Nie cudzołóż.

Data: 2015-11-21 07:19:01
Autor: stevep
Nie cudzołóż.
# Dla katolika Dekalog jest podstawowym źródłem zasad postępowania. W
każdym razie w teorii. Praktyka może pokazać coś innego. Ten wpis to
odruch obronny przed tym, co się dzieje w kraju, to tylko kilka uwag
prostego złośnika, który nie może odnaleźć się po wyborach i następujących
po nich wydarzeniach.

W żadnym razie nie czuję się „wydymany” przez PiS i jego funkcjonariuszy,
bo wiedziałem czego można po nich oczekiwać. To ich elektorat mnie i
znaczną część Polaków „bzyknął”.

No to start——————–
1
Nie będziesz miał cudzych bogów przede Mną. Prezio - idol, guru, władca
lalek, po prostu Bóg.
2 Nie będziesz brał imienia Pana Boga twego nadaremno. m.in. Tak mi
dopomóż Bóg podczas przysięgi.
3 Pamiętaj, abyś dzień święty święcił. podróże służbowe, wykłady na uczelni
4 Czcij ojca swego i matkę swoją. Brak szacunku do rodziców wyrażony
wyborem żony, której ojciec pisywał do Gazety Wyborczej.
5 Nie zabijaj. Zabił nadzieję dużej części Polaków na nowoczesne, świeckie
państwo i apolityczną prezydenturę.
6 Nie cudzołóż. Wydupczenie wyborców kłamliwymi obietnicami. Nocna wizyta
na Żoliborzu.
7 Nie kradnij. Ukradł zdrowy rozsądek części Polaków. Wolaków, bo Polacy
nie dali się nabrać.
8 Nie mów fałszywego świadectwa przeciw bliźniemu swemu. Kłamliwe
określenie dokonań PO -Przez 8 lat budowano Polskę z dykty.
9
Nie pożądaj żony bliźniego twego, O seksie już było w punkcie 5 i
wystarczy...
10 Ani żadnej rzeczy, która jego jest. Zapewne zazdroszcząc kota, nabył
fretkę. #
Ze strony:
http://skroc.pl/28a4f

--