Nie daj siÄ? oszustom!

Data: 2014-02-16 18:14:31
Autor: FEniks
Nie daj siÄ? oszustom!
W dniu 2014-02-16 17:38, Ikselka pisze:
Zadzwonił pracownik firmy "Telekomuni(plepleple)lepolska" z ofertą

Może rozwieś te ostrzeżenia gdzieś na płotach? Wątpię, żeby tutaj była grupa docelowa, czyli ktoś z tutaj zgromadzonych dał się nabierać na takie bzdety.

Ewa

Data: 2014-02-16 19:49:51
Autor: Qrczak
Nie daj siÄ? oszustom!
[...]

Ale, co zadziwiające najbardziej, nie poszło na pl.soc.dzieci.

nie wiem, nie znam siÄ™, zarobiona jestem

Data: 2014-02-16 20:47:37
Autor: Ikselka
Nie daj siÄ? oszustom!
Dnia Sun, 16 Feb 2014 19:49:51 +0100, Qrczak napisał(a):

[...]

Po co? Nie ma już tej grupy.
--
XL
"To wstyd, żeby w prawie 40-milionowym kraju, w środku Europy trzeba było

Data: 2014-02-16 20:43:04
Autor: Ikselka
Nie daj siÄ? oszustom!
Dnia Sun, 16 Feb 2014 18:14:31 +0100, FEniks napisał(a):

Może rozwieś te ostrzeżenia gdzieś na płotach? Wątpię, żeby tutaj była grupa docelowa, czyli ktoś z tutaj zgromadzonych dał się nabierać na takie bzdety.

Skoro Ty się nie dajesz nabierać, to znaczy, że to nie było skierowane do
Ciebie. Jednakże poczułaś się w obowiązku odezwać. Znaczy - jednak było do
Ciebie.
:->

Data: 2014-02-16 20:48:48
Autor: FEniks
Nie daj siÄ? oszustom!
W dniu 2014-02-16 20:43, Ikselka pisze:
[...]

Poczułam się w obowiązku zwrócić Ci uwagę, że możesz się komuś faktycznie przysłużyć, umieszczając tę informację tam, gdzie trafi na nią grupa docelowa, vide post Jacka. To takie trudne do zrozumienia?

Ewa

Data: 2014-02-16 22:40:58
Autor: Ikselka
Nie daj siÄ? oszustom!
Dnia Sun, 16 Feb 2014 20:48:48 +0100, FEniks napisał(a):

[...]

Link do jakiejś ogrodzonej płotami grupy może? - klej już mam w wiaderku
:->

Data: 2014-02-16 22:49:18
Autor: FEniks
Nie daj siÄ? oszustom!
W dniu 2014-02-16 22:40, Ikselka pisze:
Link do jakiejś ogrodzonej płotami grupy może? - klej już mam w wiaderku
:->

O linki do reala mnie pytasz? Oj, smutno siÄ™ robi...

Ewa

Data: 2014-02-16 23:18:39
Autor: Ikselka
Nie daj siÄ? oszustom!
Dnia Sun, 16 Feb 2014 22:49:18 +0100, FEniks napisał(a):

W dniu 2014-02-16 22:40, Ikselka pisze:
Link do jakiejś ogrodzonej płotami grupy może? - klej już mam w wiaderku
:->

O linki do reala mnie pytasz? Oj, smutno siÄ™ robi...

Pisałaś o grupie - w grupie. Rzuć linkiem :->

Data: 2014-02-17 15:23:49
Autor: FEniks
Nie daj siÄ? oszustom!
W dniu 2014-02-16 23:18, Ikselka pisze:
[...]

Słowo "grupa" (w dodatku bez względu na określenie) to dla Ciebie tylko i wyłącznie grupa dyskusyjna?
Wręcz przeciwnie - miałam na myśli przede wszystkim grupę osób, które z internetem mają niewiele wspólnego, a już w szczególności z grupami dyskusyjnymi.

