Nie chcieliście wierzyć w ocieplenie

Data: 2019-06-22 08:06:37
Autor: boukun
Nie chcieliście wierzyć w ocieplenie
Do wydarzenia w czwartek w Tarnowskich Górach (woj. śląskie). 12-latek jeździł z kolegami na rowerze po ulicy. Nagle przewrócił się i stracił przytomność. Wcześniej miał zasłabnąć. Chłopcu natychmiast została udzielona pomoc medyczna - podaje serwis gwarek.com.pl.

Najpierw nastolatka reanimowani mieszkańcy. Potem, do czasu przyjazdu pogotowia, 12-latka próbowali uratować policjanci. Chłopca do szpitala zabrał śmigłowiec lotniczego pogotowia ratunkowego. Po kilkunastu godzinach nastolatek zmarł.

https://wiadomosci.wp.pl/tragedia-w-tarnowskich-gorach-nie-zyje-12-latek-6394336563574913a

JP
wczoraj (15:11)

Rok temu ledwo uratowaliśmy synka, jak przyjechała straż pożarna (tak, pogotowie dopiero po kilkunastu minutach), udało się przywrócić oddech i krążenie.
Diagnoza: "narażenie na naturalne nadmierne gorąco".
Upały zabijają. Dosłownie.
Pić, pić i jeszcze raz pić.

Weronika
2 godziny temu

Potworne upały,dzieciaki szalały na rowerach-a wiec wypociły mnóstwo wody z organizmu! Chłopiec odwodnił sie i zasłabł! Do tego mógł dojść jeszcze udar słoneczny! I tragedia gotowa!

babka Polka
7 godzin temu

Nie chcieliście wierzyć w ocieplenie, to cierpcie i nadal nic nie róbcie - jeździjcie autem po 2 bułki a samolotem 4 razy do roku do Egiptu, kupujcie co popadnie, a potem wyrzucajcie zaraz do kosza (a do produkcji energia jest potrzebna, czy nie?), włączajcie trzy telewizory plus mega głośniki naraz, a dzieci nie dożyją wam wieku dorosłego jak amen w pacierzu.

Ewa
7 godzin temu

W takie upały nie można się fizycznie przesilać. A będzie jeszcze gorzej, bo lato dopiero się zaczyna a ocieplenie postępuje, zaś Polacy blokują unijne porozumienia dotyczące zmniejszenia emisji CO2.

Data: 2019-06-22 00:11:52
Autor: Jacek Bialy
Nie chcieliście wierzyć w ocieplenie
Aj waj, boukun!   Cały Układ Słoneczny się ociepla, a wy znowu tutaj z jakąś ciuciu-babką wyjeżdżacie...

_kolektyw

Data: 2019-06-22 09:12:46
Autor: A. Filip
Nie chcieliście wierzyć w ocieplenie/ocipienie
"boukun" <boukun@gmail.com> pisze:
[...]

[...]

Czyli globalne ocieplenie mu uderzyło nagle do głowy?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-06-22 00:21:00
Autor: Jacek Bialy
Nie chcieliście wierzyć w ocieplenie/ocipienie
| Na Słowaka wszystkie czarty się uwzięły: i Niemiec, i Tatar, i
| Madziar, i Cygan, i Żyd.   (Przysłowie słowackie)
-- -- -- -- --

A czemuż to Polak nie znalazł się w tym towarzystwie?

Data: 2019-06-22 09:37:47
Autor: A. Filip
Nie chcieliście wierzyć w przysłowia Słowackie
Jacek Bialy <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

A czemuż to Polak nie znalazł się w tym towarzystwie?

Pytaj się Wikipedii i Marii Bobrownickiej dlaczego nie poprawili durnych
Słowaków ;-)

https://pl.wikiquote.org/wiki/Przys%C5%82owia_s%C5%82owackie
Na Słowaka wszystkie czarty się uwzięły: i Niemiec, i Tatar, i
Madziar, i Cygan, i Żyd.
  Źródło: Symbioza kultur słowiańskich i niesłowiańskich..., op. cit., s. 250.

To jest źródłem [google-books znalazło to tam na odpowiedniej stronie]:
https://books.google.pl/books?id=M9IqAAAAMAAJ
Informacje bibliograficzne
Tytuł:        Symbioza kultur słowiańskich i niesłowiańskich w Europie Środkowej
Redaktor:     Maria Bobrownicka
Wydawca:      Universitas, 1996
W formie oryginalnej   Uniwersytet Michigan
W formie cyfrowej      12 Lut 2007
Liczba stron           274

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-06-22 00:58:12
Autor: Jacek Bialy
> [...]

A czemuż to Polak nie znalazł się w tym towarzystwie?
Pytaj się Wikipedii i Marii Bobrownickiej dlaczego nie poprawili durnych

A dlaczegoż to 'durnych'?

JB

Data: 2019-06-22 10:51:59
Autor: boukun
Użytkownik "A. Filip"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A Angela Merkel dlaczego się telepała, jak myślisz? Od odwodnienia...

boukun

Data: 2019-06-22 10:06:50
Autor: Jacek Bialy
Nie chcieliście wierzyć w ocieplenie/ocipienie
   -- - A Angela Merkel dlaczego się telepała

A ty boukun łotr jesteś - dlaczego znów powybijałeś okna nowośmiesznym?

Data: 2019-06-22 11:01:37
Autor: A. Filip
[...]

Jakoś wątpię czy młodsza i zdrowsza osoba tez by się "zatelepała".
Mogę się mylić ale sądzę że raczej mam rację.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!