Nie chcemy żydowskiego krzyża w sejmie!

Data: 2011-10-13 20:21:07
Autor: boukun
Nie chcemy żydowskiego krzyża w sejmie!
Brawo Palikot, trzeba kuć żelazo, póki gorące... jestem w stanie człowieka doskonale zrozumieć. Sam, gdybym jakimś cudem dostał się do sejmu, to pierwsze co bym zrobił., to siłą usunął ten żydowski krzyż, tak samo, jak w nocy po cichu został tam zawieszony...

Palikot nie może z wnioskiem o ściągnięcie żydowskiego krzyża czekać, bo jako bezwyznaniowiec godzi to w jego uczucia i nie tylko jego. W końcu reprezentuje ludzi o tych samych światopoglądach....

Krzyż musi być jak najszybciej usunięty, został on nam przez Mieszka I siłą narzucony i nie jest żadną naszą tradycją, tylko symbolem zniewolenia...  Polska nie jest krajem wyznaniowym i godzi to w moje uczucia. Ostatecznie Strasburg ukarą Polskę za powieszenie i pozostawienie tego żydowskiego krzyża...
Lepiej Swarożyce w sejmie powiesić...

boukun

Data: 2011-10-13 20:28:23
Autor: the_foe
W dniu 2011-10-13 20:21, boukun pisze:
[...]

To zalezy co reprezentuje ten krzyz. Jesli religie, to lamie to Konstytucje RP, ale rownie dobrze moze reprezentowac nasze dziedzictwo kulturowe i historyczne. To jest jak z ta korona w godle. Niby nie pasuje do republikanskiego charakteru panstwa, ale nie mozemy isc droga PRLu i udawac ze nie zrodzilismy jako pasntwo feudalne, kiedy korona wladcy symbolizowala suwerennosc...

--
the_foe

Data: 2011-10-13 20:33:30
Autor: boukun

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:j77ak3$mv4$1news.dialog.net.pl...
[...]

Kajdany i kula u stóp niewolnika nie mogą być traktowane jako dziedzictwo kulturowe i historyczne...

Koronę też należy zdjąć z orzełka. Czasy królów się dawno skończyły i nikt nie chce dziś monarchii. Monarchia to tez niewolnictwo...

boukun

Data: 2011-10-13 20:37:53
Autor: abc
Nie chcemy żydowskiego krzyża w sejmie!
Czasy królów się dawno skończyły i nikt nie chce dziś monarchii.

Nieprawda! Ja chcę.  I nie tylko ja...

Data: 2011-10-13 20:50:34
Autor: boukun

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e973022$0$5809$65785112news.neostrada.pl...
Czasy królów się dawno skończyły i nikt nie chce dziś monarchii.

Nieprawda! Ja chcę.  I nie tylko ja...

Możesz chcieć, u siebie w domu...

boukun

Data: 2011-10-14 21:05:08
Autor: pluton
Nie chcemy żydowskiego krzyża w sejmie!
> Czasy królów się dawno skończyły i nikt nie chce dziś monarchii.

Nieprawda! Ja chcę.  I nie tylko ja...

A kto bedzie krolem ? JAkis biskup-pedal ?

Nullification

Data: 2011-10-14 21:04:30
Autor: pluton
Nie chcemy żydowskiego krzyża w sejmie!
Koronę też należy zdjąć z orzełka.

I orzełka oskubac i ugotowac rosol.

Nullification

Data: 2011-10-13 20:43:13
Autor: sofu
[...]

-- -- -- -

Wiekszość ludzi w Polsce nie ma pojecia jak bardzo szkodliwą rolę w dziejach Polski odegrał Watykan i jego polityka. A jak wiadomo Watykan to wierchuszka Kościóła Rzymsko-Katolickiego. Anglicy oddzielili sie od tego żmijowiska i nie mają zamiaru się z nim łączyć.
Podobnie postapiły kościoły nazwane później protestanckimi.

sofu

Data: 2011-10-14 22:31:24
Autor: Kaczysta

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j77a8r$5ft$1mx1.internetia.pl...
[...]

Dlaczego twierdzisz, że krzyż jes żydowski? Krzyż jako miejsce kaźni był rzymski.
AZ

Data: 2011-10-15 00:45:06
Autor: boukun

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4e989c20$0$2196$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Tamten może był i rzymski, ale ten narzucony potem przez religie żydowską Polakom z przybitym doń Żydem Jezusem, jest stricte żydowski...

boukun

Nie chcemy żydowskiego krzyża w sejmie!