Nie chodzę do sklepów aby sprawić sobie przyjemność

Data: 2020-03-30 21:33:05
Autor: boukun
Nie chodzę do sklepów aby sprawić sobie przyjemność
Andrzej Duda: "Jeżeli są warunki, by iść normalnie do sklepu, to są też
warunki, by pójść i zagłosować"

- Jeżeli są warunki, by iść normalnie do sklepu, to są też warunki do tego,
by pójść i zagłosować - mówi Andrzej Duda. Prezydent odniósł się w ten
sposób do zaplanowanych na maj wyborów prezydenckich. Padły też zapewnienia
o pomocy dla pracodawców w ramach "tarczy antykryzysowej".

Andrzej Duda spotkał się z Polakami podczas sesji Q&A (Questions&Answers, a
po polsku pytania/odpowiedzi - przyp. red.) na Facebooku, gdzie internauci
mieli możliwość zadawania pytań głowie państwa. To nie pierwsze takie
spotkanie w Internecie. O wcześniejszym również informowaliśmy na łamach
Wirtualnej Polski.

Koronawirus w Polsce. Andrzej Duda o pomocy z Chin: "Wielki gest przyjaźni"

Prezydent pytany o pomoc z Chin, która dotarła do Polski w piątek,
odpowiedział, że to wielki gest przyjaźni ze strony prezydent ChRL. - To nie
są łatwe zakupy. Potrzebna jest dostępność sprzętu, zielone światło, by
można było je kupić. To nam się udało, ta pomoc do nas płynie i mam
nadzieję, że ten sprzęt trafi teraz w potrzebujące ręce - mówił prezydent.

Krytycznie wyraził się też o firmach, które drastycznie podniosły ceny
niektórych produktów. - Państwo musi starać się zapobiegać takim sytuacjom.
Musimy walczyć z bogaceniem się na krzywdzie innych. To są zjawiska
patologiczne - podkreślił stanowczo.

Koronawirus w Polsce. Andrzej Duda: "Jestem z państwem, to mój obowiązek"

Andrzej Duda mówił też o przyszłości egzaminów ósmoklasistów i matur. To co
zaznaczył, to zależność ich przeprowadzenia od rozwoju sytuacji w Polsce. -
O tym poinformował mnie dziś minister Dariusz Piontkowski. Jeżeli nie będzie
możliwości ich przeprowadzenia, one się nie odbędą - powiedział.

Prezydent podkreślał rolę działań rządu ws. projektu "tarczy
antykryzysowej". - Ja głęboko w to wierzę, że jak najmniej ludzi straci
pracę. Nawet gdy ktoś ją straci, to robimy wszystko by wkrótce ta praca
była. To trudna sytuacja, ale rząd dokłada wszelkiej staranności, by ten
kryzys przejść jak najmniej dotkliwie dla naszych rodaków - mówił Duda.
Zwrócił też uwagę na szczególną pomoc ze strony spółek Skarbu Państwa, które
próbują dostarczyć szpitalom potrzebne środki ochrony. - Ja rozumiem, że
tych środków może brakować, że one nie wszędzie są dostępne. Mam jednak
nadzieję, że to się wkrótce zmieni - podkreślił.

Pośród zadanych pytań padło też to, dotyczące obecnej aktywności głowy
państwa. Andrzej Duda zwrócił uwagę, że mimo przytyku wielu polityków
opozycji i dziennikarzy, wykonuje on wciąż swoje obowiązki. - Jestem z
państwem, to mój obowiązek jako prezydenta, by na państwa pytania
odpowiadać. To samo dotyczy rozmów z rządem, z ministrami. Mówiłem już o
rozmowie telefonicznej z prezydentem ChRL. Dziś minister Łukasz Szumowski
poprosił mnie, bym skontaktował się z prezydentem Korei Południowej, gdzie
mają bardzo zaawansowane testy na koronawirusa - mówił.

Koronawirus w Polsce. Andrzej Duda o wyborach: "Państwo sobie radzi"

Padło też pytanie o możliwe przedłużenie kwarantanny. Jak zaznaczył
prezydent, na ten moment jest ona zarządzona do świąt Wielkiej Nocy. -
Jeżeli będzie konieczność jej przedłużenia, to oczywiście zostanie taka
decyzja podjęta. Tu kieruję też apel do naszych rodaków, by jednak stosować
się do apeli o pozostanie w domach. Od nas wiele zależy - zaznaczył Andrzej
Duda.

Prezydent został zapytany też o ewentualne wprowadzenie jednego ze stanów
nadzwyczajnych. W jego opinii na ten moment nie ma podstaw do tego, by taki
stan wprowadzać. - Państwo sobie radzi. Na ten moment nie ma podstaw do
tego, by podejmować takie działania - powiedział Duda.

Pojawiło się też mnóstwo pytań, które dotyczyły zbliżających się wyborów
prezydenckich. - Jeżeli są warunki, by iść normalnie do sklepu, to są też
warunki do tego pójść i zagłosować - tłumaczył prezydent. Podkreślił przy
tym, że jeżeli nie będzie możliwości normalnego przeprowadzenia wyborów
prezydenckich, to powinny zostać one przeniesione.

https://wiadomosci.wp.pl/koronawirus-w-polsce-andrzej-duda-jezeli-sa-warunki-by-isc-normalnie-do-sklepu-to-sa-tez-warunki-by-pojsc-i-zaglosowac-6494554945259649a

Niepojęte
1 min. temu

Bezczelność, arogancja i buta!

Emerytka
1 godzinę temu

Do sklepu chodze raz w tygodniu, bo rodzina musi cos jesc, aby przezyc,
wybory to nie najwazniejsza potrzeba w tym czasie, bez wyborow mozna zyc!!!
A...i dobrze by bylo pieniadze przekazac na Sluzbe Zdrowia niz na telewizje.
Bez telewizji mozna tez zyc.

wolak
1 godzinę temu

To jest ten pisowski populizm .Wybory muszą być przygotowane ,komisje
przeszkolone itp .w czasie spodziewanego szczytu epidemii .Temu panu już
dziękujemy .

Żyje Pan w PiS Matrixsie ?
1 godzinę temu

Panie Duda są normalne warunki żeby iść do sklepu ????????????? Nie słyszał
pan że wszystkie, poza nielicznym w centrach handlowych są zamknięte ?????

Ęeee
3 min. temu

Czy on jest głupi czy tylko udaje

am
3 min. temu

ALE MUŁ

kkk
4 min. temu

,koronaprezydentem chce zostać

Data: 2020-03-31 04:43:51
Autor: Stachu Chebel
W dniu poniedziałek, 30 marca 2020 21:33:09 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
Andrzej Duda: "Jeżeli są warunki, by iść normalnie do sklepu, to są też
warunki, by pójść i zagłosować"

Prosi się o trybunał stanu.

Data: 2020-03-31 07:12:04
Autor: Runt
W dniu 2020-03-30 o 21:33, boukun pisze:
Andrzej Duda: "Jeżeli są warunki, by iść normalnie do sklepu, to są też
warunki, by pójść i zagłosować"

Do sklepu możesz nie chodzić ale na wybory musisz iść!
Jako gorący patriota i wielbiciel obecnej ekipy musisz spełnić obywatelski obowiązek. Po wyjściu z lokalu nie będziesz już potrzebny.

--
Runt

All's well that ends well.

Nie chodzę do sklepów aby sprawić sobie przyjemność