Nie dajcie sie mediom !!

Data: 2009-06-23 18:23:46
Autor: CYC
Nie dajcie sie mediom !!
To , ze media klaia nie jest zadnym objawieniem !!.
T , ze zrobia wszystko dla "kasy " , r5owniez !!.
Dlatego dziwie sie ludziom , ktorzy bezkrytycznie poddaja se ich indoktrynacji i bezkrytycznie wierza w kaqzde pisane , mowione , byle piblicznie artykuowae , slowo !!.
Slowa byle Pinkowskiej , Lisa , Najsztuba , czy Michnika odbirane3 sa jak wyroznia a przeciez sa to tylko ludzie , czasem lepiej a czasem mniej poinformowani ale dla ktorych slowo to glowie pieniadz i to nie wyliczany z wierszowki ale z sianej rzez siebie propagandy !.
Dzisiaj okazuje sie , ze dziesiatki zdjec , jakie zaoferowala nam telwizja ze znanej wszystkim katastrofy samolotu  Air France , to tylko dziennikarskie konfabulacje bo wszystkie pochodza ze znanego serialu " Lost " i z rzeczywistosci nie maja nic wspolnego !.
Klamstwo i manipulacja to glowne zrodlodochodu mediow stad apel !!.
LUDZIE NIE WIERZCIE MEDIOM !!,  Czytajcie z zastanowieniem , myslac i wyciagajac wlasne wnioski bo zaden z zurnalistow nie jest ani o jote madrzejszy do was , chyba  ze jestescie debilami !.

cyc

Data: 2009-06-23 15:47:39
Autor: pp
Nie dajcie sie mediom !!

"CYC" <ja@ja.pl> wrote in message news:h1qvin$bah$1news.onet.pl...

[...]

Trudno sie z tym nie zgodzic, ale jak to pogodzic z taka nachalna
agitacja pewnego goscia, ktory za cel obral sobie KK i wydaje mu
sie, ze gdyby jutro udalo sie pozbyc kleru, w Polsce byloby tak
pieknie, bogato i sprawiedliwie jak w ateistycznym raju na Kubie. ZSRR ten model panstwa przerabial od czasow rewolucji pazdziernikowej, koscioly zamknieto, propagande nasilono i po 60 latach wyszlo im
gowno z makiem. Ludzie nie wierzcie mediom i cycowi :))))

Data: 2009-06-24 09:54:22
Autor: CYC
Nie dajcie sie mediom !!

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h1rf1g$ois$1news.onet.pl...

[...]

Gowno prawda , ze kolokwialnie ocenie Twoj post !.
Cyc nie walczy z klerem a tymbardziej z wiara , tylko z pazernoscia kleru , z mieszaniem sie ich do wszystkich aspektow zycia publicznego i prywantego , z nadreprezentatywnoscia w ich sreodowisku zboczen w tym pefofilli z ich obluda i uwazaniem siebie za pepek swiata .
No i sedno rzeczy . Nie walcze z klerem !! , tylko z ta jego czecia , ktora swoim zyciem , zachowaniem podpina sie pod to wszystko co wyzej napisalem . I jesli ktos zechce nazwac mnie przez to  antyklerykalem , jest zwyczajnym glopcem !.
Kosciol , jako instytucja tylko w jednym aspekcie swojego dzialania  jest slaby, mianowicie wtedy , kiedy przychodzi mu  zwalczac istniejaca w swoim lonie patologie , dlatego uwazam , ze powinni robic to sami wierni , bo kosciol opierajacy sie na obludzie staje sie karykatura kosciola !.

cyc

Data: 2009-06-24 14:36:42
Autor: pp
Nie dajcie sie mediom !!

"CYC" <ja@ja.pl> wrote in message news:h1sm3l$bkb$1news.onet.pl...

[...]

Raz na miesiac, trzymaj sie faktow a nie swoich wyobrazen,
wtedy te oceny nie beda zalatywaly gownem i propaganda.

