Nie chrzcij swoich dzieci !

Data: 2014-09-21 04:02:32
Autor: Marek
Nie chrzcij swoich dzieci !
W dniu niedziela, 21 wrze¶nia 2014 11:07:15 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
https://www.youtube.com/watch?v=DUxqP-vjKL8

boukun

Bylbys, Srakun, bardziej wiarygodny, gdybys pokazal filmik o obrzezaniu.
To jest dopiero wykluczenie decyzji dziecka i decydowanie o jego przyszlosci.
Slyszales moze o "reimplantacji napletka" ? Bo ja nie.
Natomiast z kosciola katolickiego , kazdy moze sie wypisac.
Najlepiej, jakbys zalozyl bank napletkow do reimplantacji, tak, zeby kazdy Zyd, mogl w doroslym zyciu podjac wlasciwa dla niego decyzje.

Data: 2014-09-21 16:28:53
Autor: boukun
Nie chrzcij swoich dzieci !
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:d832d036-53d5-4a9b-8528-050166f3b6c8googlegroups.com...
[...]

Następny, co się będzie licytował między kił± a rzeż±czk±...

boukun

Data: 2014-09-22 14:55:02
Autor: andal
Nie chrzcij swoich dzieci !
On Sun, 21 Sep 2014 16:28:53 +0200, boukun wrote:

"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
W dniu niedziela, 21 września 2014 11:07:15 UTC+2 użytkownik boukun
napisał:
[...]

Następny, co się będzie licytował między kiłą a rzeżączką...

boukun

a ty nabyles je za darmo ?

 niezly syf u tych szwaboww

Nie chrzcij swoich dzieci !