Nie daj siÄ? oszustom!

Data: 2014-02-16 17:38:06
Autor: Ikselka
Nie daj siÄ? oszustom!
Zadzwonił pracownik firmy "Telekomuni(plepleple)lepolska" z ofertą obniżenia rachunku telefonicznego. Nazwę firmy wypowiedział BARDZO szybko i niewyraźnie, więc jak zawsze do bólu upierdliwa w tego typu przypadkach spytałam: "Telekomunikacja jaka? TELEPOLSKA?? - proszę wyraźnie powtórzyć." Tu natychmiast rozłączono się.
"Nie ze mną te numery, Bruner" - miałam powiedzieć, ale nie zdążyłam 3333-)

Oto, kto do mnie dzwonił, na co liczył (no wiem na co - na moją pazerność, głuchotę i głupotę) - i jak wielu się nabrało:
http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/179816-problemy-z-tele-polska-3.html

Warto poczytać pod poniższym linkiem o podobnych przypadkach, być może ustrzeżecie się duuużych kłopotów:
http://www.cik.uke.gov.pl/
--
XL
"To wstyd, żeby w prawie 40-milionowym kraju, w środku Europy trzeba było żebrać na ulicach o sprzęt medyczny!

Data: 2014-02-16 17:46:21
Autor: CookieM
Nie daj siÄ? oszustom!
W dniu 16.02.2014 17:38, Ikselka pisze:
[...]

Dzielna babcia, nie dała się oszustowi, przysłanemu przez Tuska. Smoleńsk pomścimy!

Data: 2014-02-16 20:46:46
Autor: Ikselka
Nie daj siÄ? oszustom!
Dnia Sun, 16 Feb 2014 17:46:21 +0100, CookieM napisał(a):

[...]

Poniekąd właśnie przez Tuska.

Smoleńsk pomścimy!

Najpierw wyjaśnimy.

Data: 2014-02-17 20:53:37
Autor: Twardziel
Nie daj siÄ? oszustom!
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> pisze:
[...]

Wiedziałem, że jesteś głupią babą, ale żeby aż tak durną być .....:->>

Data: 2014-02-17 20:57:52
Autor: Ikselka
Nie daj siÄ? oszustom!
Dnia Mon, 17 Feb 2014 20:53:37 +0100, Twardziel napisał(a):

[...]

A co ty tam wiesz, durnyÅ› jak tabaka w rogu.

Data: 2014-02-18 08:36:43
Autor: Marek Dyjor
Nie daj siÄ? oszustom!
Ikselka wrote:
[...]

a co chcesz wyjaśniać?

ile kaczor wychłał? dlaczego piloci zamiast lecieć na zapasowe lotnisko na siłe chcieli posadzic samolot po omacku na lotnisku bez systemów do lądowania w trudnych warunkach?

tam niema nic do wyjaśniania to typowy zbieg głupoty i braku przestrzegania procedur.

dlaczego przez tyle lat żaden cywilny polski smolot nie rozsmarował sie tak spektakularnie jak kilka wojskowych to uczyniło?

Data: 2014-02-18 09:17:47
Autor: 666
Nie daj siÄ? oszustom!
Za to spadała cała masa innych cywilnych samolotów, więc po prostu mamy szczęście.
Podobnie jak przy zgodnym z procedurami niesprawdzeniu głupiego bezpiecznika.

-- -- -

Data: 2014-02-18 10:57:25
Autor: Ikselka
Nie daj siÄ? oszustom!
Dnia Tue, 18 Feb 2014 08:36:43 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

dlaczego przez tyle lat żaden cywilny polski smolot nie rozsmarował sie tak spektakularnie jak kilka wojskowych to uczyniło?

Właśnie to cię powinno zastanawiać, cacusiu.
--
XL  "Nie należy mylić prawdy z opiniÄ… wiÄ™kszoÅ›ci."  Jean Cocteau

Data: 2014-02-18 21:54:27
Autor: Marek Dyjor
Nie daj siÄ? oszustom!
Ikselka wrote:
[...]

ale ten problem jest jasny...

kawaleryjska fantazja vis ścisłe przestrzeganie procedur...

każdy już chyba wie, że takiej załodze gdyby tutka była samolotem cywilnym nie pozwolono by nawet wejść do kabiny pilotów, oni nie mieli ważnych uprawnienien do pilotowania tego typu samolotów. Nie odbywali szkoleń na symulatorze, nie potrafili sterować tym samolotem.

