Nie daj siÄ? oszustom!

Data: 2014-02-18 15:49:53
Autor: Dawid
Nie daj siÄ? oszustom!
W dniu 2014-02-16 17:38, Ikselka pisze:
Zadzwonił pracownik firmy "Telekomuni(plepleple)lepolska" z ofertą
obniżenia rachunku telefonicznego. Nazwę firmy wypowiedział BARDZO szybko i
niewyraźnie, więc jak zawsze do bólu upierdliwa w tego typu przypadkach
spytałam: "Telekomunikacja jaka? TELEPOLSKA?? - proszę wyraźnie powtórzyć."
Tu natychmiast rozłączono się.
"Nie ze mną te numery, Bruner" - miałam powiedzieć, ale nie zdążyłam 3333-)

Oto, kto do mnie dzwonił, na co liczył (no wiem na co - na moją pazerność,
głuchotę i głupotę) - i jak wielu się nabrało:
http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/179816-problemy-z-tele-polska-3.html

Warto poczytać pod poniższym linkiem o podobnych przypadkach, być może
ustrzeżecie się duuużych kłopotów:
http://www.cik.uke.gov.pl/

STARY KOTLET

Data: 2014-02-18 23:15:08
Autor: Ikselka
Nie daj siÄ? oszustom!
Dnia Tue, 18 Feb 2014 15:49:53 +0100, Dawid napisał(a):

[...]

Moze i stary, ale jak widać jary - procedura trwa w najlepsze, nękają mnie
wciaż różni tacy.
--
XL  "Nie należy mylić prawdy z opiniÄ… wiÄ™kszoÅ›ci."  Jean Cocteau

Data: 2014-02-19 17:22:34
Autor: adam
Nie daj siÄ? oszustom!

STARY KOTLET

Moze i stary, ale jak widać jary - procedura trwa w najlepsze, nękają mnie
wciaż różni tacy.

W ogóle to warto się podniecać Telepolską? Fakt - stosuje nieczyste zagrywki, ale ile jest przypadków o wiele poważniejszych, np niedozwolone klauzule w bankach, znikające pieniądze w Aegon, komornik ściągający niewinnej kobiecie parędziesiąt tysięcy z konta, przejęcia bankowe itd. A wszystko to w majestacie prawa i w instytucjach zaufania publicznego. Telepolska przy tym to pikuś.

Nie daj siÄ? oszustom!