam ponad 30km, a do sklepu z czesciami motocyklowymi (i do tego czesto nie maja akurat takich czesci jak potrzebuje) - 60km. Wciaz sie bawie w wypalanie gazem - zwlaszcza w przypadku swiecy od MZ'ty.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2011-03-18 12:28:43
Autor: Tytus
Nie chce zapalic gsx r 750
Siemka

*** "Ivam"
 Wciaz sie bawie w wypalanie gazem - zwlaszcza w
 przypadku swiecy od MZ'ty.

Znaczy jestes w tej wiekszosci co im sie psuja swiece ???
A internetem nie mozesz se kupic tych swiec jak by siem na ament
zepsuly ???

T.

Data: 2011-03-18 21:23:44
Autor: Ivam
Nie chce zapalic gsx r 750
UĹĽytkownik "Tytus"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:b001715e-1a53-4825-9620-860e9780d3df@gn5g2000vbb.googlegroups.com...
Znaczy jestes w tej wiekszosci co im sie psuja swiece ???

Od 2T? Tak. I to nie tylko w MZ'cie, ale tez w Husqvarnie (pila), Oleo-macu (kosa).

A internetem nie mozesz se kupic tych swiec jak by siem na ament
zepsuly ???

MZ'te mam hobbystycznie, a reszta dwutaktow ma zapasowe swiece.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2011-03-18 21:56:38
Autor: Tytus
Nie chce zapalic gsx r 750
Siemka

***"Ivam"
MZ'te mam hobbystycznie, a reszta dwutaktow ma zapasowe swiece.

Czyli jestes statystycznym userem cwajtakta z pudelkiem zapasowych swiec.

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-03-18 22:09:45
Autor: Ivam
Nie chce zapalic gsx r 750
UĹĽytkownik "Tytus"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:im0gu4$srl$1@inews.gazeta.pl...
Czyli jestes statystycznym userem cwajtakta z pudelkiem zapasowych swiec.

Tak. I do tego statystycznie mam 3,33 nogi.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2011-03-19 01:22:04
Autor: Tytus
Nie chce zapalic gsx r 750
Siemka

*** "Ivam"
Tak. I do tego statystycznie mam 3,33 nogi.

To nawet statystycznie byloby trudne do uzyskania

Data: 2011-03-19 16:36:28
Autor: Ivam
Nie chce zapalic gsx r 750
UĹĽytkownik "Tytus"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:6002c42e-9d63-421d-8846-798b7e440b1d@u3g2000vbe.googlegroups.com...
To nawet statystycznie byloby trudne do uzyskania

Jak to? Wystarcze ja i dwa psy.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2011-03-18 14:21:13
Autor: James
Nie chce zapalic gsx r 750
"Tytus" <tytus1@gazeta.pl> wrote...
***"James"
[...]

Moze kiedys jakas tam padla... ale nie bylo to czeste. Raczej byla tak zawalona olejem i wypalona, ze wymienialem. Jak sie maksymalnie zawalila olejem, co trafialo sie w Jawie to sie je mylo benzyna, suszylo sprezonym powiertrzem, ustawialo przerwe i jazda. Takie byly czasy... ale swiece nie padaly mimo, ze nie byly najwyzszych standardow.
NGK mialem ostatnio w CBR i wymienialem TYLKO po odpowiednim przebiegu, nigdy wczesniej, nigdy nie zawiodly. Dodam, ze zawsze wyjezdzalem z garazu na ssaniu, gasilem silnik, zamykalem garaz, ubieralem sie i zapalala bez najmniejszego problemu. Zapalenie - 2 min pracy - 5 do 10 minut przerwy - normalne uruchomienie.
Cos musze robic zle ;)

[...]

Jasne, tak wlasnie silnik sie "zalewa". Wtedy wystarczy chwile pokrecic bez ssania, albo nawet na pelnym otwarciu gazu i swiece wysychaja. Silnik sie uruchamia, resztki paliwa sie wypalaja i wszystko jest ok. Zalanie nie niszczy swiec trwale.

[...]