Standardem w Polskim lotnictwie wojskowym było a pewnie dalej jest nieprzestrzeganie żadnych procedur.
Mieszkam w okolicach lotniska w Balicach i zawsze sie zastanawiam czy latanie casa nisko nad domami jest zgodne z przepisami.

Przypomnę doświadczenia Amerykańskie...

swego czasu zauważono że w lotnictwie morskim jest znacznie mniej wypadków niż w lotnictwie lÄ…dowym. ZaczÄ™to szukac dlaczego tak jest okazaÅ‚o sie że w lotnictwie morskim wymagano przestrzegania szczegółowo ustalonych zasad i procedur, a kazde odstepstwo byÅ‚o zagrożone poważnymi karami  aż do cofniÄ™cia uprawnienin do pilotowania.

W lotnictwie lądowym zaś nieprzestrzeganie procedur, nawet niebezpieczne kozackie zachowania były uważanę za rodzaj szpanu, stylu bycia prawdziwych lotników. Niestety ten styl okupiony był częstymi incydentami i wypadkami często kończącymi sie zniszczeniem maszyn a nawet śmiercią pilotów.

Po wprowadzeniu zasad obowiązujących w lotnictwie morskim w obydu służbach osiągnięto podobny stan bezpieczeństwa.

I przypomnę jeszcze jedno, lotnictwo cywilne jest jednym z najbezpieczniejszych sposobów przemieszczania się, osiągnięto to dlatego że tak zdecydowanie wymaga sie od pilotów i od personelu naziemnego oraz producentów przestrzegania bardzo szczegółowych zasad i procedur.

Wg zasad cywilnych lot do smoleńska by sie nie odbył, żaden z lotów do smoleńska by sie nie odbył, bo tamto lotnisko sie nie nadawało do bezpieczenego lądowania samolotów. Rosjanie pozwalali nam lądować na tym lotnisku tylko dlatego, że bardzo nalegaliśmy na to. Gdyby Rosja była normalnym krajem władze lotnicze prawdopodobnie nie zgodziły by sie na lądowania samolotów cywilnych na tamtym lotnisku.

Data: 2014-02-18 21:50:52
Autor: masti
Nie daj si? oszustom!
Dnia pięknego Tue, 18 Feb 2014 21:54:27 +0100 osobnik zwany Marek Dyjor
napisał:

Wg zasad cywilnych lot do smoleńska by sie nie odbył, żaden z lotów do
smoleńska by sie nie odbył, bo tamto lotnisko sie nie nadawało do
bezpieczenego lądowania samolotów

i cały misterny plan Putina poszedłby do ...

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-02-18 23:21:48
Autor: Ikselka
Nie daj si? oszustom!

napisał:

Wg zasad cywilnych lot do smoleńska by sie nie odbył, żaden z lotów do
smoleńska by sie nie odbył, bo tamto lotnisko sie nie nadawało do
bezpieczenego lądowania samolotów

i cały misterny plan Putina poszedłby do ...

A kto twierdzi, że Putina, a nie naszych rodzimych specsłużb? - Gibraltar
się kłania po latach... :->
--
XL  "Nie należy mylić prawdy z opiniÄ… wiÄ™kszoÅ›ci."  Jean Cocteau

Data: 2014-02-18 23:12:45
Autor: masti
Nie daj si? oszustom!

napisał:

[...]

widzę, żę masz lepsze teorie od macarenki.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-02-19 00:28:41
Autor: Ikselka
Nie daj si? oszustom!

napisał:

[...]

Jakie teorie? - nie wiesz, ze historia ZAWSZE siÄ™ powtarza?
--
XL  "Nie należy mylić prawdy z opiniÄ… wiÄ™kszoÅ›ci."  Jean Cocteau

Data: 2014-02-19 11:43:30
Autor: masti
Nie daj si? oszustom!

Dyjor napisał:

[...]