Ewa

Data: 2014-02-17 15:31:03
Autor: Ikselka
Nie daj siÄ? oszustom!
Dnia Mon, 17 Feb 2014 15:23:49 +0100, FEniks napisał(a):

[...]

Warto zatem sod razu wyrażać się ściśle, a nie mieć do kogoś pretensji, że
ma jednostronne skojarzenia. Nie jestem Duchem Świętym, abym znała Twoje
myśli, zwłaszcza tak pokrętne.

Data: 2014-02-17 16:43:43
Autor: FEniks
Nie daj siÄ? oszustom!
W dniu 2014-02-17 15:31, Ikselka pisze:
[...]

"Płot" jest słowem dość konkretnym. A także jako metafora łatwym do odczytania.

, a nie mieć do kogoś pretensji, że
ma jednostronne skojarzenia. Nie jestem Duchem Świętym, abym znała Twoje
myśli, zwłaszcza tak pokrętne.

Masz rację, powinnam przecież wiedzieć, że mam do czynienia z osobą chorą na usenet, której trzeba w sposób szczególny podkreślić, że "grupa docelowa" to niekoniecznie grupa internetowa.

Ewa

Data: 2014-02-17 17:16:56
Autor: Ikselka
Nie daj siÄ? oszustom!
Dnia Mon, 17 Feb 2014 16:43:43 +0100, FEniks napisał(a):

[...]

Tak, łatwym - tylko i wyłącznie jako metafora OBRAŹLIWA.
Bo taki był twój zamiar, prawda? Tobie zawsze jakos tak "łatwo" przychodzi
takie "metaforyczne" obrażanie, że niby nic, a jednak - i tu jest Twoja
pokrętność, o której mówiłam. Ja mówię zawsze wprost - i tym się różnimy.
:-|

Płot mnie zmylił :->

Data: 2014-02-17 17:52:35
Autor: FEniks
Nie daj siÄ? oszustom!
W dniu 2014-02-17 17:16, Ikselka pisze:
[...]

Nie. To tylko Twoja chora projekcja, niestety.
Mój zamiar był dokładnie i wprost taki, jak wcześniej napisałam - że możesz się komuś faktycznie przysłużyć, umieszczając tę informację tam, gdzie trafi na nią grupa docelowa, vide post Jacka.

EOT narwańcu.

Ewa

Data: 2014-02-17 18:01:14
Autor: Ikselka
Nie daj siÄ? oszustom!
Dnia Mon, 17 Feb 2014 17:52:35 +0100, FEniks napisał(a):

 Tobie zawsze jakos tak "Å‚atwo" przychodzi
[...]

(...)
EOT narwańcu.

Obrażanie WPROST jednak Co też wychodzi, pokazałaś klasę - widać że robisz
postępy z minuty na minutę 3-|

Data: 2014-02-17 17:10:04
Autor: Qrczak
Nie daj siÄ? oszustom!
[...]

Jednakże wiele czynisz w tym zakresie. To może zmylić.

nie wiem, nie znam siÄ™, zarobiona jestem

Data: 2014-02-17 17:29:12
Autor: Ikselka
Nie daj siÄ? oszustom!
Dnia Mon, 17 Feb 2014 17:10:04 +0100, Qrczak napisał(a):

[...]

Stoperan się przeterminował?

Data: 2014-02-17 17:55:35
Autor: Qrczak
Nie daj siÄ? oszustom!
[...]

Licentia poetica wygasła.

nie wiem, nie znam siÄ™, zarobiona jestem

Data: 2014-02-17 18:02:23
Autor: Ikselka
Nie daj siÄ? oszustom!
Dnia Mon, 17 Feb 2014 17:55:35 +0100, Qrczak napisał(a):

[...]

Widzę, bo płynna się zrobiła...

Data: 2014-02-17 17:10:08
Autor: Qrczak
Nie daj siÄ? oszustom!
[...]

Są jeszcze grupisy. To jest dopiero wspólnota.