To daje do myslenia, ze moze powodem jest nie uszkodzenie swiec po zalaniu, tylko uklad zaplonowy w zlym stanie, ktory nie jest w stanie dac mocnej iskry. Dlatego tez po zalaniu nie mozna uruchomic silnika. Moze zamiast wymiany swiec po kazdym zalaniu trzeba zadbac o reszte ukladu? Ja zawsze sprawdzam czy polaczenia niskiego napiecia sa czyste i mocne. Nie mozna tez zapominac, ze kable wysokiego napiecia czasem trzeba wymienic. Z czasem ich opornosc sie zmienia i moze to jest problem.

Nic mnie tak nie cieszy jak podanie zyczliwej dloni z rana :)

Bardzo dziekuje :)

James

Data: 2011-03-18 07:09:15
Autor: Tytus
Nie chce zapalic gsx r 750
Siemka

*** "James"

[...]

To Twoje zabawki ale wszystko robisz zle.
Po zapaleniu bezwzglednie wypada pozostawic kazdy silnik spalinowy
przez chwile bez obciazenia zeby sobie popracowal na ssaniu czy
wolnych obrotach coby oliwka dotarla tu i owdzie.
i raczej szybko go nie gasic bo w nie rozgrzanym cylindrze zostaje
masa niespalonego paliwa ktore moze dostac sie do oliwki i ja
rozrzedzic a tym samym oslabic smarowanie.
Wiedze mam raczej komunistyczna jeszcze ale zasada - zwlaszcza w
silnikach o duzych pojemnosciach byla taka zeby nie gasic ich przed
osiagnieciem min temp pracy.
Czyli po fajki za rog lepiej z buta
Nie sa to praktyki dajace skutek tu i teraz ale w dluzszym rozrachunku
sie oplacaja - jak to mawial moj koles krecacy lanosem trzecia setke
kkm

Data: 2011-03-17 21:55:27
Autor: kocyk
Nie chce zapalic gsx r 750
Grzybol wrote:
[...]

No, no, nie sadzilem, ze mnie cos tu jeszcze zadziwi, a juz zupelnie, ze ty. A zeby bylo w temacie - zabilem w taki sposob i samochodowe, 6 z 8miu. Oczywiscie ngk, nigdy ich wiecej nie kupie.
K.

Data: 2011-03-18 08:24:30
Autor: Don Pedro
Nie chce zapalic gsx r 750
W dniu 2011-03-17 21:55, kocyk pisze:
No, no, nie sadzilem, ze mnie cos tu jeszcze zadziwi, a juz zupelnie, ze
ty. A zeby bylo w temacie - zabilem w taki sposob i samochodowe, 6 z
8miu. Oczywiscie ngk, nigdy ich wiecej nie kupie.

Z drugiej strony - do mojego czterołapa dedykowane są jakieś specjalne NGK, bo wymienia się je raz na 90 tys. km. Ponoć inne takiego przebiegu nie wytrzymują w tym silniku. Nie sprawdzałem innych, bo zdecydowanie za dużo zabawy jest z potencjalną przedwczesną wymianą.

pozdr
DP

Data: 2011-03-18 17:18:32
Autor: Kuczu
Nie chce zapalic gsx r 750
W dniu 2011-03-18 08:24, Don Pedro pisze:
[...]

duĹĽo zabawy jest z potencjalnÄ… przedwczesnÄ… wymianÄ….

Pewnie masz platyny albo irydowki. Te zyja i zyja i nie chca zdychac.

Data: 2011-03-18 21:10:26
Autor: Monster
Nie chce zapalic gsx r 750
W dniu 2011-03-18 17:18, Kuczu pisze:

Pewnie masz platyny albo irydowki. Te zyja i zyja i nie chca zdychac.

Ee tam,platynkę załatwiłem w przepisowym czasie,oczywiście NGK,w obecnym samochodzie świeczki mam niewiemjakie,duża stówka już na nich pękła,może kiedyś wymienię:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-03-19 10:30:57
Autor: Don Pedro
Nie chce zapalic gsx r 750
[...]

Irydówki. A do ich wymiany trzeba niemalże wyjąć silnik.

--
pozdr
DP

Data: 2011-03-19 16:37:30
Autor: Ivam
Nie chce zapalic gsx r 750
UĹĽytkownik "Don Pedro"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:im1t3j$h7n$1@news.onet.pl...
Irydówki. A do ich wymiany trzeba niemalże wyjąć silnik.

??? Niby czemu? Pytam powaznie - po 150kkm wyciagalem je z renowki, zebys sprawdzic w jakim sa stanie i nie zauwazylem zadnych problemow.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2011-03-19 16:56:40
Autor: Kuczu
Nie chce zapalic gsx r 750
W dniu 2011-03-19 16:37, Ivam pisze:
Użytkownik "Don Pedro" napisał w wiadomości grup
Irydówki. A do ich wymiany trzeba niemalże wyjąć silnik.

??? Niby czemu? Pytam powaznie - po 150kkm wyciagalem je z renowki,
zebys sprawdzic w jakim sa stanie i nie zauwazylem zadnych problemow.

Masz boxera w renowce ? Gratz !

Data: 2011-03-19 20:39:12
Autor: Ivam
Nie chce zapalic gsx r 750
UĹĽytkownik "Kuczu"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:im2jo1$b5f$1@news.onet.pl...
Masz boxera w renowce ? Gratz !

A gdzie bylo o bokserze? Przegapilem, wydawalo mi sie, ze "czterolap" to inne okreslenie puszki, a nie boksera.

Jesli bylo o bokserze, a nie irydowkach, to znaczy, ze program mi cos krzywo drzewo wyswietla. Moj blad.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2011-03-19 22:00:40
Autor: Kuczu
Nie chce zapalic gsx r 750
W dniu 2011-03-19 20:39, Ivam pisze:

[...]

Bylo i o aucie i o boxerze. Bo sa takie auta ktore maja silnik w ukladzie bokser pod maska a w nich stosuje sie irydowe swiece ktore bardzo trudno jest wymienic.

ufff. Teraz jasne ?

Data: 2011-03-19 22:52:54
Autor: Ivam
Nie chce zapalic gsx r 750
UĹĽytkownik "Kuczu"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:im35i2$fgi$1@news.onet.pl...
Bylo i o aucie i o boxerze. Bo sa takie auta ktore maja silnik w ukladzie bokser pod maska a w nich stosuje sie irydowe swiece ktore bardzo trudno jest wymienic.

ufff. Teraz jasne ?

Dalej nie. Wez mi powiedz co ma iryd w swiecy do wymiany tejze w bokserze zamontowanym w aucie? Czym sie rozni wymiana takiej swiecy w bokserze od normalnej swiecy w bokserze? Moze tym, ze jak jest normalna to sie czesciej wymienia, w zwiazku z czym dochodzi sie do wiekszej wprawy i wtedy wymiana zwyklej swiecy jest latwiejsza?

A moze iryd jest dla mechanika od samochodow z bokserem, tym czym dla supermana krypton?

--
pzdr:
Ivam

ps. zalapalem juz wczesniej - jak pisalem, ze mi program zle poukladal drzewo. Nadgorliwy sie robisz w tym preclowaniu;)

Data: 2011-03-19 23:00:10
Autor: zefir
Nie chce zapalic gsx r 750
W dniu 19.03.2011 22:52, Ivam pisze:
Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomo¶ci grup
[...]

Zdawałe¶ maturę za Giertycha? W bokserze Don Pedra ciężko wymienić ¶wiece, więc włożył irydowe, które maj± dłuższ± żywotno¶ć.

--
pzdr.
zefir

Data: 2011-03-21 07:52:00
Autor: Don Pedro
Nie chce zapalic gsx r 750
Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości grup
[...]

Zdawałeś maturę za Giertycha? W bokserze Don Pedra ciężko wymienić
świece, więc włożył irydowe, które mają dłuższą żywotność.

Dokładnie.

--
pozdr
DP

Data: 2011-03-20 19:54:59
Autor: Ivam
Nie chce zapalic gsx r 750
UĹĽytkownik "Kuczu"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:im4hq5$1la$1@news.onet.pl...
Poddaje sie.

A co? Nie czytasz tego co pod delimeterkiem? W P.S.'ie napisalem, ze juz wczesniej zakumalem i ze robisz sie nadpreclowaty;)

A zefir nastepny co nie czyta calych postow.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2011-03-20 20:17:59
Autor: Kuczu
Nie chce zapalic gsx r 750
W dniu 2011-03-20 19:54, Ivam pisze:
[...]