Historia uczy tylko jednego: Że nigdy nikogo niczego nie nauczyła

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-02-18 23:20:27
Autor: Ikselka
Nie daj siÄ? oszustom!
Dnia Tue, 18 Feb 2014 21:54:27 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

Standardem w Polskim lotnictwie wojskowym było a pewnie dalej jest nieprzestrzeganie żadnych procedur.

....co po dziesiątkach lat spokoju dopiero teraz i to w krótkich odstępach
czasu zaskutkowało katastrofami jedna po drugiej i to dotyczącymi
najwyższej wierchuszki dowódczej.
Uważaj, bo uwierzysz w swoje tłumaczenia :->

Rosjanie pozwalali nam lądować na tym lotnisku tylko dlatego, że bardzo nalegaliśmy na to.

Hue hue. A świstak na to.
--
XL  "Nie należy mylić prawdy z opiniÄ… wiÄ™kszoÅ›ci."  Jean Cocteau

Data: 2014-02-19 06:33:33
Autor: Marek Dyjor
Nie daj siÄ? oszustom!
Ikselka wrote:
[...]

Droga Ikselko...

rozumiem że zakładasz że piloci byli podstawieni i działali celowo, że to byli sowieccy szpiedzy kamikadze?

naprawdę cały misterny plan diabli by wzieli gdyby normalnie piloci odmówili lądowania i polecieli na lotnisko zapasowe, tak jakby to zrobił każdy pilot cywilny, bo każdy pilot cywilny po takim lądowaniu nawet zakończonym sukcesem szukałby pracy gdzies w Afryce albo w Rosji :)

przypomnę też że nasi wspaniali piloci wojskowi mieli już sprawy o nie przestrzeganie standardów lotu ponadto już poprzednie lądowania w smoleńsku nie zawsze przebiegały bezproblemowo, bodajże Leszek Miller wspominał coś o ladowaniu po którym wszytscy mało co a nie całowali ziemi bo też było gorąco.

przez lata byliśmy karmieni opowieściami jacy to nasi piloci wojskowi są super ale oni nie byli super oni szarżowali i latali niebezpiecznie i dalej tak latają.

Data: 2014-02-19 10:44:31
Autor: Borys Pogore³o
Nie daj si? oszustom!
Dnia Wed, 19 Feb 2014 06:33:33 +0100, Marek Dyjor napisa³(a):

Hue hue. A ¶wistak na to.

Droga Ikselko...

rozumiem ¿e zak³adasz ¿e piloci byli podstawieni i dzia³ali celowo, ¿e to byli sowieccy szpiedzy kamikadze?

Daj spokój, chcesz po tylu latach przekonaæ kogo¶, kto Wie Lepiej?

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2014-02-19 19:22:34
Autor: Ikselka
Nie daj siÄ? oszustom!
Dnia Wed, 19 Feb 2014 06:33:33 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

rozumiem

Źle rozumiesz.
--
XL  "Nie należy mylić prawdy z opiniÄ… wiÄ™kszoÅ›ci."  Jean Cocteau

Data: 2014-02-19 02:01:21
Autor: Kris
Nie daj si? oszustom!
W dniu wtorek, 18 lutego 2014 21:54:27 UTC+1 u¿ytkownik Marek Dyjor napisa³:
Gdyby Rosja by³a normalnym krajem w³adze lotnicze prawdopodobnie nie zgodzi³y >by sie na l±dowania samolotów cywilnych na tamtym lotnisku.

Wyobra¿asz Sobie co by wtedy Kaczyñscy z Macierewiczem i reszta spó³ki gadali gdyby Rosjanie nie pozwolili wtedy wyl±dowaæ?

Data: 2014-02-19 16:43:42
Autor: Marek Dyjor
Nie daj si? oszustom!
Kris wrote:
[...]

dlatego nam pozwalali l±dowaæ

Data: 2014-02-20 07:59:45
Autor: kogutek444
Nie daj si? oszustom!
W dniu ¶roda, 19 lutego 2014 11:01:21 UTC+1 u¿ytkownik Kris napisa³:
> [...]

Wyobra¿asz Sobie co by wtedy Kaczyñscy z Macierewiczem i reszta spó³ki gadali gdyby Rosjanie nie pozwolili wtedy wyl±dowaæ?

Rosjanie nie znali przys³owia ze jak kto¶ ma miêkkie serce to musi mieæ tward± dupê. Zrobili b³±d ¿e pozwolili wyl±dowaæ i do tej pory im siê ta decyzja odbija. Inna sprawa ¿e moim prywatnym zdaniem piloci zostali w jaki¶ sposób przymuszeni do l±dowania w niesprzyjaj±cych warunkach na lotnisku które nie spe³nia³o ¿adnych warunków do l±dowania na nim takich samolotów. Dla ¶cis³o¶ci. Lotnisko by³o nieczynne od d³u¿szego czasu.

Data: 2014-02-20 18:51:52
Autor: Marek Dyjor
Nie daj si? oszustom!
U¿ytkownik wrote:
[...]

przeca polscy super piloci lataj± nawet na drzwiach od stodo³y, to co im tam jakie¶ zamkniête lotnisko ma byæ straszne...
nie mówi±c o mgle.

Data: 2014-02-20 19:12:17
Autor: Ikselka
Nie daj siÄ? oszustom!
Dnia Thu, 20 Feb 2014 07:59:45 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com
napisał(a):

 Inna sprawa że moim prywatnym zdaniem piloci zostali w jakiÅ› sposób przymuszeni do lÄ…dowania w niesprzyjajÄ…cych warunkach

Owszem - spada siÄ™ niejako pod przymusem :->
--
XL  "Nie należy mylić prawdy z opiniÄ… wiÄ™kszoÅ›ci."  Jean Cocteau

Data: 2014-02-18 13:04:07
Autor: Heraklit
Nie daj si? oszustom!
By³ sobie taki dzieñ: 18 luty (wtorek), gdy o godzinie 8:36 *Marek
Dyjor* naskroba³(a):

ile kaczor wych³a³? dlaczego piloci zamiast lecieæ na zapasowe lotnisko na si³e chcieli posadzic samolot po omacku na lotnisku bez systemów do l±dowania w trudnych warunkach?
tam niema nic do wyja¶niania to typowy zbieg g³upoty i braku przestrzegania procedur.

Za parê lat dowiemy siê jaka firma pijarowa tak ³atwo rozegra³a opiniê
publiczn±.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2014-02-18 13:02:05

Data: 2014-02-18 12:05:47
Autor: masti
Nie daj si? oszustom!
Dnia pięknego Tue, 18 Feb 2014 13:04:07 +0100 osobnik zwany Heraklit
napisał:

Był sobie taki dzień: 18 luty (wtorek), gdy o godzinie 8:36 *Marek
Dyjor* naskrobał(a):

ile kaczor wychłał? dlaczego piloci zamiast lecieć na zapasowe lotnisko
na siłe chcieli posadzic samolot po omacku na lotnisku bez systemów do
lÄ…dowania w trudnych warunkach?
tam niema nic do wyjaśniania to typowy zbieg głupoty i braku
przestrzegania procedur.

Za parę lat dowiemy się jaka firma pijarowa tak łatwo rozegrała opinię
publicznÄ….

Macierewicz & (w gorÄ…cej wodzie) KÄ…pany

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-02-16 18:14:31
Autor: FEniks
Nie daj siÄ? oszustom!
W dniu 2014-02-16 17:38, Ikselka pisze:
Zadzwonił pracownik firmy "Telekomuni(plepleple)lepolska" z ofertą

Może rozwieś te ostrzeżenia gdzieś na płotach? Wątpię, żeby tutaj była grupa docelowa, czyli ktoś z tutaj zgromadzonych dał się nabierać na takie bzdety.

Ewa

Data: 2014-02-16 19:49:51
Autor: Qrczak
Nie daj siÄ? oszustom!
[...]

Ale, co zadziwiające najbardziej, nie poszło na pl.soc.dzieci.

nie wiem, nie znam siÄ™, zarobiona jestem

Data: 2014-02-16 20:47:37
Autor: Ikselka
Nie daj siÄ? oszustom!
Dnia Sun, 16 Feb 2014 19:49:51 +0100, Qrczak napisał(a):

[...]

Po co? Nie ma już tej grupy.

