Nie da się złożyć partii ze 150 klonów Jarosława Kaczyńskiego.

Data: 2010-11-10 08:37:28
Autor: Azor jest pedałem
Nie da się złożyć partii ze 150 klonów Jarosława Kaczyńskiego.
Moja wypowiedź po kongresie była nad nadinterpretowana. Nigdy nie była jednak tak aktualna jak dziś. Nie da się złożyć partii ze 150 klonów Jarosława Kaczyńskiego, którzy będą recytować te same formułki - mówi poseł PiS Paweł Poncyljuszem w rozmowie z Anną Wojciechowską.

http://www.polskatimes.pl/stronaglowna/330644,pawel-poncyliusz-to-prawda-kaczynski-do-sulejowka,id,t.html

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

Data: 2010-11-10 10:30:16
Autor: Dobrodziej

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:ibdi3p$3pq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ten co, nawrócił się? Jeszcze kilka miesięcy temu sikał pod siebie ze szcześcia patrząc na pałętającego mu się koło nóg prezesa! Na co liczy Pawełek, na litość i zrozumienie? Obrzydliwość!

d.

Nie da się złożyć partii ze 150 klonów Jarosława Kaczyńskiego.