Mogles dopisac jeszcze 3 strony kropek i zrobic dopisek u sasiada 2 pietra nizej. Wtedy by dopiero bylo czadowo !

Data: 2011-03-20 20:25:43
Autor: Grzybol
Nie chce zapalic gsx r 750
Użytkownik "Kuczu"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:im4hq5$1la$1@news.onet.pl...

Intelygentny chłop nie pisze że załapał. Po prostu załapuje:-)

--
Grzybol

Data: 2011-03-18 10:47:21
Autor: AZ
Nie chce zapalic gsx r 750
On 2011-03-17, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

W GSX NGK padaly mi jak muchy, Denso znosily dzielnie wszystkie wymysly kranikowo-gaznikowe.

A jeszcze lepiej miec irydowki. Ostatnio zle zlozylem zaworek iglicowy i
pompa napompowala tyle wachy do garow ze rozrusznik nie mogl przekrecic
silnikiem... Pozniej spokojnie odpalil, bez wykrecania swiec.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-03-18 15:54:52
Autor: Piotr Rezmer
Nie chce zapalic gsx r 750
Grzybol pisze:

To zdecydowanie wolałbym iskry. W życiu mi się nie zdarzyło, żeby ¶wiece
padły po zbyt krótkim odpaleniu. A odpalałem tego w życiu troche:-)

Akurat Iskry to do¶ć dobre ¶wiece. Polecane przez wielu użytkowników. Sam bujałem się z NGK do¶ć długo w swojej virago. Na zimowanie motocykla wstawiałem do silnika ¶wiece "za¶lepki" :) A na wiosnę z powrotem ¶wiece robocze.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2011-03-16 16:49:07
Autor: Norbi
Nie chce zapalic gsx r 750
W dniu 2011-03-16 15:08, matrixm01 pisze:

haha Dobre 750-tke na popych :D
Życze udanej zabawy:D Pchać to możesz wsk albo komarka..

Bez zartow - ST 1100 - 300 kg i odpalal z pychu - wystarczylo go samemu troche popchnac i bez problemow wiec jesli nie masz za wiele do powiedzenia to po prostu nie pisz ok ?

Tak samo odpalalem XJ 600, FJ 1200, FJR 1300 i XX-a

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2011-03-16 15:26:42
Autor: doktorski
Nie chce zapalic gsx r 750
On 16 Mar, 16:49, Norbi <norbi...@o2.pl> wrote:
Bez zartow - ST 1100 - 300 kg i odpalal z pychu - wystarczylo go samemu
troche popchnac i bez problemow
Potwierdzam. PanEuro to najprzyjemniejszy tramwaj do odpalania na
pych :)

Tak samo odpalalem XJ 600, FJ 1200, FJR 1300 i XX-a
To ja dorzuce tez FJR i K1200S. LTD750 to malenstwo przy nich. Czekam
az mi zdechnie aku w 14 to zobacze czy sie da.

A, najtrudniej jest odpalic EXC525.

pzdr, dr
14/525

Data: 2011-03-17 07:00:39
Autor: Qlfon
Nie chce zapalic gsx r 750
W dniu 2011-03-16 23:26, doktorski pisze:
Jak się już przechwalamy to dorzucę KTM Adventure 950. Raz to robiłem i drugi raz nie chcę:)
To nie pojemność jest problemem tylko raczej mała ilość cylindrów. Może się zaraz okazać że LS650 będzie potworem:)
--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-03-17 08:10:20
Autor: kocyk
Nie chce zapalic gsx r 750
doktorski wrote:
[...]

Sie da, ale w dwa ludki, bo ma immo i musi wiecej walem zakrecic.
K.

Data: 2011-03-17 08:25:11
Autor: Tytus
Nie chce zapalic gsx r 750
Witam

***"doktorski"
A, najtrudniej jest odpalic EXC525.

Mojego zoltego tez raczej nie polecalbym probowac odpalac na pych.
Ale nie wiem o czym wy chlopaki bo hondem mam :):):).

