Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Nie da się zakrzyczeć faktów Palikotem

Nie da się zakrzyczeć faktów Palikotem

Data: 2010-07-27 12:02:15
Autor: Bogdan Idzikowski
Nie da się zakrzyczeć faktów Palikotem

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c4eaa99$0$17093$65785112news.neostrada.pl...
Więcej http://kataryna.salon24.pl/

Kapitan samolotu TU-154M nie miał prawa nawet czynić prób oceny i podchodzenia do lądowania z uwagi na warunki widoczności i stan techniczny lotniska, zaliczany do prymitywnych dla samolotów wojskowych, a nie dla potężnych samolotów pasażerskich. Kontrola lotów ostrzegała pilota o warunkach wykluczających lądowanie i rekomendowała lotniska zapasowe. Cała reszta przyczyn pośrednich po wystąpieniu tej głównej zasadniczej przyczyny jest nieistotna, gdyż żadna z nich by nie nastąpiła gdyby pilot zachował się zgodnie z polskim prawem, albowiem wszystkie przyczyny poboczne były niesamodzielne i zależne od przyczyny głównej. I nie ma co tu dalej filozofować ino wyciągnąć wnioski na przyszłość coby wkrótce nie rozbił się kolejny polski samolot z identycznych przyczyn jakimi są ordynarne, bezczelne łamanie polskiego prawa lotniczego.

Data: 2010-07-27 14:27:11
Autor: bolek
Nie da się zakrzyczeć faktów Palikotem

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c4eaea6$1news.home.net.pl...

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c4eaa99$0$17093$65785112news.neostrada.pl...
Więcej http://kataryna.salon24.pl/

Kapitan samolotu TU-154M nie miał prawa nawet czynić prób oceny i podchodzenia do lądowania z uwagi na warunki widoczności i stan techniczny lotniska, zaliczany do prymitywnych dla samolotów wojskowych, a nie dla potężnych samolotów pasażerskich. Kontrola lotów ostrzegała pilota o warunkach wykluczających lądowanie i rekomendowała lotniska zapasowe. Cała reszta przyczyn pośrednich po wystąpieniu tej głównej zasadniczej przyczyny jest nieistotna, gdyż żadna z nich by nie nastąpiła gdyby pilot zachował się zgodnie z polskim prawem, albowiem wszystkie przyczyny poboczne były niesamodzielne i zależne od przyczyny głównej. I nie ma co tu dalej filozofować ino wyciągnąć wnioski na przyszłość coby wkrótce nie rozbił się kolejny polski samolot z identycznych przyczyn jakimi są ordynarne, bezczelne łamanie polskiego prawa lotniczego.
To kto złamał to prawo lotnicze ?
Pilot ? Już te Błasiki i Kaczyńskie by mu pozwolili !
Po pierwsze należałoby wprowadzić przepis aby pasażerowie nie mieli
dostępu do kabiny pilotów. Przecież to normalna praktyka w samolotach
pasażerskich.

bolek

Data: 2010-07-27 20:38:13
Autor: the_foe
Nie da się zakrzyczeć faktów Palikotem
W dniu 2010-07-27 14:27, bolek pisze:
Przecież to normalna praktyka w samolotach
pasażerskich.

to nie byl samolot pasazerski

--
the_foe

Data: 2010-07-27 20:43:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Nie da się zakrzyczeć faktów Palikotem

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:i2n92i$6s0$1news.dialog.net.pl...
W dniu 2010-07-27 14:27, bolek pisze:
Przecież to normalna praktyka w samolotach
pasażerskich.

to nie byl samolot pasazerski

Służył do przewozu węgla?
Służył do przewozu bomb glębinowych?
Służył do przewozu jaj kukułczych?

Data: 2010-07-27 20:55:04
Autor: the_foe
Nie da się zakrzyczeć faktów Palikotem
W dniu 2010-07-27 20:43, Bogdan Idzikowski pisze:

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości
news:i2n92i$6s0$1news.dialog.net.pl...
W dniu 2010-07-27 14:27, bolek pisze:
Przecież to normalna praktyka w samolotach
pasażerskich.

to nie byl samolot pasazerski

Służył do przewozu węgla?
Służył do przewozu bomb glębinowych?
Służył do przewozu jaj kukułczych?

wg pisu byl to zlom nie nadajacy sie do przewozu ludzi. tym bardziej nadludzi z Pisu, dla ktorych jedynym godnym srodkiem lotniczego transportu jest Airbus A380

--
the_foe

Data: 2010-07-27 20:39:37
Autor: the_foe
Nie da się zakrzyczeć faktów Palikotem
W dniu 2010-07-27 12:02, Bogdan Idzikowski pisze:
Kapitan samolotu TU-154M nie miał prawa nawet czynić prób oceny i
podchodzenia do lądowania z uwagi na warunki widoczności i stan
techniczny lotniska, zaliczany do prymitywnych dla samolotów wojskowych

dokladnie, wg przepisow samolot nawet nie powinien byc na tych 100 m.

--
the_foe

Nie da się zakrzyczeć faktów Palikotem

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona