Nie dajcie sie mediom !!

Data: 2009-06-23 18:36:20
Autor: Piotr
Nie dajcie sie mediom !!
Dnia Tue, 23 Jun 2009 18:23:46 +0200, CYC napisał(a):

Klamstwo i manipulacja to glowne zrodlodochodu mediow stad apel !!.
LUDZIE NIE WIERZCIE MEDIOM !!,  Czytajcie z zastanowieniem , myslac i wyciagajac wlasne wnioski bo zaden z zurnalistow nie jest ani o jote madrzejszy do was , chyba  ze jestescie debilami !.

Hm, a jak uwierzysz mediom, że kaczki są be, to co jesteś debilem,
cycu?
Piotr

Data: 2009-06-23 18:46:49
Autor: CYC
Nie dajcie sie mediom !!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:n85hxayovpaa.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Kaczki sa "be"nie dlatego , ze pisza tak media , tylko dlatego , ze dzialaja tak , ze musi sie ich oceniac " be " !.
Czytanie i sluchanie mediow to jeden problem a wyciaganie z zaslyszanych informacji wnioskow to drugi i niestety wielu nie potrafi podjac tej drugiej "czynnosci " !!.
Prawda , jak zwykle lezy posrodku i aby miec pelny obraz rzeczywistosci nalezy opierac sie nie tylko na ND , "Trwam " , RM , GW , czy onecie , tylko czytajac nalezy wyciagac wnioski z uwzglednieniem ideowych preferencji czytanego tekstu .
Niestety niewielu to potrafi !!

cyc

Data: 2009-06-23 18:51:40
Autor: Piotr
Nie dajcie sie mediom !!
Dnia Tue, 23 Jun 2009 18:46:49 +0200, CYC napisał(a):

[...]

Hm, ale to wlaśnie te "wolne" media, których radzisz nie słuchać,
lansują opinię, że kaczki są be...
To jak to jest cycu, oświeć mnie? Piotr

Data: 2009-06-24 00:07:36
Autor: awe
Nie dajcie sie mediom !!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1ct2p8fnyp9xx$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
przeciez cycu nie wierzy w to ze kaczki sa be, napisal to wyzej.
awe

Data: 2009-06-24 03:57:20
Autor: jendrysz
Nie dajcie sie mediom !!
awe pisze:
[...]

Pewnie on mediom nie wierzy, ale pewnie wie, że kaczki są be.
Podobnie jak be, jest klika Michnika.

jendrysz

Data: 2009-06-24 13:02:01
Autor: awe
Nie dajcie sie mediom !!

Użytkownik "jendrysz" <jendrysz@zmienimy.pl> napisał w wiadomości news:h1s161$659$1inews.gazeta.pl...
awe pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
no co ty wy tyle lat wierzyliscie w komunizm, a tu nagle takie przemiany, wybiorcze?
awe

Data: 2009-06-24 20:19:15
Autor: jendrysz
Nie dajcie sie mediom !!
awe pisze:
[...]

I pewnie sądzisz, że teraz wierzę w krasnoludki.
Nie sądź po sobie.
Nie przyszło ci do głowy, że oprócz kapitalizmu - PO, komunizmu - SLD, katolicyzmu - PIS, są jeszcze inne możliwości? Nie koniecznie związane z jakąś bandą.
I nie sądź że mam tu na myśli anarchizm.
To że ty, musisz w coś wierzyć, to nie znaczy, że inni też, tak muszą.

jendrysz

Data: 2009-06-25 16:13:01
Autor: awe
Nie dajcie sie mediom !!
Jendrys ja nie jestem osoba wierzaca i trudno mnie do czegokolwiek przekonac. Generalnie kwestie wiary odbijaja sie ode mnie jak od sciany.
Wiec badz tak mily i nie wciskaj mi kitu
awe

Data: 2009-06-25 21:47:01
Autor: jendrysz
Nie dajcie sie mediom !!
awe pisze:
Jendrys ja nie jestem osoba wierzaca i trudno mnie do czegokolwiek przekonac. Generalnie kwestie wiary odbijaja sie ode mnie jak od sciany.
Wiec badz tak mily i nie wciskaj mi kitu
awe

Odwracanie kota ogonem.
A ten kit to nie awe wciska?
"
"

Data: 2009-06-25 23:26:39
Autor: awe
Nie dajcie sie mediom !!