--
         Tytus
zólta motorynka

Data: 2011-03-17 01:07:19
Autor: zan
Nie chce zapalic gsx r 750
kawke zx12r kilka razy palilem na "pych"  bo akumulator mialem
padniety
da sie zapewniam

Data: 2011-03-17 19:25:39
Autor: Kuczu
Nie chce zapalic gsx r 750
W dniu 2011-03-17 09:07, zan pisze:
kawke zx12r kilka razy palilem na "pych"  bo akumulator mialem
padniety
da sie zapewniam

Odpalales kiedys na pych duza fauke albo duze singla ? Sprobuj albo zamilcz.

Data: 2011-03-17 22:44:42
Autor: Arni
Nie chce zapalic gsx r 750
Kuczu pisze:
[...]

w virago 750 sie liczy?

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2011-03-17 22:46:04
Autor: Kuczu
Nie chce zapalic gsx r 750
W dniu 2011-03-17 22:44, Arni pisze:
Kuczu pisze:
[...]

Rozmawiamy tu o motocyklach. Przykro mi.

Data: 2011-03-17 22:51:29
Autor: Arni
Nie chce zapalic gsx r 750
Kuczu pisze:

Odpalales kiedys na pych duza fauke albo duze singla ? Sprobuj albo
zamilcz.

w virago 750 sie liczy?

Rozmawiamy tu o motocyklach. Przykro mi.

wtedy (w 96) to mi sie wydawało, ze to jest motocykl, nawet jawa TS 530 nim była. A dzis jakie s± kryteria? pnizej litra to motorower?

Data: 2011-03-17 22:56:55
Autor: Kuczu
Nie chce zapalic gsx r 750
W dniu 2011-03-17 22:51, Arni pisze:
Kuczu pisze:

[...]

Tez mi sie ta kwydawalo

nawet jawa TS 530

A to nie znam, ja mialem TS 350.

nim była. A dzis jakie są kryteria?

Dla mnie ? Wizualne. Virago brak kawalek ramy wiec to nie motocykl.

pnizej litra to motorower?

A nie wiem, nie znam sie na technice.

Data: 2011-03-18 12:32:58
Autor: Glub
Nie chce zapalic gsx r 750
Arni <arni@no.spam.pl> wrote:
Kuczu pisze:

wtedy (w 96) to mi sie wydawało, ze to jest motocykl, nawet jawa TS 530
nim była. A dzis jakie są kryteria? pnizej litra to motorower?

To moje to chyba motoryna:D

--
Glub SW-T400

Data: 2011-03-18 20:25:19
Autor: PawelK vel Pablo
Nie chce zapalic gsx r 750
Dnia 076 roku bież±cego, Arni zeznał(a) jak następuje:

wtedy (w 96) to mi sie wydawało, ze to jest motocykl, nawet jawa TS
530 nim była. A dzis jakie s± kryteria? pnizej litra to motorower?

To zależy od wydechu :P

PraFdziwi twardziele wydłubuj± ¶rodek i wtedy to już motocykl.

Data: 2011-03-17 11:48:19
Autor: Wojtek Sobociński
Nie chce zapalic gsx r 750
W dniu 2011-03-16 16:49, Norbi pisze:
[...]

No, my¶my z kumplem we dwóch nie mogli Trampka odpalić jak mu zdechł aku. A mojej xtz nie udało mi się jeszcze samemu z pychu odpalić.

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2011-03-17 11:57:51
Autor: Jasio
Nie chce zapalic gsx r 750
Użytkownik "Wojtek Sobociński" <sobos6@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ilsosv$6lg$1inews.gazeta.pl...

No, my¶my z kumplem we dwóch nie mogli Trampka odpalić jak mu zdechł aku. A mojej xtz nie udało mi się jeszcze samemu z pychu odpalić.

S±dzę, że utrudnieniem była akurat duża pojemno¶ć przy małej ilo¶ci cylindrów.
Ale mogę się mylić.

--
Jasio
etz vfr

Data: 2011-03-17 08:04:00
Autor: Tytus
Nie chce zapalic gsx r 750
Siemka
 "Jasio"
 "Wojtek Sobociński"
> [...]
> A mojej xtz nie udało mi się jeszcze samemu z pychu odpalić.