Data: 2014-02-16 20:43:04
Autor: Ikselka
Nie daj siÄ? oszustom!
Dnia Sun, 16 Feb 2014 18:14:31 +0100, FEniks napisał(a):

Może rozwieś te ostrzeżenia gdzieś na płotach? Wątpię, żeby tutaj była grupa docelowa, czyli ktoś z tutaj zgromadzonych dał się nabierać na takie bzdety.

Skoro Ty się nie dajesz nabierać, to znaczy, że to nie było skierowane do
Ciebie. Jednakże poczułaś się w obowiązku odezwać. Znaczy - jednak było do
Ciebie.
:->

Data: 2014-02-16 20:48:48
Autor: FEniks
Nie daj siÄ? oszustom!
W dniu 2014-02-16 20:43, Ikselka pisze:
[...]

Poczułam się w obowiązku zwrócić Ci uwagę, że możesz się komuś faktycznie przysłużyć, umieszczając tę informację tam, gdzie trafi na nią grupa docelowa, vide post Jacka. To takie trudne do zrozumienia?

Ewa

Data: 2014-02-16 22:40:58
Autor: Ikselka
Nie daj siÄ? oszustom!
Dnia Sun, 16 Feb 2014 20:48:48 +0100, FEniks napisał(a):

[...]

Link do jakiejś ogrodzonej płotami grupy może? - klej już mam w wiaderku
:->

Data: 2014-02-16 22:49:18
Autor: FEniks
Nie daj siÄ? oszustom!
W dniu 2014-02-16 22:40, Ikselka pisze:
Link do jakiejś ogrodzonej płotami grupy może? - klej już mam w wiaderku
:->

O linki do reala mnie pytasz? Oj, smutno siÄ™ robi...

Ewa

Data: 2014-02-16 23:18:39
Autor: Ikselka
Nie daj siÄ? oszustom!
Dnia Sun, 16 Feb 2014 22:49:18 +0100, FEniks napisał(a):

W dniu 2014-02-16 22:40, Ikselka pisze:
Link do jakiejś ogrodzonej płotami grupy może? - klej już mam w wiaderku
:->

O linki do reala mnie pytasz? Oj, smutno siÄ™ robi...

Pisałaś o grupie - w grupie. Rzuć linkiem :->

Data: 2014-02-17 15:23:49
Autor: FEniks
Nie daj siÄ? oszustom!
W dniu 2014-02-16 23:18, Ikselka pisze:
[...]

Słowo "grupa" (w dodatku bez względu na określenie) to dla Ciebie tylko i wyłącznie grupa dyskusyjna?
Wręcz przeciwnie - miałam na myśli przede wszystkim grupę osób, które z internetem mają niewiele wspólnego, a już w szczególności z grupami dyskusyjnymi.

Ewa

Data: 2014-02-17 15:31:03
Autor: Ikselka
Nie daj siÄ? oszustom!
Dnia Mon, 17 Feb 2014 15:23:49 +0100, FEniks napisał(a):

[...]

Warto zatem sod razu wyrażać się ściśle, a nie mieć do kogoś pretensji, że
ma jednostronne skojarzenia. Nie jestem Duchem Świętym, abym znała Twoje
myśli, zwłaszcza tak pokrętne.

Data: 2014-02-17 16:43:43
Autor: FEniks
Nie daj siÄ? oszustom!
W dniu 2014-02-17 15:31, Ikselka pisze:
[...]

"Płot" jest słowem dość konkretnym. A także jako metafora łatwym do odczytania.

, a nie mieć do kogoś pretensji, że
ma jednostronne skojarzenia. Nie jestem Duchem Świętym, abym znała Twoje
myśli, zwłaszcza tak pokrętne.

Masz rację, powinnam przecież wiedzieć, że mam do czynienia z osobą chorą na usenet, której trzeba w sposób szczególny podkreślić, że "grupa docelowa" to niekoniecznie grupa internetowa.

Ewa

Data: 2014-02-17 17:16:56
Autor: Ikselka
Nie daj siÄ? oszustom!
Dnia Mon, 17 Feb 2014 16:43:43 +0100, FEniks napisał(a):

[...]

