Nie da si臋 z艂o偶y膰 oparcia

Data: 2015-05-18 08:18:06
Autor: Jacek
Nie da si臋 z艂o偶y膰 oparcia
Pacjent to fiat doblo. Co艣 si臋 zepsu艂o w mechanizmie odblokowania oparcia 艣rodkowej cz臋艣ci tylnej kanapy. Ci膮gn膮艂em za pasek blokady 偶eby z艂o偶y膰 oparcie i nic. W ko艅cu z艂ama艂a si臋 d藕wignia, do kt贸rej doczepiony by艂 ten pasek. Zagl膮dam na r贸偶ne sposoby i nie widz臋 przyczyny, co si臋 zepsu艂o. Mechanik wys艂a艂 mnie do tapicera, a tapicer do mechanika.
Najch臋tniej bym to sam naprawi艂, ale nie mam poj臋cia, jak wygl膮da mechanizm blokuj膮cy oparcie. Wujek google chyba mnie nie lubi, bo  nie chce ujawni膰 tajemnicy.
Mo偶e kto艣 podes艂a膰 jaki艣 link z rysunkiem, jak to dzia艂a?
Jacek

Data: 2015-05-18 08:31:04
Autor: Yogi\(n\)
Nie da si臋 z艂o偶y膰 oparcia
U偶ytkownik "Jacek" <krystian.mazurek@alektum.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:mjc06v$qv6$1node2.news.atman.pl...
[...]

Rysunku nie mam, ale przerabia艂em kiedys podobny problem w ren贸wce. Je艣li nic nie wygl膮da na z艂amane, wytarte (plastik) itp. to najprawdopodobniej po prostu co艣 si臋 wygi臋艂o. Poszukaj elementu, kt贸rego kszta艂t sugeruje, 偶e m贸g艂 si臋 wygi膮膰. W clio by艂a to taka "p贸艂z臋batka", kt贸ra zmieni艂a kszta艂t. Wystarczy艂o wyprostowa膰 (kombinerkami) i jeszcze kilka lat dzia艂a艂o. Rozwa偶 te偶 posmarowanie pracuj膮cych element贸w.

--
Yogi(n)

Nie da si臋 z艂o偶y膰 oparcia