Nie dajcie sie mediom !!

Data: 2009-06-23 19:02:33
Autor: awe
Nie dajcie sie mediom !!
I glosujcie na PiS
awe

Data: 2009-06-24 03:04:57
Autor: jendrysz
Nie dajcie sie mediom !!
awe pisze:
I glosujcie na PiS
awe
I znowu zamienić bat na kajdany?
Też mi wybór. Sprzeciw!
Co za różnica, czy ta banda będzie rządzić, czy tamta?

jendrysz

Data: 2009-06-24 09:25:29
Autor: jadrys
Nie dajcie sie mediom !!
jendrysz pisze:
awe pisze:
[...]

awe pewnie myśli o wyborze "mniejszego zła".

Data: 2009-06-24 13:05:32
Autor: awe
Nie dajcie sie mediom !!

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h1skd6$5eo$2news.onet.pl...
jendrysz pisze:
awe pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -
znow skucha, ja wybieram to co najlepsze, wy musicie sie tluc miedzy PO a SLD. Niedlugo moze bedzie -100 MLD w porownaniu do tego co bylo za PiS. Jak wam zaczna ciac emeryturki to bede sie z was nabijal. Na dzis jest to -62 mld, pod koniec roku jak bedzie - 50 mld deficytu o czym juz sie mowi. to macie -75 mld. Mysle ze te moje -25 mld to calkiem realna suma.
Kto wie moze wczesniej zdechniecie i bedzie spokoj. Nieznosnie byc rzadzonym przez bande ograniczonych intelektualnie czubkow
awe

Data: 2009-06-24 13:38:40
Autor: jadrys
Nie dajcie sie mediom !!

jendrysz pisze:

awe pisze:

[...]

Stanowczo za dużą wagę przewiązujesz do tego deficytu. Dla normalnego obywatela jest to sprawa dziesięciorzędna. Deficyt budżetowy w Polsce był, jest i będzie.

Data: 2009-06-23 13:44:52
Autor: Panslavista
Nie dajcie sie mediom !!
awe pisze:
> [...]

Stanowczo za dużą wagę przewiązujesz do tego deficytu. Dla normalnego
obywatela jest to sprawa dziesięciorzędna. Deficyt budżetowy w Polsce

PO was choćby potop. Moje wnuki nie będą tego spłacać - nie wracają do
Polski.
Zbyt tu czosnkiem śmierdzi.

Data: 2009-06-24 14:23:14
Autor: jadrys
Nie dajcie sie mediom !!

jendrysz pisze:

awe pisze:

[...]

A gdzie nie śmierdzi? Panslav.

Data: 2009-06-24 13:55:42
Autor: awe
Nie dajcie sie mediom !!

jendrysz pisze:

awe pisze:

[...]

-- -- -- -- -- -- --
ty jestes debil
awe

Data: 2009-06-24 14:25:38
Autor: jadrys
Nie dajcie sie mediom !!

jendrysz pisze:

awe pisze:

[...]

Jest mi niezmiernie przykro że tak to odczuwasz.

Data: 2009-06-24 15:24:19
Autor: awe
Nie dajcie sie mediom !!

jendrysz pisze:

awe pisze:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
mi tez, jestem zdruzgotany tym co pisujesz
awe

Data: 2009-06-24 20:22:32
Autor: jendrysz
Nie dajcie sie mediom !!

jendrysz pisze:

awe pisze:

[...]

Jesteś zdruzgotany?
Masz na myśli też, te swoje "myśli":
"ty jestes debil",
"Nieznosnie byc rzadzonym przez bande ograniczonych intelektualnie czubkow",
"no co ty, wy tyle lat wierzyliscie w komunizm",
"wy musicie sie tluc miedzy PO a SLD".

Te twoje insynuacje, to jest język rozumu?
Nie widzisz innych możliwości?
Zanim coś "wymyślisz", najpierw się dwa razy zastanów.

jendrysz

Data: 2009-06-25 23:29:14
Autor: awe
Nie dajcie sie mediom !!
[...]

jesli napisalem ci ze jestes debil to pewnie nim jestes, widocznie dales ku temu jakies powody, a znajdziesz je w tym temacie.
dlaczego uwazasz ze to insynuacje. Nie sadzisz ze po prostu polecialem po garach i goli cie glowa. tobie tez jak cycowi radze zdjac garnek z glowy mniej bedzie dudnilo
awe

Data: 2009-06-26 01:05:10
Autor: jendrysz
Nie dajcie sie mediom !!
awe pisze:
[...]

Jeśli napisałeś, że jestem mordercą to pewnie nim jestem.
Awe-cezar zanim coś "napiszesz", zastanów się TRZY razy, bo dwa to za mało.

Data: 2009-06-26 20:07:45
Autor: awe
Nie dajcie sie mediom !!

Użytkownik "jendrysz" <jendrysz@zmienimy.pl> napisał w wiadomości news:h20vr8$kgg$1inews.gazeta.pl...
awe pisze:
[...]

ale nie napisalem ze jestes morderca idioto
awe

Data: 2009-07-03 16:37:18
Autor: jendrysz
Nie dajcie sie mediom !!
awe pisze:
[...]