Tak, łatwym - tylko i wyłącznie jako metafora OBRAŹLIWA.
Bo taki był twój zamiar, prawda? Tobie zawsze jakos tak "łatwo" przychodzi
takie "metaforyczne" obrażanie, że niby nic, a jednak - i tu jest Twoja
pokrętność, o której mówiłam. Ja mówię zawsze wprost - i tym się różnimy.
:-|

Płot mnie zmylił :->

Data: 2014-02-17 17:52:35
Autor: FEniks
Nie daj siÄ? oszustom!
W dniu 2014-02-17 17:16, Ikselka pisze:
[...]

Nie. To tylko Twoja chora projekcja, niestety.
Mój zamiar był dokładnie i wprost taki, jak wcześniej napisałam - że możesz się komuś faktycznie przysłużyć, umieszczając tę informację tam, gdzie trafi na nią grupa docelowa, vide post Jacka.

EOT narwańcu.

Ewa

Data: 2014-02-17 18:01:14
Autor: Ikselka
Nie daj siÄ? oszustom!
Dnia Mon, 17 Feb 2014 17:52:35 +0100, FEniks napisał(a):

 Tobie zawsze jakos tak "Å‚atwo" przychodzi
[...]

(...)
EOT narwańcu.

Obrażanie WPROST jednak Co też wychodzi, pokazałaś klasę - widać że robisz
postępy z minuty na minutę 3-|

Data: 2014-02-17 17:10:04
Autor: Qrczak
Nie daj siÄ? oszustom!
[...]

Jednakże wiele czynisz w tym zakresie. To może zmylić.

nie wiem, nie znam siÄ™, zarobiona jestem

Data: 2014-02-17 17:29:12
Autor: Ikselka
Nie daj siÄ? oszustom!
Dnia Mon, 17 Feb 2014 17:10:04 +0100, Qrczak napisał(a):

[...]

Stoperan się przeterminował?

Data: 2014-02-17 17:55:35
Autor: Qrczak
Nie daj siÄ? oszustom!
[...]

Licentia poetica wygasła.

nie wiem, nie znam siÄ™, zarobiona jestem

Data: 2014-02-17 18:02:23
Autor: Ikselka
Nie daj siÄ? oszustom!
Dnia Mon, 17 Feb 2014 17:55:35 +0100, Qrczak napisał(a):

[...]

Widzę, bo płynna się zrobiła...

Data: 2014-02-17 17:10:08
Autor: Qrczak
Nie daj siÄ? oszustom!
[...]

Są jeszcze grupisy. To jest dopiero wspólnota.

nie wiem, nie znam siÄ™, zarobiona jestem

Data: 2014-02-16 19:11:29
Autor: Jacek
Nie daj siÄ? oszustom!
W dniu 2014-02-16 17:38, Ikselka pisze:
Zadzwonił pracownik firmy "Telekomuni(plepleple)lepolska" z ofertą
Wszystko świetnie, tylko wytłumacz to 80 letniej babci, która nie rozumie, że teraz nie istnieje już coś takiego, jak etos pracy, a są za to łowcy jeleni. Ja już łaziłem po sądach (jako pełnomocnik w/w babci) w sprawie z tymi złodziejami z Tele2. Sama firma już nie istnieje, ale widać ich marketingowcy poszli w Polskę i dzwonią spod różnych szyldów.
To się rozprzestrzenia szybciej niż choroba.
Jacek

Data: 2014-02-18 15:48:11
Autor: Dawid
Nie daj siÄ? oszustom!
W dniu 2014-02-16 19:11, Jacek pisze:
[...]
To bardzo stara sprawa i rozgłoszona przez media już dawno.
Tylko dlaczego nie zamyka się takich oszustów, łatwo ich namierzyć i udowodnić przekręt? Może są kryci przez wysoko postawionych, może to firmy dzieci polityków, może to taki złodziejski kraj?
Żyjemy w Polsce, kraju dobrobytu, uczciwości i prawa, ponad 90% katolików i takie rzeczy, nie może być. Buahaha.