Cyc nie walczy z klerem a tymbardziej z wiara , tylko z pazernoscia kleru ,

Na czym ta pazernosc polega ? Co roku rzad przyznaje KK podwyzki
pensji, finasuje radio i TV Rydzyka, przeznacza milionowe dotacje
na utrzymanie miejsc pracy w kosciolach ?

z mieszaniem sie ich do wszystkich aspektow zycia publicznego i prywantego ,

Ksiadz jest takim samym obywatelem jak cyc, ma takie same prawa
wyborcze i takie samo prawo mieszac sie w zycie publiczne jak
kazdy inny obywatel. Zaden ksiadz nie pelni funkcji panstwowych,
nie podejmuje decyzyji, nie ustala wysokosci podatkow, pensji
dla budzetowki, nie jest wlascicielem stoczni, kopalni, czy PKO,
ale ma takie samo prawo wyrazania wlasnych pogladow jak kazdy
inny wyboraca. Niektorym starsznie sie to nie podoba, ale kogo
to moze obchodzic.

z nadreprezentatywnoscia w ich sreodowisku zboczen w tym pefofilli z ich obluda i uwazaniem siebie za pepek swiata .

Podaj ilosc pedofili na tysiac mieszkancow Polski i ilosc pedofili na
tysiac ksiezy w Polsce.

No i sedno rzeczy . Nie walcze z klerem !!

Samotnie walczy z wiatrakami, bo klerowi moze najwyzej nagwizdac.

tylko z ta jego czecia , ktora swoim zyciem , zachowaniem podpina sie pod to wszystko co wyzej napisalem . I jesli ktos zechce nazwac mnie przez to antyklerykalem , jest zwyczajnym glopcem !.

Przypomina mi to tlumaczenie pewnego goscia, ktory przy kazdym spotkaniu
opowiadal mi o swoim sasiedzie ktory budowal obok niego nowy dom. Kiedy
troche znudzony zapytalem, czy przypadkiem nie jest odrobine zazdrosny,
facet lekko sie obruszyl i odparl: panie Pawle, to zlodziej i oszust, jego
zona ma uklady w starostwie, a jego ojciec handluje wodka. O dowody tych
oszustw nawet nie pytalem.

Data: 2009-06-25 16:51:54
Autor: CYC
Nie dajcie sie mediom !!

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h1tv8f$fhr$1news.onet.pl...

Na czym ta pazernosc polega ?

szkoda na Ciebie czasu !.

cyc

Data: 2009-06-25 12:22:14
Autor: pp
Nie dajcie sie mediom !!

"CYC" <ja@ja.pl> wrote in message news:h202ui$47s$1news.onet.pl...

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h1tv8f$fhr$1news.onet.pl...

Na czym ta pazernosc polega ?

szkoda na Ciebie czasu !.

Pewnie, pytania na ktore nie masz odpowiedzi, najlepiej jest
zastapic tania socjaistyczna propaganda, u was to jest norma
od czasu rewolucji :))))

Data: 2009-06-25 19:43:04
Autor: CYC
Nie dajcie sie mediom !!

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h20bod$u23$1news.onet.pl...

[...]

Z takimi wielbicielami  Ziobry i Rydzyka dyskusja skazana jest na manowce . Wy z\awsze po prostu " wiecie i juz " !.
Jeszczer kilka seansow w TV Trwam obejrzyj sobie i juz bedziesz wielki !.

cyc

Data: 2009-06-25 12:49:31
Autor: pp
Nie dajcie sie mediom !!

"CYC" <ja@ja.pl> wrote in message news:h20cvg$24g$1news.onet.pl...

[...]

Nie masz odpowiedzi na pytania, nie znasza faktow, lubisz tania propagande
rodem z SLD i to wszystko, bo beblac na ten temat uwielbiasz, pod warunkiem
ze nikt Ci w tym nie przeszkadza i nie zadaje pytan.

Data: 2009-06-25 16:55:02
Autor: CYC
Nie dajcie sie mediom !!

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h1tv8f$fhr$1news.onet.pl...

Dodam jeszcze , ze im wiecej bedzie takich.....hm .........ambonowych , kleszych podnozkow jak Ty , tym gorzej dla kosciola ,ktory jesli niedlugo stabnie sie karykatura a jest juz tego bliski , stanie sie nia dzieki wam !.

cyc

Data: 2009-06-25 12:33:57
Autor: pp
Nie dajcie sie mediom !!