S±dzę, że utrudnieniem była akurat duża pojemno¶ć przy małej ilo¶ci

A ja sondzem ze to brak techniki - wielokrotnie widzialem palenie
trampka na pych i to na dodatek na mietkim (w lesie)
chyba mam nawet gdzies foto ze zlotu XTZ club.

Data: 2011-03-17 15:08:12
Autor: AZ
Nie chce zapalic gsx r 750
On 2011-03-17, Tytus <vtr1000f@o2.pl> wrote:

chyba mam nawet gdzies foto ze zlotu XTZ club.

No i czy nie zal Ci tego gdy rano przed wyjsciem z domu widzisz goscia w
normalnych ciuchach, mp3 na uszach i skuterowym kasku?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-03-17 08:23:51
Autor: Tytus
Nie chce zapalic gsx r 750
Siemka

*** AZ
No i czy nie zal Ci tego gdy rano przed wyjsciem z domu widzisz goscia
 normalnych ciuchach, mp3 na uszach i skuterowym kasku?

Jak bym widzial to byloby zal - podobnie jak koledze przy
dystrybutorze.
Ale na szczescie nie widze :)

Data: 2011-03-17 15:29:02
Autor: AZ
Nie chce zapalic gsx r 750
On 2011-03-17, Tytus <vtr1000f@o2.pl> wrote:

Jak bym widzial to byloby zal - podobnie jak koledze przy
dystrybutorze.

Czyli kask zakladasz dopiero na parkingu?

Ale na szczescie nie widze :)

Bo mi nie zal, zawsze tankuje za dyche wiec cena paliwa mnie nie
interesuje.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-03-17 16:20:01
Autor: KJ Siła Słów
Nie chce zapalic gsx r 750
W dniu 2011-03-17 16:08, AZ pisze:

No i czy nie zal Ci tego gdy rano przed wyjsciem z domu widzisz goscia w
normalnych ciuchach, mp3 na uszach i skuterowym kasku?

widziec widzi, ale  mu nie odmachuje.

KJ

Data: 2011-03-17 13:17:45
Autor: matrixm01
Nie chce zapalic gsx r 750
[...]

Jak jeste¶ taki m±dry to dam ci odpalic moj± hondę cb 750 na popych.
Tylko zarezerwuj sobie dużo czasu hehe :D --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-03-17 13:48:29
Autor: AZ
Nie chce zapalic gsx r 750
On 2011-03-17, matrixm01 <matrixm01@_NOSPAM_o2.pl> wrote:

Jak jesteĹ› taki mÄ…dry to dam ci odpalic mojÄ… hondÄ™ cb 750 na popych.
Tylko zarezerwuj sobie duĹĽo czasu hehe :D
Publicznie tak sie przyznawac ze jest sie sierotka ktora nie umie moto
na pych odpalic? To, ze Tobie sie nie udalo nie oznacza, ze jest to
niemozliwe.

Palilem ZZR 1200 z pychu, bez wiekszego problemu.
--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-03-17 15:14:19
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Nie chce zapalic gsx r 750
AZ napisał(a):
Palilem ZZR 1200 z pychu, bez wiekszego problemu.

Nie lepiej raz a dobrze zapchac takie kawasaki na zlom czy moze raczej do najblizszego stawu/rzeki/szamba?

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-03-17 08:19:13
Autor: Tytus
Nie chce zapalic gsx r 750
Siemka

***Kamil Nowak 'Amil'
Nie lepiej raz a dobrze zapchac takie kawasaki na zlom czy moze raczej
 do najblizszego stawu/rzeki/szamba?

Ekologia ekologia ekologia - tylko punkt resajklingu wchodzi w gre

Data: 2011-03-17 14:15:43
Autor: AZ
Nie chce zapalic gsx r 750
On 2011-03-17, Kamil Nowak 'Amil' <tu_nick@riders.pl> wrote:

Nie lepiej raz a dobrze zapchac takie kawasaki na zlom czy moze raczej do najblizszego stawu/rzeki/szamba?

Podaj reke koledze Tyfusowi.

Pieprzeni Hondziarze...
--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-03-17 15:26:37
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Nie chce zapalic gsx r 750
AZ napisał(a):
Podaj reke koledze Tyfusowi.