Ale, nie ważne do czego mnie przyrównałeś, ważna jest ta idiotyczna argumentacja:
"jesli napisalem ci ze jestes... to pewnie nim jestes, widocznie dales ku temu jakies powody"
Jeśli znasz te powody to powinieneś je napisać, bo inaczej, to są twoje urojenia, którymi próbujesz zastąpić brak argumentów i wykręcić się sianem.
To świadczy o tym, że albo czegoś nie potrafisz wytłumaczyć, albo wręcz nie potrafisz czegoś zrozumieć.
Jeśli nie potrafisz czegoś wytłumaczyć to poproś o pomoc.
Jeśli nie potrafisz czegoś zrozumieć to się pytaj, ale nie wyskakuj z insynuacjami, bo to świadczy o tobie.
Poza tym, dlaczego awansowałem z debila na idiotę?
Czym sobie zasłużyłem na taki zaszczyt?
Czyżbym dał ku temu jakieś powody?
Nie są to czasem znowu twoje urojenia?
Zanim cokolwiek napiszesz, sam siebie o to zapytaj.

jendrysz

Data: 2009-06-24 23:12:37
Autor: jadrys
Nie dajcie sie mediom !!
awe pisze:

[...]

A ja tak muszę Ci przyznać że pisane przez ciebie bzdety już na mnie nie robią żadnego wrażenia.

Data: 2009-06-25 23:29:48
Autor: awe
Nie dajcie sie mediom !!
mi tez, jestem zdruzgotany tym co pisujesz
awe

A ja tak muszę Ci przyznać że pisane przez ciebie bzdety już na mnie nie robią żadnego wrażenia.

-- -- -- -- -- -- -- -
ja mysle jendrys ze ty w ogole byles odporny na wiedze
awe

Data: 2009-06-26 12:09:12
Autor: jadrys
Nie dajcie sie mediom !!
awe pisze:
[...]

Na idiotyzmy i propagandę na pewno.

Data: 2009-06-24 12:27:17
Autor: CYC
Nie dajcie sie mediom !!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h1r1ke$gg2$1news.onet.pl...
I glosujcie na PiS
awe

Pod warunkiem , ze zmieni sie tam cala kadra i ze zmienia swoj program na mniej faszyzujacy !.

cyc

Data: 2009-06-24 13:08:24
Autor: awe
Nie dajcie sie mediom !!

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h1sv2c$a2r$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
chetnie bym te kadre wymienil o ile pozwolonoby by was fizycznie eksterminowac i tez uwazam ze w PiS jest za duzo aniolkow. Z parchactwem trzeba walczyc mieczem i ogniem. Nie rozumiem dlaczego kaczynscy z wami sie tak bawia. Zamiast wyprowadzic armie na ulice. Pozamykac parchate media, powsadzac do ciup przekretasow, poodbierac emerytury pzprowcom wysylajac na socjal. Polska w ciagu 3 lat zaczelaby kwitnac z 15% wzrostem gospodrarczym. Skoro 10 % jest mozliwe pod lukaszenka to nas stac na wiecej:-)
awe

Data: 2009-06-24 14:12:45
Autor: CYC
Nie dajcie sie mediom !!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h1t18i$h9u$1news.onet.pl...

[...]

Udaloby sie to zrobic pod warunkiem , ze ave zostalby mianowany glownym szewfem licznych  obozow koncentracyjnych z czynnymi krematoriami i z odpowiednimi zapasami Cyklonu B !.

cyc

Data: 2009-06-25 16:16:41
Autor: awe
Nie dajcie sie mediom !!

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
cycu mozesz sobie wyobrazac co tylko chcesz, ja tylko chce sprawiedliwosci dla proletariatu - a ty zaraz jak ten zlodziej ktorego zamykaja krzyczysz o jakis cyklonach B
Ja mowie tylko o efektywnym zmarginazliwaniu antypolskich grup i pasozytow. Nie chcialbys zeby Twoj kraj sie rozwijal? A tak popatrz zeruja na nim robale ze wszystkie zytowne soki sa wysysane. Jakze ten organizm ma oddychac gdy w obiegu brak krwi niosacej swiezy tlen.

awe

Data: 2009-06-24 20:35:50
Autor: jendrysz
Nie dajcie sie mediom !!
awe pisze:
[...]

wyprowadzic armie na ulice. Pozamykac parchate media, powsadzac do ciup przekretasow, poodbierac emerytury pzprowcom wysylajac na socjal. Polska w ciagu 3 lat zaczelaby kwitnac z 15% wzrostem gospodrarczym. awe

Muszę cię zmartwić ale niewiele by to zmieniło. Z tego powodu na pewno by nie pojawiło się 15%. Potrzebne są znacznie głębsze zmiany.
Poza tym dlaczego, nie mogło by być 30, 40% wzrostu?

jendrysz

Data: 2009-06-25 16:17:58
Autor: awe
Nie dajcie sie mediom !!

Użytkownik "jendrysz" <jendrysz@zmienimy.pl> napisał w wiadomości news:h1trm7$fnm$1inews.gazeta.pl...
awe pisze:
[...]

bo to niemozliwe, ze wsgledow adaptacyjnych, no chyba ze masz 200 mld $ i ladujesz je w gospodarke
awe

Data: 2009-06-25 21:41:10
Autor: jendrysz
Nie dajcie sie mediom !!
awe pisze:
[...]

Tych sposobów jest więcej, ale potrzebne są do tego głębokie zmiany.

jendrysz

Data: 2009-06-25 23:30:38
Autor: awe
Nie dajcie sie mediom !!
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
tez tak sadze - rostrzelac pzprowcow, obnizyc renty - czy ja jestem lyberalem?
awe

Data: 2009-06-26 01:34:45
Autor: jendrysz
Nie dajcie sie mediom !!
awe pisze:
[...]

Po co rozstrzeliwać? Szkodnik powinien naprawić z nawiązka to co zniszczył. My mamy za niego naprawiać?
Musimy dokładniej przyjrzeć się Sprawiedliwości.
Potrzebne jest też naprawienie zaborczego prawa własności.
Odnośnie władzy pisałem już w innych listach.
Potrzebna jest głęboka zmiana systemu, cywilizacji, itd.

jendrysz

Nie dajcie sie mediom !!