"CYC" <ja@ja.pl> wrote in message news:h2034e$4th$1news.onet.pl...

[...]

Trzymaj sie faktow a nie propagandowego belania. W Polsce, na 30 milionow
doroslych wyborcow, mamy 29 tysiecy ksiezy i zakonnikow, ktorzy od panstwa
nie dostaja zadnego wsparacia finansowego. Natomiast Niemcy maja obowiazkowy
podatek koscielny, który moze wyniesc do 9% podatku dochodowego. Z tego
budzetu wyplacane sa pensje ksiezy, stad tez biora sie fundusze na wszelkie
inwestycje Kosciola. Przychody KK mozna latwo obliczyc wiedzac, ze prawie
28 mln Niemców to katolicy. Obywatele, którzy nie chca placic podatku, musza
zlozyc formalna deklaracje oficjalnego wyrzeczenia sie wiary. W praktyce
oznacza to zakaz przyjmowania sakramentów, np. slubu, co dla wielu osób jest wystarczajacym powodem pozostania w kosciele i placenia obowiazkowej skladki.
Niemiecki Kosciól ma pelne prawo do samodzielnego pobierania i dysponowania
swymi podatkami. Panstwo administruje nimi na mocy kontraktu, pobierajac za
to oplate. Zwykle jest to 3 - 4% z calosci podatków pobranych osobno przez
poszczególne landy. Lokalne wladze decyduja m.in. o dofinansowaniu zabytkowych
budynków koscielnych, fundacji, imprez charytatywnych itp. Niektóre landy
posuwaja sie jeszcze dalej, np. Bawaria wyplaca biskupom oraz pracownikom
katedr pensje z pieniedzy publicznych i jakos zaden cyc nie wydziera geby.

Dla zainteresowanych tematem a nie propaganda, proponuje przeczytac:

Finanse Kosciola w Polsce
http://www.opoka.org.pl/biblioteka/I/IK/finanse_kosciola.html

Data: 2009-06-23 18:36:20
Autor: Piotr
Nie dajcie sie mediom !!
Dnia Tue, 23 Jun 2009 18:23:46 +0200, CYC napisał(a):

[...]

Hm, a jak uwierzysz mediom, że kaczki są be, to co jesteś debilem,
cycu?
Piotr

Data: 2009-06-23 18:46:49
Autor: CYC
Nie dajcie sie mediom !!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:n85hxayovpaa.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Kaczki sa "be"nie dlatego , ze pisza tak media , tylko dlatego , ze dzialaja tak , ze musi sie ich oceniac " be " !.
Czytanie i sluchanie mediow to jeden problem a wyciaganie z zaslyszanych informacji wnioskow to drugi i niestety wielu nie potrafi podjac tej drugiej "czynnosci " !!.
Prawda , jak zwykle lezy posrodku i aby miec pelny obraz rzeczywistosci nalezy opierac sie nie tylko na ND , "Trwam " , RM , GW , czy onecie , tylko czytajac nalezy wyciagac wnioski z uwzglednieniem ideowych preferencji czytanego tekstu .
Niestety niewielu to potrafi !!

cyc

Data: 2009-06-23 18:51:40
Autor: Piotr
Nie dajcie sie mediom !!
Dnia Tue, 23 Jun 2009 18:46:49 +0200, CYC napisał(a):

[...]

Hm, ale to wlaśnie te "wolne" media, których radzisz nie słuchać,
lansują opinię, że kaczki są be...
To jak to jest cycu, oświeć mnie? Piotr

Data: 2009-06-24 00:07:36
Autor: awe
Nie dajcie sie mediom !!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1ct2p8fnyp9xx$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
przeciez cycu nie wierzy w to ze kaczki sa be, napisal to wyzej.
awe

Data: 2009-06-24 03:57:20
Autor: jendrysz
Nie dajcie sie mediom !!
awe pisze:
[...]

Pewnie on mediom nie wierzy, ale pewnie wie, że kaczki są be.
Podobnie jak be, jest klika Michnika.

jendrysz

Data: 2009-06-24 13:02:01
Autor: awe
Nie dajcie sie mediom !!