Data: 2014-02-18 21:32:47
Autor: Jacek
Nie daj siÄ? oszustom!
W dniu 2014-02-18 15:48, Dawid pisze:
[...]
Tych oszustów wchłonęła Netia, a obserwując działania marketingowe różnych Teleblablacośtam widać, że metody się przyjęły.
Do tego dochodzą firmy windykacyjne i fundusze skupujące długi. Dużo z nich ma siedziby np. w Luksemburgu, a kto by się chciał i umiał tam sądzić. Tutaj pozdrawiam p. Hujawę - prawnika, który za pieniądze zrobi największą obrzydliwość. Najciekawsze jest to, że "miliardowe" i stale rosnące długi firm telekomunikacyjnych (w większości jednak sporne) były liczone do aktywów różnych funduszy wykazujących wspaniałe zyski. Ten dmuchany balon jednak pękł i przyczynił się do kryzysu. Widać więc na jakich fundamentach stoi cały ten nasz świat.
Jacek

Data: 2014-02-18 23:15:08
Autor: Ikselka
Nie daj siÄ? oszustom!
Dnia Tue, 18 Feb 2014 15:49:53 +0100, Dawid napisał(a):

[...]

Moze i stary, ale jak widać jary - procedura trwa w najlepsze, nękają mnie
wciaż różni tacy.
--
XL  "Nie należy mylić prawdy z opiniÄ… wiÄ™kszoÅ›ci."  Jean Cocteau

Data: 2014-02-19 17:22:34
Autor: adam
Nie daj siÄ? oszustom!

STARY KOTLET

Moze i stary, ale jak widać jary - procedura trwa w najlepsze, nękają mnie
wciaż różni tacy.

W ogóle to warto się podniecać Telepolską? Fakt - stosuje nieczyste zagrywki, ale ile jest przypadków o wiele poważniejszych, np niedozwolone klauzule w bankach, znikające pieniądze w Aegon, komornik ściągający niewinnej kobiecie parędziesiąt tysięcy z konta, przejęcia bankowe itd. A wszystko to w majestacie prawa i w instytucjach zaufania publicznego. Telepolska przy tym to pikuś.

Data: 2014-02-19 17:35:24
Autor: adam
Nie daj siÄ? oszustom!
[...]

Tzn że zaproponowali Ci niższe stawki i nie skorzystaÅ‚aÅ›. Bo firma wydaje Ci siÄ™ nierzetelna? To nie wsiadaj do taksówki, bo Cie oszukajÄ… na liczniku, nie kupuj samochodu, bo paÅ„stwo rżnie na benzynie i nie reperuje dróg, nie jeździj tramwajem, bo motorniczy zdradza żonÄ™, itd. Ja miaÅ‚em przez parÄ™ lat umowÄ™ z  Tele2, teraz mam chyba od 5 lat z TelepolskÄ…, pÅ‚acÄ™ niższe rachunki i siÄ™ cieszÄ™. Nie broniÄ™ ich i nie pochwalam metod, ale nie widzÄ™ powodu żeby nie korzystać, skoro sÄ… taÅ„si.

Data: 2014-02-19 18:13:05
Autor: Dawid
Nie daj siÄ? oszustom!
W dniu 2014-02-19 17:35, adam pisze:

Tzn że zaproponowali Ci niższe stawki i nie skorzystałaś. Bo firma
wydaje Ci się nierzetelna? To nie wsiadaj do taksówki, bo Cie oszukają
na liczniku, nie kupuj samochodu, bo państwo rżnie na benzynie i nie
reperuje dróg, nie jeździj tramwajem, bo motorniczy zdradza żonę, itd.
Ja miaÅ‚em przez parÄ™ lat umowÄ™ z  Tele2, teraz mam chyba od 5 lat z
Telepolską, płacę niższe rachunki i się cieszę. Nie bronię ich i nie
pochwalam metod, ale nie widzę powodu żeby nie korzystać, skoro są tańsi.

Ty nie kumasz o co kaman.
Twoja zgoda na ich obniżki, skutkuje płaceniem podwójnego abonamentu, lub kary.Należysz do grona ludzi, których oni właśnie poszukują.

Data: 2014-02-19 18:17:02
Autor: adam
Nie daj siÄ? oszustom!
Ty nie kumasz o co kaman.
Twoja zgoda na ich obniżki, skutkuje płaceniem podwójnego abonamentu,
lub kary.Należysz do grona ludzi, których oni właśnie poszukują.

Kumam, kumam. Wiem, że podszywają się pod Tepsę. Ja rozwiązałem umowę z poprzednim operatorem i nie płacę podwójnego abonamentu.

