Nie "chcem ale muszem"- glosowac na PIS

Data: 2010-05-22 17:46:01
Autor: awe
Nie "chcem ale muszem"- glosowac na PIS
Ostatnio zachorowalem i co sie okazalo? Otoz drodzy Panstwo okazalo sie
ze man uczulenie na PO. Lekarz napisal recepte - przepisal mi PIS.
http://wiadomosci.wp.pl/opinie.html?wid=12295398&kat=1342&title=J.-Kaczynski-najpierw-musimy-zwyciezyc-powodz&oid=18327262&ticaid=1a361&_ticrsn=5

Data: 2010-05-22 17:59:10
Autor: Rafał Lepudruk

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ht8u2q$rvv$1news.onet.pl...
[...]

 Chłopie, lecz się na nogi bo na głowę juz za późno!

R.l>

Data: 2010-05-22 18:45:04
Autor: Tytus

"Rafal Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> wrote in message news:4bf80023$0$2583$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Juz sie leczy, przecie napisal :) Miejmy tylko nadzieje, ze lekarstwo okaze sie skuteczne i bedzie mozna zastosowac w innych przypadkach...  bo pandemia uczelenia na PO jest nieuchronna... i tylko kwestia czasu.

Data: 2010-05-22 18:35:24
Autor: karwanjestdebilem
Nie "chcem ale muszem"- glosowac na PIS

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

Ostatnio zachorowalem......

Ostatnio? Przecież ty jesteś jebnięty od zawsze, a przynajmniej odkąd tutaj wypisujesz bzdury.

Przemysław Warzywny
--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych".

Data: 2010-05-22 18:46:05
Autor: Tytus

"karwanjestdebilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> wrote in message news:ht914f$13q$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ty, jak tu na ciebie wojaja, kupa czy jakos tak.
Powiem ci jedno, przemysl pewne rzeczy... ;>

Data: 2010-05-23 03:12:23
Autor: awe

Użytkownik "karwanjestdebilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:ht914f$13q$1inews.gazeta.pl...

[...]

ty durniu stary ja cytuje glabie
awe

Data: 2010-05-22 18:48:27
Autor: u2
W dniu 2010-05-22 17:46, awe pisze:
Ostatnio zachorowalem i co sie okazalo? Otoz drodzy Panstwo okazalo sie
ze man uczulenie na PO. Lekarz napisal recepte - przepisal mi PIS.

A ja nie muszę, ale mogę i chcę ;)

Data: 2010-05-22 20:14:11
Autor: Krzysztof
Nie "chcem ale muszem"- glosowac na PIS

Ostatnio zachorowalem i co sie okazalo? Otoz drodzy Panstwo okazalo sie
ze man uczulenie na PO. Lekarz napisal recepte - przepisal mi PIS.
Chyba chorowales na glowe, jakos zwolennikiem PO nie byles...
PS:
Po twoich wypocinach widac ,ze choroba gwaltownie postepuje, moze czas do Tworek?
K.

Data: 2010-05-22 20:45:17
Autor: u2
W dniu 2010-05-22 20:14, Krzysztof pisze:
Po twoich wypocinach widac ,ze choroba gwaltownie postepuje, moze czas do Tworek?

Każdy sądzi po sobie.

Nie "chcem ale muszem"- glosowac na PIS