Użytkownik "jendrysz" <jendrysz@zmienimy.pl> napisał w wiadomości news:h1s161$659$1inews.gazeta.pl...
awe pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
no co ty wy tyle lat wierzyliscie w komunizm, a tu nagle takie przemiany, wybiorcze?
awe

Data: 2009-06-24 20:19:15
Autor: jendrysz
Nie dajcie sie mediom !!
awe pisze:
[...]

I pewnie sądzisz, że teraz wierzę w krasnoludki.
Nie sądź po sobie.
Nie przyszło ci do głowy, że oprócz kapitalizmu - PO, komunizmu - SLD, katolicyzmu - PIS, są jeszcze inne możliwości? Nie koniecznie związane z jakąś bandą.
I nie sądź że mam tu na myśli anarchizm.
To że ty, musisz w coś wierzyć, to nie znaczy, że inni też, tak muszą.

jendrysz

Data: 2009-06-25 16:13:01
Autor: awe
Nie dajcie sie mediom !!
Jendrys ja nie jestem osoba wierzaca i trudno mnie do czegokolwiek przekonac. Generalnie kwestie wiary odbijaja sie ode mnie jak od sciany.
Wiec badz tak mily i nie wciskaj mi kitu
awe

Data: 2009-06-25 21:47:01
Autor: jendrysz
Nie dajcie sie mediom !!
awe pisze:
Jendrys ja nie jestem osoba wierzaca i trudno mnie do czegokolwiek przekonac. Generalnie kwestie wiary odbijaja sie ode mnie jak od sciany.
Wiec badz tak mily i nie wciskaj mi kitu
awe

Odwracanie kota ogonem.
A ten kit to nie awe wciska?
"
"

Data: 2009-06-25 23:26:39
Autor: awe
Nie dajcie sie mediom !!

Użytkownik "jendrysz" <jendrysz@zmienimy.pl> napisał w wiadomości news:h20k7n$pmh$1inews.gazeta.pl...
awe pisze:
> [...]
Wiec badz tak mily i nie wciskaj mi kitu

-- -- -- -- -- -
ja ci nie wciskam kitu, nigdy nie wierzylem w socjalizm i nigdy nie bylem w partii, rowniez nie chodze do kosciola.
a ty wierzyles w partie i socjalizm? jesli tak to nie sadzisz ze byla to w twoim przypadku jakis substytut religii?
awe

Data: 2009-06-26 00:31:49
Autor: jendrysz
Nie dajcie sie mediom !!
awe pisze:
[...]
Teraz już troszkę lepiej piszesz.
Pisałeś:
"wy tyle lat wierzyliscie", a teraz piszesz:
"jesli wierzyłeś to nie sadzisz ze byla to w twoim przypadku".
Bezczelną insynuację zamieniasz na warunkowa insynuację dokładając słowo "jeśli".
Piszesz, że nie jesteś wierzący, ale uwierzyłeś, że ja jestem wierzący i domagasz się potwierdzenia w stylu "tak w MOIM wypadku to jest substytut religii".
Nie tak dawno Tusk posłużył się podobną konstrukcją:
"niech się pan przyzna, chciał pan mnie zgwałcić w windzie pistolecikiem, niech się pan przyzna!". Taka delikatna, niewinna propozycja.
Odnośnie religii, to rzeczywiście, jedni wierzą w bożki, inni w klasę robotniczą, a jeszcze inni w pieniążki
Wiara skupia się tylko na dominującej w mózgu myśli i inne możliwości odrzuca.
Dlatego proszę mnie tak nie szufladkować.
Poza tym stosujesz (może nieświadomie) następny przekręt, nie jendrys, tylko
jendrysz.

Data: 2009-06-26 20:06:53
Autor: awe
Nie dajcie sie mediom !!
widocznie pomylilem cie z tym drugim i po co sie tyle rozwodzic?
awe

Data: 2009-06-25 16:49:59
Autor: CYC
Nie dajcie sie mediom !!

Użytkownik "jendrysz" <jendrysz@zmienimy.pl> napisał w wiadomości news:h1tqn4$akq$1inews.gazeta.pl...