Brzydze sie czopernikami.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-03-17 07:58:22
Autor: Tytus
Nie chce zapalic gsx r 750
Siemka

*** Kamil Nowak
 Brzydze sie czopernikami.

Ja Ci k dam czopernika - cracorejferze

Data: 2011-03-17 14:27:58
Autor: AZ
Nie chce zapalic gsx r 750
On 2011-03-17, Kamil Nowak 'Amil' <tu_nick@riders.pl> wrote:

Brzydze sie czopernikami.

Czy ja o czyms nie wiem? Przeciez kolega ujezdza skutera a na czoperach
tylko sobie zdjecia robi.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-03-17 15:19:04
Autor: KJ Siła Słów
Nie chce zapalic gsx r 750

Nie lepiej raz a dobrze zapchac

ĹĽeĹ› sie naogladal chlopaku filmow z duzymi murzynami i nagle odkryles recepte na wszystko.

KJ i pornosy bez recepty

Data: 2011-03-17 14:29:42
Autor: AZ
Nie chce zapalic gsx r 750
On 2011-03-17, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:
Nie lepiej raz a dobrze zapchac

ĹĽeĹ› sie naogladal chlopaku filmow z duzymi murzynami i nagle odkryles recepte na wszystko.

Jak dobrze, ze nie umarl w Tobie sentyment do KHI. Bo juz myslalem zem
sam wsrod tych rozswcieczonych Amilow i Tyfusow.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-03-17 08:01:05
Autor: Tytus
Nie chce zapalic gsx r 750
Siemka

***AZ i
KJ Nie lepiej raz a dobrze zapchac
 że¶ sie naogladal chlopaku filmow z duzymi murzynami i nagle odkryles
 recepte na wszystko.

 Jak dobrze, ze nie umarl w Tobie sentyment do KHI.

Ach jak to sie wszystko plecie - KHI i pchanie choc niekoniecznie w
tej kolejnosci i sensie

T.

Data: 2011-03-17 15:47:18
Autor: KJ Siła Słów
Nie chce zapalic gsx r 750
W dniu 2011-03-17 15:29, AZ pisze:

Jak dobrze, ze nie umarl w Tobie sentyment

Predzej do Amila, tylko to ma malo wspolnego z sentymentem.

KJ

Data: 2011-03-17 14:51:50
Autor: AZ
Nie chce zapalic gsx r 750
On 2011-03-17, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:
Jak dobrze, ze nie umarl w Tobie sentyment

Predzej do Amila, tylko to ma malo wspolnego z sentymentem.

Ale nie pisz tego tutaj, pamietaj ze grupe czytuja dzieci ze scigacza.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-03-17 16:17:59
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Nie chce zapalic gsx r 750
KJ Siła Słów napisał(a):

Predzej do Amila, tylko to ma malo wspolnego z sentymentem.

Ty, ale ja juz mam chlopaka.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-03-17 16:19:10
Autor: KJ Siła Słów
Nie chce zapalic gsx r 750

Ty, ale ja juz mam chlopaka.

no to moĹĽe pora na meĹĽczyznÄ™?

KJ men

Data: 2011-03-17 15:23:38
Autor: Qlfon
Nie chce zapalic gsx r 750
W dniu 2011-03-17 15:19, KJ Siła Słów pisze:

Nie lepiej raz a dobrze zapchac

ĹĽeĹ› sie naogladal chlopaku filmow z duzymi murzynami i nagle odkryles
recepte na wszystko.

KJ i pornosy bez recepty
Jeszcze trochę to hasło "kawasaki" będzie nakręcało większe flejmy niż "olej samochodowy do moto":)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-03-17 17:53:06
Autor: kocyk
Nie chce zapalic gsx r 750
Qlfon wrote:
[...]

To przez zazdrosc, nie kazdy moze jezdzic ostatnimi prawdziwymi japonskimi motocyklami.
K.