Użytkownik "jendrysz" <jendrysz@zmienimy.pl> napisał w wiadomości news:h20k7n$pmh$1inews.gazeta.pl...
awe pisze:
> [...]
Wiec badz tak mily i nie wciskaj mi kitu

-- -- -- -- -- -
ja ci nie wciskam kitu, nigdy nie wierzylem w socjalizm i nigdy nie bylem w partii, rowniez nie chodze do kosciola.
a ty wierzyles w partie i socjalizm? jesli tak to nie sadzisz ze byla to w twoim przypadku jakis substytut religii?
awe

Data: 2009-06-26 00:31:49
Autor: jendrysz
Nie dajcie sie mediom !!
awe pisze:
[...]
Teraz już troszkę lepiej piszesz.
Pisałeś:
"wy tyle lat wierzyliscie", a teraz piszesz:
"jesli wierzyłeś to nie sadzisz ze byla to w twoim przypadku".
Bezczelną insynuację zamieniasz na warunkowa insynuację dokładając słowo "jeśli".
Piszesz, że nie jesteś wierzący, ale uwierzyłeś, że ja jestem wierzący i domagasz się potwierdzenia w stylu "tak w MOIM wypadku to jest substytut religii".
Nie tak dawno Tusk posłużył się podobną konstrukcją:
"niech się pan przyzna, chciał pan mnie zgwałcić w windzie pistolecikiem, niech się pan przyzna!". Taka delikatna, niewinna propozycja.
Odnośnie religii, to rzeczywiście, jedni wierzą w bożki, inni w klasę robotniczą, a jeszcze inni w pieniążki
Wiara skupia się tylko na dominującej w mózgu myśli i inne możliwości odrzuca.
Dlatego proszę mnie tak nie szufladkować.
Poza tym stosujesz (może nieświadomie) następny przekręt, nie jendrys, tylko
jendrysz.

Data: 2009-06-26 20:06:53
Autor: awe
Nie dajcie sie mediom !!
widocznie pomylilem cie z tym drugim i po co sie tyle rozwodzic?
awe

Data: 2009-06-25 16:49:59
Autor: CYC
Nie dajcie sie mediom !!

Użytkownik "jendrysz" <jendrysz@zmienimy.pl> napisał w wiadomości news:h1tqn4$akq$1inews.gazeta.pl...

[...]

ave to taki polityczny daltonista !.
Widzi otaczajaca go rzeczywistosc dwukolorowo !.
Dla niego na swiecie istnieja tylko komunisci i koltuny z PiS-u . Do tych drugich sam sie zalicza !.
Cala reszta tak naprawde nie istnieje , jest tylko  komfabulacja przemyslnym dzialaniem Zlego po to aby zamieszac w glowach slabym i tym  komunistom , ktorzy chcieliby ew. nawrocic sie na kacza prawde !.

cyc

Data: 2009-06-24 09:43:27
Autor: CYC
Nie dajcie sie mediom !!

[...]

Po pierwsze nie idzie o to aby nie czytac i nie sluchac mediow , tylko o to aby czytac je i sluchac z wykorzystaniem wlasnego mozgu .
Po drugie wlasnie ow mozg , ktory u wielu , glownie u wielbicieli PiS-u jest w zaniku : ) ,  pozwala  wyciagac wnioski i oceniac kaczki po ich zachowaniu i w oparciu o podejmowane przez nich  decyzje.
Po trzecie ,............................. wlasne zostales  oswiecony :).

cyc

Data: 2009-06-24 13:02:45
Autor: awe
Nie dajcie sie mediom !!

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h1slf5$9jh$1news.onet.pl...

[...]

cycu jestes niesamowity, logika godna krokodyla
awe

Nie dajcie sie mediom !!