[...]

ave to taki polityczny daltonista !.
Widzi otaczajaca go rzeczywistosc dwukolorowo !.
Dla niego na swiecie istnieja tylko komunisci i koltuny z PiS-u . Do tych drugich sam sie zalicza !.
Cala reszta tak naprawde nie istnieje , jest tylko  komfabulacja przemyslnym dzialaniem Zlego po to aby zamieszac w glowach slabym i tym  komunistom , ktorzy chcieliby ew. nawrocic sie na kacza prawde !.

cyc

Data: 2009-06-24 09:43:27
Autor: CYC
Nie dajcie sie mediom !!

[...]

Po pierwsze nie idzie o to aby nie czytac i nie sluchac mediow , tylko o to aby czytac je i sluchac z wykorzystaniem wlasnego mozgu .
Po drugie wlasnie ow mozg , ktory u wielu , glownie u wielbicieli PiS-u jest w zaniku : ) ,  pozwala  wyciagac wnioski i oceniac kaczki po ich zachowaniu i w oparciu o podejmowane przez nich  decyzje.
Po trzecie ,............................. wlasne zostales  oswiecony :).

cyc

Data: 2009-06-24 13:02:45
Autor: awe
Nie dajcie sie mediom !!

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h1slf5$9jh$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- --
cycu jestes niesamowity, logika godna krokodyla
awe

Data: 2009-06-23 19:02:33
Autor: awe
Nie dajcie sie mediom !!
I glosujcie na PiS
awe

Data: 2009-06-24 03:04:57
Autor: jendrysz
Nie dajcie sie mediom !!
awe pisze:
I glosujcie na PiS
awe
I znowu zamienić bat na kajdany?
Też mi wybór. Sprzeciw!
Co za różnica, czy ta banda będzie rządzić, czy tamta?

jendrysz

Data: 2009-06-24 09:25:29
Autor: jadrys
Nie dajcie sie mediom !!
jendrysz pisze:
awe pisze:
[...]

awe pewnie myśli o wyborze "mniejszego zła".

Data: 2009-06-24 13:05:32
Autor: awe
Nie dajcie sie mediom !!

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h1skd6$5eo$2news.onet.pl...
jendrysz pisze:
awe pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -
znow skucha, ja wybieram to co najlepsze, wy musicie sie tluc miedzy PO a SLD. Niedlugo moze bedzie -100 MLD w porownaniu do tego co bylo za PiS. Jak wam zaczna ciac emeryturki to bede sie z was nabijal. Na dzis jest to -62 mld, pod koniec roku jak bedzie - 50 mld deficytu o czym juz sie mowi. to macie -75 mld. Mysle ze te moje -25 mld to calkiem realna suma.
Kto wie moze wczesniej zdechniecie i bedzie spokoj. Nieznosnie byc rzadzonym przez bande ograniczonych intelektualnie czubkow
awe

Data: 2009-06-24 13:38:40
Autor: jadrys
Nie dajcie sie mediom !!

jendrysz pisze:

awe pisze:

[...]

Stanowczo za dużą wagę przewiązujesz do tego deficytu. Dla normalnego obywatela jest to sprawa dziesięciorzędna. Deficyt budżetowy w Polsce był, jest i będzie.

Data: 2009-06-23 13:44:52
Autor: Panslavista
Nie dajcie sie mediom !!
awe pisze:
> [...]

Stanowczo za dużą wagę przewiązujesz do tego deficytu. Dla normalnego
obywatela jest to sprawa dziesięciorzędna. Deficyt budżetowy w Polsce

PO was choćby potop. Moje wnuki nie będą tego spłacać - nie wracają do
Polski.
Zbyt tu czosnkiem śmierdzi.

Data: 2009-06-24 14:23:14
Autor: jadrys
Nie dajcie sie mediom !!

jendrysz pisze:

awe pisze:

[...]

A gdzie nie śmierdzi? Panslav.

Data: 2009-06-24 14:25:38
Autor: jadrys
Nie dajcie sie mediom !!

jendrysz pisze:

awe pisze:

[...]

Jest mi niezmiernie przykro że tak to odczuwasz.

