[206] Nie chodzi na gazie, na benzynie ok

Data: 2009-03-14 11:23:26
Autor: Blyskacz
ZS wrote:
  > NIe wiem gdzie szukac przyczyny wypadania zapłonów.
przyczyna jest uboga mieszanka - czyli cos z instalka gazowa.

takiej metodzie? Moze wymienić świece na inne, teraz są NKG dedykowane do silnika 1,1.
dac sobie spokoj - jak na benzynie jezdzi OK, to problem lezy w instalce gazowej

Może zacina się listwa wtryskowa ale jak ją sprawdzić?
Jak masz standardowa listwe omvl ( dream XXI) to odkrecasz te wkrety mocujace blache, ktora dociska tloczki/zaworki, wyciagasz i ogladasz gumowe o-ringi ktore sa na spodzie tloczkow - jak sa sklepane, to wymieniasz na nowe, czyscisz wszystko i zwykle problem znika.
O ile nie wymieniales ich wczesniej to prawdopodobnie to one sa przyczyna problemu.

Może ktoś zna zakład gdzie naprawią mi tego dreama XXI w dolnośląskim? Kiedyś czytałem że jakiś zaklad we wrocławiu się tym zajmuje.
Praktycznie kazdy, ktory montowal instalki omvl, np. glowny przedstawiciel Lovato - kiedys byli na Strzegomskiej, potem przeniesli sie gdzies  w okolice Grabiszynskiej ( nowa hala w okolicach stacji paliw i torow kolejowych ). Na terenie bylego Archimedesu jest tez firma Unigaz w ktorej powinni Ci zregenerowac listwe bez wiekszych problemow - tez przez jakis czas montowali te instalacje.

pozdrawiam Blyskacz

--
Samochody dziela sie na Volvo i pozostale :-)
Volvo V70R 2.5 299KM AWD 03' LPG z "popsuta kierownica" ;)

Data: 2009-03-16 13:06:06
Autor: ZS
[...]

Dzięki za wszystkie rady. Jak sie zrobi troche cieplej to rozbiore listwę i zobaczę co jest nie tak. Widziałem na allegro zestatyw naprawcze za 100zł to ewentualnie zamówię.

[206] Nie chodzi na gazie, na benzynie ok