Nie dają już poduszek kolanowych

Data: 2017-08-15 21:32:07
Autor: Poldek
Nie dają już poduszek kolanowych

Przeglądam ostatnio sporo ofert nowych samochodów Passat, Talisman i inne rodzinne kombiaki. Większość nowych samochodów tego typu, które są oferowane "od ręki" nie posiada poduszki powietrznej kolanowej dla kierowcy. Udałem się do sprzedawcy VW, który skonfigurował mi nowe auto "do produkcji". Długa była lista elementów, które były w wybranej opcji i które musiałem wybierać. Na koniec sprzedawca wydrukował konfigurację auta. Przeczytałem wszytko i zauważyłem, że nie ma poduszki kolanowej kierowcy. Zonk. Można domówić jako opcję dodatkową tylko w zestawie z dwoma dodatkowymi poduszkami dla pasażerów z tyłu, koszt 2900 zł.

Moda na kolanówki się skończyła, czy to tylko nowa metoda na "optyczny tuning ceny" auta? A może w tych autach kolanówki są niepotrzebne?

Data: 2017-08-15 23:08:20
Autor: RadoslawF
W dniu 2017-08-15 o 21:32, Poldek pisze:

[...]

Dobieranie dodatków w pakiety ma wyciągnąć od ciebie kasę.
Poduszka dla kierowcy zawsze będzie przydatna, dla pasażera
z tyło rzadko. Więc je do pakietu i jak chcesz pierwszą to
tylko z tylnymi.
Ja bym poszukał samochodu innego producenta.

Pozdrawiam

Nie dają już poduszek kolanowych