Nie cierpię jak Microsoft wie lepiej

Data: 2014-03-25 04:33:26
Autor: Pszemol
Nie cierpię jak Microsoft wie lepiej
"Piotr Gałka" <piotr.galka@cutthismicromade.pl> wrote in message news:lget6r$jdr$1srv.chmurka.net...
Jestem przyzwyczajony do swojego systemu i nie bardzo mi pasuje zostać gwałtem przymuszonym do innego.
Nie chce mi się też ręcznie teraz przepisywać wszystkich kontaktów.

Czy Twój telefon nie ma w ksiażce adresowej zakładki "Ulubione"?
Mój iPhone z iOS ma taką... Mało tego, pod jednym kontaktem masz
mnóstwo numerów więc możesz przypisać domowe i komórkowe
telefony do tej samej pozycji w książce adresowej i wybierać którego
używasz bardzo łatwo...

Data: 2014-03-25 11:56:57
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:lgrih6$p0i$1dont-email.me...
[...]

Akurat wyjątkowo nie mam czasu rozkminiać telefonu. Odkryłem, że mogę sobie wybrane kontakty umieścić na pulpicie.
Jak dopadnie mnie chwila wolnego czasu :) to chyba zrobię jakiś nowy porządek (na następne lata).
P.G.

Data: 2014-03-25 06:07:16
Autor: Pszemol
"Piotr Gałka" <piotr.galka@cutthismicromade.pl> wrote in message news:lgrnd6$sb9$1srv.chmurka.net...
[...]

Chyba warto "rozkminić" telefon aby go wygodnie wykorzystywać
bez protez z czasów przedpotopowych gdzie użytkownicy do telefonów
musieli się dostosowywać bo telefonu do użytkowników nie umiały ;-)

Nie cierpię jak Microsoft wie lepiej