Data: 2009-06-24 15:24:19
Autor: awe
Nie dajcie sie mediom !!

jendrysz pisze:

awe pisze:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
mi tez, jestem zdruzgotany tym co pisujesz
awe

Data: 2009-06-24 20:22:32
Autor: jendrysz
Nie dajcie sie mediom !!

jendrysz pisze:

awe pisze:

[...]

Jesteś zdruzgotany?
Masz na myśli też, te swoje "myśli":
"ty jestes debil",
"Nieznosnie byc rzadzonym przez bande ograniczonych intelektualnie czubkow",
"no co ty, wy tyle lat wierzyliscie w komunizm",
"wy musicie sie tluc miedzy PO a SLD".

Te twoje insynuacje, to jest język rozumu?
Nie widzisz innych możliwości?
Zanim coś "wymyślisz", najpierw się dwa razy zastanów.

jendrysz

Data: 2009-06-25 23:29:14
Autor: awe
Nie dajcie sie mediom !!
[...]

jesli napisalem ci ze jestes debil to pewnie nim jestes, widocznie dales ku temu jakies powody, a znajdziesz je w tym temacie.
dlaczego uwazasz ze to insynuacje. Nie sadzisz ze po prostu polecialem po garach i goli cie glowa. tobie tez jak cycowi radze zdjac garnek z glowy mniej bedzie dudnilo
awe

Data: 2009-06-26 01:05:10
Autor: jendrysz
Nie dajcie sie mediom !!
awe pisze:
[...]

Jeśli napisałeś, że jestem mordercą to pewnie nim jestem.
Awe-cezar zanim coś "napiszesz", zastanów się TRZY razy, bo dwa to za mało.

Data: 2009-06-26 20:07:45
Autor: awe
Nie dajcie sie mediom !!

Użytkownik "jendrysz" <jendrysz@zmienimy.pl> napisał w wiadomości news:h20vr8$kgg$1inews.gazeta.pl...
awe pisze:
[...]

ale nie napisalem ze jestes morderca idioto
awe

Data: 2009-07-03 16:37:18
Autor: jendrysz
Nie dajcie sie mediom !!
awe pisze:
[...]

Ale, nie ważne do czego mnie przyrównałeś, ważna jest ta idiotyczna argumentacja:
"jesli napisalem ci ze jestes... to pewnie nim jestes, widocznie dales ku temu jakies powody"
Jeśli znasz te powody to powinieneś je napisać, bo inaczej, to są twoje urojenia, którymi próbujesz zastąpić brak argumentów i wykręcić się sianem.
To świadczy o tym, że albo czegoś nie potrafisz wytłumaczyć, albo wręcz nie potrafisz czegoś zrozumieć.
Jeśli nie potrafisz czegoś wytłumaczyć to poproś o pomoc.
Jeśli nie potrafisz czegoś zrozumieć to się pytaj, ale nie wyskakuj z insynuacjami, bo to świadczy o tobie.
Poza tym, dlaczego awansowałem z debila na idiotę?
Czym sobie zasłużyłem na taki zaszczyt?
Czyżbym dał ku temu jakieś powody?
Nie są to czasem znowu twoje urojenia?
Zanim cokolwiek napiszesz, sam siebie o to zapytaj.

jendrysz

Data: 2009-06-24 23:12:37
Autor: jadrys
Nie dajcie sie mediom !!
awe pisze:

[...]

A ja tak muszę Ci przyznać że pisane przez ciebie bzdety już na mnie nie robią żadnego wrażenia.

Data: 2009-06-25 23:29:48
Autor: awe
Nie dajcie sie mediom !!
mi tez, jestem zdruzgotany tym co pisujesz
awe

A ja tak muszę Ci przyznać że pisane przez ciebie bzdety już na mnie nie robią żadnego wrażenia.

-- -- -- -- -- -- -- -
ja mysle jendrys ze ty w ogole byles odporny na wiedze
awe

Data: 2009-06-26 12:09:12
Autor: jadrys
Nie dajcie sie mediom !!
awe pisze:
[...]

Na idiotyzmy i propagandę na pewno.

Data: 2009-06-24 12:27:17
Autor: CYC
Nie dajcie sie mediom !!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h1r1ke$gg2$1news.onet.pl...
I glosujcie na PiS
awe

Pod warunkiem , ze zmieni sie tam cala kadra i ze zmienia swoj program na mniej faszyzujacy !.

cyc

Data: 2009-06-24 13:08:24
Autor: awe
Nie dajcie sie mediom !!