Data: 2011-03-17 14:51:32
Autor: Piotr Klimek
Nie chce zapalic gsx r 750
Dnia (Thu, 17 Mar 2011 11:57:51 +0100) ktos podajacy sie za Jasio
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

Moze byc tez tak, ze pompa paliwa nie podaje paliwa bez napiecia i nic nie
pomoze pchanie, bo nie ma paliwa w cylindrach. Kiedys probowalem RF600 tak
odpalic i nie dalo rady, wymyslilem wlasnie ta teorie z pompa paliwa.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2011-03-17 14:57:58
Autor: AZ
Nie chce zapalic gsx r 750
On 2011-03-17, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

[...]

Watpliwa sprawa. Ja tez mam pompy paliwa, nawet dwie. Na kempingu
zdechlem akumulator ladowaniem komorki tak ze w nocy ledwo kontrolki sie
swiecily i dalo rade odpalic. Przeciez jakies paliwo w gaznikach
jest i silnik je zasysa, pompa(y) utrzymuja tylko cisnienie ktorego
mogla by niezapewnic grawitacja.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-03-17 15:33:59
Autor: Piotr Klimek
Nie chce zapalic gsx r 750
Dnia (Thu, 17 Mar 2011 14:57:58 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
[...]

No dobra, to moze zesmy za slabo pchali, az dziwne bo we dwojke ze
szwagrem walczylismy z pol godziny, a skonczylo sie na zakupie kabli na
stacji :)

Data: 2011-03-17 18:13:05
Autor: Grzybol
Nie chce zapalic gsx r 750
Użytkownik "Norbi" <norbisz1@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci
news:4d80dbf3$0$2443$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2011-03-16 15:08,
matrixm01 pisze:
[...]

No. My kiedy¶ w paru odpalili¶my robura na pych. Kto¶ przebije?

--
Grzybol

Data: 2011-03-17 10:25:41
Autor: Tytus
Nie chce zapalic gsx r 750
Siemka

***"Grzybol"
No. My kiedy w paru odpalili my robura na pych. Kto przebije?

O czem do mlodziezy???
BTW tera "Robur" to nazwa zwyczajowa ciezarowych mercedesow.:)

T.

Data: 2011-03-17 18:55:55
Autor: Monster
Nie chce zapalic gsx r 750
W dniu 2011-03-17 18:13, Grzybol pisze:

No. My kiedy¶ w paru odpalili¶my robura na pych. Kto¶ przebije?

Ja:-)Notorycznie pchaliśmy ciężarowego Mercedesa,miał zepsuty rozrusznik zdarzało się że +10t ładunku,ale palił jak złoto,na kilku metrach.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-03-17 19:51:30
Autor: masti
Nie chce zapalic gsx r 750
Dnia pięknego Thu, 17 Mar 2011 18:13:05 +0100 osobnik zwany Grzybol
wystukał:

U¿ytkownik "Norbi" <norbisz1@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
15:08, matrixm01 pisze:
haha Dobre 750-tke na popych :D
¯ycze udanej zabawy:D Pchaæ to mo¿esz wsk albo komarka..

jelcz ogĂłrek z przyczepÄ… :)

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-03-17 20:45:24
Autor: RadoslawF
Nie chce zapalic gsx r 750
Dnia 2011-03-17 18:13, Użytkownik Grzybol napisał:

[...]

Ciężarówkę waż±c± na pusto co¶ koło 9 ton odpalali kręc±c wałem.
Jeden siadał w kabinie i wkładał bieg a drugi kładł się pod spodem
zakręcał wałem a silnik łapał na pierwszym metrze.
Nie wierzyłem dopóki tego nie zobaczyłem na własne oczy,
ale fakt że silnik był ciepły jak to pokazywali.

Pozdrawiam

Data: 2011-03-17 20:49:43
Autor: Grzybol
Nie chce zapalic gsx r 750
Użytkownik "RadoslawF" <radoslawf@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci
[...]

OK, teraz pora na czołg:-)

--
Grzybol

Data: 2011-03-18 19:54:23
Autor: Andrzej
Nie chce zapalic gsx r 750

Użytkownik "Grzybol" <grzybchuj@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iltft9$h2c$1mx1.internetia.pl...
No. My kiedy¶ w paru odpalili¶my robura na pych. Kto¶ przebije?

a ja UAZa samodzielnie i pod lekk± górkę :P

--
Pozdrv!
Andrzej

Nie chce zapalic gsx r 750