Nie chcemy żydowskiego krzyża w sejmie!

Data: 2011-10-14 22:31:24
Autor: Kaczysta
Nie chcemy żydowskiego krzyża w sejmie!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j77a8r$5ft$1mx1.internetia.pl...
Brawo Palikot, trzeba kuć żelazo, póki gorące... jestem w stanie człowieka doskonale zrozumieć. Sam, gdybym jakimś cudem dostał się do sejmu, to pierwsze co bym zrobił., to siłą usunął ten żydowski krzyż, tak samo, jak w nocy po cichu został tam zawieszony...

Palikot nie może z wnioskiem o ściągnięcie żydowskiego krzyża czekać, bo jako bezwyznaniowiec godzi to w jego uczucia i nie tylko jego. W końcu reprezentuje ludzi o tych samych światopoglądach....

Krzyż musi być jak najszybciej usunięty, został on nam przez Mieszka I siłą narzucony i nie jest żadną naszą tradycją, tylko symbolem zniewolenia...  Polska nie jest krajem wyznaniowym i godzi to w moje uczucia. Ostatecznie Strasburg ukarą Polskę za powieszenie i pozostawienie tego żydowskiego krzyża...
Lepiej Swarożyce w sejmie powiesić...

boukun
Dlaczego twierdzisz, że krzyż jes żydowski? Krzyż jako miejsce kaźni był rzymski.
AZ

Data: 2011-10-15 00:45:06
Autor: boukun

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4e989c20$0$2196$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Tamten może był i rzymski, ale ten narzucony potem przez religie żydowską Polakom z przybitym doń Żydem Jezusem, jest stricte żydowski...

boukun

Nie chcemy żydowskiego krzyża w sejmie!