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h1sv2c$a2r$1news.onet.pl...

[...]

chetnie bym te kadre wymienil o ile pozwolonoby by was fizycznie eksterminowac i tez uwazam ze w PiS jest za duzo aniolkow. Z parchactwem trzeba walczyc mieczem i ogniem. Nie rozumiem dlaczego kaczynscy z wami sie tak bawia. Zamiast wyprowadzic armie na ulice. Pozamykac parchate media, powsadzac do ciup przekretasow, poodbierac emerytury pzprowcom wysylajac na socjal. Polska w ciagu 3 lat zaczelaby kwitnac z 15% wzrostem gospodrarczym. Skoro 10 % jest mozliwe pod lukaszenka to nas stac na wiecej:-)
awe

Data: 2009-06-24 14:12:45
Autor: CYC
Nie dajcie sie mediom !!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h1t18i$h9u$1news.onet.pl...

[...]

Udaloby sie to zrobic pod warunkiem , ze ave zostalby mianowany glownym szewfem licznych  obozow koncentracyjnych z czynnymi krematoriami i z odpowiednimi zapasami Cyklonu B !.

cyc

Data: 2009-06-25 16:16:41
Autor: awe
Nie dajcie sie mediom !!

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
cycu mozesz sobie wyobrazac co tylko chcesz, ja tylko chce sprawiedliwosci dla proletariatu - a ty zaraz jak ten zlodziej ktorego zamykaja krzyczysz o jakis cyklonach B
Ja mowie tylko o efektywnym zmarginazliwaniu antypolskich grup i pasozytow. Nie chcialbys zeby Twoj kraj sie rozwijal? A tak popatrz zeruja na nim robale ze wszystkie zytowne soki sa wysysane. Jakze ten organizm ma oddychac gdy w obiegu brak krwi niosacej swiezy tlen.

awe

Data: 2009-06-24 20:35:50
Autor: jendrysz
Nie dajcie sie mediom !!
awe pisze:
[...]

wyprowadzic armie na ulice. Pozamykac parchate media, powsadzac do ciup przekretasow, poodbierac emerytury pzprowcom wysylajac na socjal. Polska w ciagu 3 lat zaczelaby kwitnac z 15% wzrostem gospodrarczym. awe

Muszę cię zmartwić ale niewiele by to zmieniło. Z tego powodu na pewno by nie pojawiło się 15%. Potrzebne są znacznie głębsze zmiany.
Poza tym dlaczego, nie mogło by być 30, 40% wzrostu?

jendrysz

Data: 2009-06-25 16:17:58
Autor: awe
Nie dajcie sie mediom !!

Użytkownik "jendrysz" <jendrysz@zmienimy.pl> napisał w wiadomości news:h1trm7$fnm$1inews.gazeta.pl...
awe pisze:
[...]

bo to niemozliwe, ze wsgledow adaptacyjnych, no chyba ze masz 200 mld $ i ladujesz je w gospodarke
awe

Data: 2009-06-25 21:41:10
Autor: jendrysz
Nie dajcie sie mediom !!
awe pisze:
[...]

Tych sposobów jest więcej, ale potrzebne są do tego głębokie zmiany.

jendrysz

Data: 2009-06-25 23:30:38
Autor: awe
Nie dajcie sie mediom !!
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
tez tak sadze - rostrzelac pzprowcow, obnizyc renty - czy ja jestem lyberalem?
awe

Data: 2009-06-26 01:34:45
Autor: jendrysz
Nie dajcie sie mediom !!
awe pisze:
[...]

Po co rozstrzeliwać? Szkodnik powinien naprawić z nawiązka to co zniszczył. My mamy za niego naprawiać?
Musimy dokładniej przyjrzeć się Sprawiedliwości.
Potrzebne jest też naprawienie zaborczego prawa własności.
Odnośnie władzy pisałem już w innych listach.
Potrzebna jest głęboka zmiana systemu, cywilizacji, itd.

jendrysz

Nie dajcie sie mediom !!