Data: 2014-02-19 19:29:54
Autor: Ikselka
Nie daj siÄ? oszustom!
Dnia Wed, 19 Feb 2014 18:17:02 +0100, adam napisał(a):

Kumam, kumam. Wiem, że podszywają się pod Tepsę. Ja rozwiązałem umowę z poprzednim operatorem

Bez kary?
3333-]
--
XL  "Nie należy mylić prawdy z opiniÄ… wiÄ™kszoÅ›ci."  Jean Cocteau

Data: 2014-02-19 19:29:35
Autor: Ikselka
Nie daj siÄ? oszustom!
Dnia Wed, 19 Feb 2014 18:13:05 +0100, Dawid napisał(a):

Ty nie kumasz o co kaman.
Twoja zgoda na ich obniżki, skutkuje płaceniem podwójnego abonamentu, lub kary.Należysz do grona ludzi, których oni właśnie poszukują.

100/100
--
XL  "Nie należy mylić prawdy z opiniÄ… wiÄ™kszoÅ›ci."  Jean Cocteau

Data: 2014-02-19 19:29:17
Autor: Ikselka
Nie daj siÄ? oszustom!
Dnia Wed, 19 Feb 2014 17:35:24 +0100, adam napisał(a):

[...]

Nie interesuje mnie, czy są, czy nie są tańsi, ani w ogóle kto to jest -
chodzi o ewidentne _podszywanie siÄ™_, _wyÅ‚udzenie_  i _oszustwa_:

http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/179816-problemy-z-tele-polska-3.html

"Po pierwsze: zostałem wprowadzony w błąd i czuję się oszukany przez firmę
Telepolska ( kwestia podszywania siÄ™ pod TP SA).
Po drugie: firma Telepolska nie dopełniła warunków umownych
- nie otrzymałem swojego egzemplarza umowy a to wynika z par. 3, pkt 1
- nie posiadając swojego egzemplarza umowy nie mogłem jej wypowiedzieć (
nie znałem warunków i nie miałem się na co powołać) w terminie 10 dni od
dnia podpisania co gwarantuje mi par. 1 pkt. 22.
- nie otrzymałem regulaminu, cennika i innych załączników do umowy par. 2 ,
pkt1
Oświadczam, że gdybym miał obecną wiedzę wynikającą z dysponowania umową
wypowiedziałbym ją w okresie do 10 dni od dnia podpisania."
Wg mnie przysłana przez telepolska faktura to próba wyłudzenia - czyli
przestępstwo. "

--
XL  "Nie należy mylić prawdy z opiniÄ… wiÄ™kszoÅ›ci."  Jean Cocteau

Data: 2014-02-21 10:21:40
Autor: adam
Nie daj siÄ? oszustom!
W dniu 2014-02-19 19:29, Ikselka pisze:
Dnia Wed, 19 Feb 2014 17:35:24 +0100, adam napisał(a):

Nie interesuje mnie, czy są, czy nie są tańsi, ani w ogóle kto to jest -
chodzi o ewidentne _podszywanie siÄ™_, _wyÅ‚udzenie_  i _oszustwa_:

Nie oni jedni tak robiÄ….
Czy wiesz jak rozwiązywałem umowę z Tepsą?
W umowie był mój adres 23 m. 7
W rozwiązaniu napisałem 23 m 7
Odrzucili, bo adresy się nie zgadzają. Chodziło o brak tej kropki po m
I tak trzy razy, za czwartym przeszło. I to jest OK? Telepolska powiela sposoby innych, nie podniecaj się tak tą jedną sprawą.

Data: 2014-02-22 22:44:54
Autor: Ikselka
Nie daj siÄ? oszustom!
Dnia Fri, 21 Feb 2014 10:21:40 +0100, adam napisał(a):

[...]

Jak najbardziej OK, przecież to działa w obie strony - znam przypadek
skutecznego wycofania darowizny nieruchomości dla członka najbliższej
rodziny, ponieważ w umowie maszynistka (kiedyś były takie osoby, nie było
drukarek komputerowych) zrobiła maleńki błąd w nazwisku radcy prawnego,
przed którym ta umowa była podpisywana. Tak więc nie buntuj się, bo taka
fajna pomyłeczka może zadziałać kiedyś na Twoją korzyść 33333-)